travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

07/2007 (1)
05/2007 (3)
04/2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


yEs oR nO

design by aNjIcA =)

Opis bloga

to nam je prvi zajednički blog( od nas dvije).nadamo se da ce vam se svidjeti i pokušat ćemo ispuniti sve vaše prekrasne želje.
IME:jana,bernarda
PREZIME:ha ha nemože
GODINE:skoro 13
ŠTO VOLIMO: dobru mjuzu, tulume, cugu, dečke,
frendove,frendice,net,mobitele....
sebe..LOL..smijehsmijeh
ŠTO NE VOLIMO: školu,umišljene,bahate ljude,
razmažena derišta,kazne,
debile,arapovičku i violetu,neukusna jela.....:
burninmad:burninmadburninmadheadbangbang
SLUŠAMO:sve i svašta
NAJ FRENDICE:adry,dany,ljuba,tonx,iva,
matea,ana..........još puno
NAJ FRENDOVI:matija,filip,luka.g,toba,medo...
NAŠI MSN-OVI I MAIL:bernarda_zg@hotmail.com
paladin.jana@gmail.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
http://img.youtube.com/vi/RtIHBRsy1lI/2.jpg

layout for myspace

layout for myspace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


myspace layout

myspace layout


Friendster

Friendster




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws









Kakvo ce biti tvoje vjencanje ? (SAMO ZA CURE )
Full Name
Age
Vjencati ces se za: 50cent-a
Vjencati cete se u: Dvoristu
Na vjencanje ce doci: 1 covjek(mama)
Ljudi ce na zavrsetku vjencanja bacati: Latice ruze
Medeni mjesec cete provesti: U Americi
Nakon nekoliko mjeseci braka dobiti ce te: otkaz na poslu i zivjeti cete na ulici
This fun quiz by alal - Taken 37 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology and Horoscopes

ponedjeljak, 23.04.2007.

svađa.........lol

bokić!!!!!!!!!kaj ima!?jučer nisam stigla napisati jednu malu bezveznu svađicu. sve je počelo kad su se ljubica i jedne petašice počele vrijeđat preko ograde kad se ide u šance... to je dosta dugo trajalo(vrijeđanje). ja osobno nemem niš protiv njih ali me živcira kaj one mene vrijeđaju, a uopće me ne poznaju. razgovarale smo samo jednom i to 5 min.burninmadjučer su one imale košarku u školi i dvije osobe su mi rekle da nas je ta 5ašica emabangvrijeđala i neš srala. kad je izašla s košarke s još dvijeheadbangcure koje su ok, pitala sam je šta ona to govori i sere o nama pred drugima?! ona je rekla neš, a ja sam onda njoj reklablablada nas nema pravo vrijeđat i srat pred drugima o nama. onda je ona meni rekla šta ja serem, a ja kažem da ne serem. bila je tak zbunjena pa je rekla kao kaj ti ne sereš na WC-u. ja onak kažem da za razliku od nje ne serem 24 sata dnevno.rofl. ona se ustrtarila i otišla drugima pred menom srat o nama. poludila sam, žena neće meni reć kaj ima protiv mene, a drugima sere o meniburninmad.mad svi onak viču fajt!!! ja sam rekla da se mi(ja dany adry jana) nećemo fajtat s njima jer su mlađe od nas.no ja tu curu ne razumijem??zujolud kaže da nema niš protiv nas a onda nas trača po cijeloj školi. da ne duljim. pozz dany, adry, jani, ani, ljubi, tonx, ivi, ribi, luciji v., tei, nenadu, dilberu, krsti, dečkima iz razreda, sedmašicama, osmašicama, PETAŠICAMA i svima koje sam zaboravila!!!! pufacoolsmijeh


by: bernardawave



| kOmEnTaRi (2) | PrInTaNjE | Aj cA |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.