< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

...all about me =P ...

ime: marinna
iz krapine tj.okolice...
welikih 17 i još neke sitno
rođena: 04.01.daleke god
wolim jako puno toga
ljeto,subote,jednog sweet
dečka...
i ljubičastu boju,,, =)
a ne wolim
puno toga a o tome
mi se stwarno neda...
msn adress ak neko
treba
marinna0401@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Nelly Furtado - All Good Things lyrics
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

[subota][23.08.2008.]

konacno uspjela_+?? =)))
da,,,pocinjem opet ispocetka
opet sam na pocetku,,,ihhhhhhh kak daleko al ok...danas je subota
normalno da idem vannn jer bi bilo poprilicno dosadno provesti sub]
doma,ne??i da...ono treba napomenuti da je jucer bilo legendarnoo
]onak stvarnoo ludoo...hehe...petakkk
sve je pocelo kod mene doma...nije mi uspjel plan da ostanem sama
doma a jbg moralo se nes neplanirano dogodit a o tome stvarno nebi
barem ne zasad =(...mozda me taj dogadjaj promjenilll...hmmmmm
moglo bi se reci da je ...i to dosta...i da,,,nastavljam i tak su jucer
dosli k mojem burkiju doma susedi i nj.frendovi i naravno navratim i ja
pozz ekipu i dodat koju pametnu,,,mislim da je bilo dovoljno da sam
i samo dosla i bila tiho...zapravo,ponekad je stvarno bolje biti tihooo no
u mojem slucaju to je vrlo tesko,zapravo nemoguce!!!!al kaj sad,,,,
i tak oni kartaju i piju moje ne bas moje al spada i pod mene...piju ono
fino njammm vino a ja normalno u omjeru 80:20 delala gemist...al
nekima je malo to vino jako dosta udarilo u glavu,jelda gosp,Kopr.....
ccc...al ok je bilo...zapravo poprilicno zanimljivo ...i mogu reci da mi
bas niko nije falil od mojeg drustvanca,,,zapravo,mogla bi se jako dobro
naviknut na te ljudeke ma zaaakon su oni...hehe
i da mjenjam see ...aha...neznam dal na bolje,samo znam da jedan
dogadjaj tj,edan dan je promjenio sve ,,,bas sve i nije to jedan moj
tuzni post kkoji pisem,,,zapravo sam poprilicno happy jer konacno
mogu reci da sam uspjelu u zivotu tj u jednom naumu....yeahhhhhh
kissa,,,
p.s. svi koji me DOBRO znate,sigurna sam da znate o cemu govorim
a ak i ne onda to nije ni toliko bitno...glavno da uspjela da...jelda je to
najbitnije...
p.p.s.sada g(a_=)hihhh nema,,,
kissa swima by marinna



[ 10 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.