HM..Bezveze...Lolek...........





heloo kiiiiittttttyyyyyyyyyyyy



Glitter Graphics

Hello Kitty Glitters -



Glitter Graphics




Glitter Graphics



Glitter Graphics



Glitter Graphics



Glitter Graphics




Glitter Graphics




Glitter Graphics




Glitter Graphics





Glitter Graphics




Glitter Graphics




Glitter Graphics




Glitter Graphics




slikice i spotovi








Glitter Graphics




Glitter Graphics



Glitter Graphics

Hello


Glitter Graphics




Glitter Graphics




Glitter Graphics






glitter graphics

Glitter Hello Kitty Graphics



glitter graphics













WWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEE
eto da malo i uvde pisem alo alo....ulala pa ja imam bas ljhep blog...
ma ja sam luda majke mi .......volim tulumarit pit

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (10)
Listopad 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

font: ×

slike: ×

MaLeNa:SLIKICE...i text....I o MeNi.........=)




MOJE IME:ivona
LUDA SAM VEC:13 godina...
MOJ REZRED:7.b najluđi na planeti...=)
TRENIRAM:streljaštvo(da znate kakvih kurvi ima na streljastvu ise)
OBOZAVAM I VOLIM:sebe,sebe,sebe,sebe,sebe i samo sebe...
ma salim se volim frendice i frendove,ljubimce,
sladoled njamfinočokoladufinohehehehe
šminkuroflsportseke aute i motore nabrijane,
cufleka i mateu.....rofl
MOJE NAJ FRENDICE KOJE CU ZAUVJEK VOLJETI::anja i matea...
MOJI NAJ FRENDOVI KOJE CU ZAUVJEK VOLJETIi:vranjkovič,neno i jedan....:
NE VOLIM:umišljene kurve kojima je prva stvar na pameti šmimnka.
ljude koji jebu po tuđim blogovima.
OBOŽAVAM SLUŠAT:METAL;CAJKE,TEHNO::I SVE DRUGO.........
MOJI NAJDRAŽI BLOGOVI:
Plavuša

LJUBAV:slobodna..Postoji neko al on nezna da ga volim....
SKOLA:mrzim ju.....SAMO UCI UCI I UCI.. da ziher nedA MI SE....
NaJvEcA ZeLjA:hm...Bit s *********....LOL..ma salim se...
Upast u primjenjenu..sto je nemoguce jer cu pas malu maturu..=)




E da exipa iz novog pre jebeni ste al ja nisam bila ja tamo tak da me neznate iiii..
Nadam se da cete me upoznat iduce godine-------------

















Malena nočas srušio se svjet,
Malena sve je tako glupo beztebe,
Sad kad je stvarno kraj Bože snage mi daj,
Samo da porođe ovaj dan......................

Nemogu bez njega *****volim te...
Svaki dan te vidim a neznam kako ti prici...
Maleni znaj da te volim...
I da nemogu beztebe...........
Vec mi falis vrati mi se molim te...
Nemogu bez tebe .........





Pozz ekipi iz novog vinodolskog...
Jedva cekam iduce godine....
Bilo je pre jebeno...
JAO::MENI........





Netreba nam,netreba nam pice ni mrak moj dekolte ni miris jak...
Da bi ljubav vodili potrebni su samo mali impulsi...
Da da i meni i njemu treba impulsa...JOJ VOLIM TE *******..........













zASTO ZASTO MENE MRZE ZASTO STO SAM bOGU SKRIVILA.....
Zasto nisam ko one zasto nisma kuja.........
Zasto mene niko nevoli.........
Kad bi me bar on pogledo....
Zasto ja nisam kao ona...........
Zasto.....
Zasto.....
Zasto.....

























ribička




pela



lausica



anja plavusa beba brineta




anja evo anja poost volis hello kitty



ja


ja



opt ja hehehe

















Get your own Slide Show!


et i tak ode nasa naj veča zvjezda
TOŠE PROESKI...crycrycry






wink MALA PLAVAyes

ev ovo je moj nadimak jer imam ful
plavu kosu prirodnu a ne farbanu.....
a i tak me neki pipl zovu:mala plava,
plavušo,
i.t.d
a sta cu ja kaj sam plava.....
i tak nekad me tak znaju naživcirat
stim nadimcima dođe mi da glavum lupim
u zid ......trš....headbangheadbang



O MOJOJ BEST FRENDICI:Anja je super cura ima 15g
i isto ima plavu kosu,
voli se barit,
voli jednog dečka,
luda je voli zajebanciju,i tulume....
ide u srednju prvi raz srednje,
mršava je i trenira boxs.naughtya dada
Plavuša
ev tu klikni i na njenom si blogu.

RIBA:joj ma ona je moja ludac........
Mrsava je ima smeđu kosu i oci.........
Voli jednog decka ..............
Voli mne afcors hehe.........
Ima 13godiina.................
Lude ideje ima pre sulude............
Voli cokojadu i alkohol heheh..........
Eto to bi bilo to UPISI:LONLEYBITCH246.BLOG.HR
Ina njenom si blogu




Showing Love @ Bopmyspace.com


Showing Love @








Adrese BlOgOvA

Matea
Pela
Plavuša
Conja
Jejena
Dražić
Veriga
Bumbarica
Nixa
Piško
Marina
Dea
tina&tisha
Ozi
Anchy
Dufa
Bumbarica
Sanja
Marina
Dany&Adry
sestasice-folka
Ivona
Marinini avatari
Martinica




























glitter graphics





































četvrtak, 10.04.2008.

ISO...Sto mi se desava..Crno,Wensice,crne uske hlace,crne majce,kožna jakna....WTF....


Ei ljudeki moji bas i ne komateu zadnje vrjeme..Jbt ocu na necji blog nema papa presto pisat kaj je to...WTF.......
Ma ajmo mi na naslov sve pise neznam kako al sva sam u crnom ko da sam metalka jebote al nisam hehe ZIVJELE CAJKE....CAJKE.=)
Ma neznam kaj se s menom desava ja vam kazem kad me opet ljudeki iz NOVOG VINODOLSKOG vide nece me ni prepoznat kako sam se sam promjenila al na BOLJE...........LOL =) evo ovaj post ce bit kratak moram na trening zurit moram se ic nasminkat i to bla bla.........Aj kisam vas sve i komajte mi malo vise....OKE.........WTF..LOL...aj kisam vas papa.......



komentiraj (7) • printaj#