< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

...all about me =P ...

ime: marinna
iz krapine tj.okolice...
welikih 17 i još neke sitno
rođena: 04.01.daleke god
wolim jako puno toga
ljeto,subote,jednog sweet
dečka...
i ljubičastu boju,,, =)
a ne wolim
puno toga a o tome
mi se stwarno neda...
msn adress ak neko
treba
marinna0401@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Nelly Furtado - All Good Things lyrics
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

[četvrtak][29.05.2008.]

odkud poceti??od pocetka...da,narawno
zanimljiw dan,,,swaki dan wec par dana za redom
opet bliski susret s osobama koje koje ne wojimm
i koji nije narawno najbolje zawrsil...
bolje receno komichnoo...ahh kad nemam srece
btw.jos malo pa sk gotowa a onda maturalac Spanjolska
weeeeee,,,jedwa cekam i znam da...nista ne znam kak bi
rekel neko,,,swaki post pisem kad sam dobre wolje pa tak
i danas... iako nema nekog
pretjeranog razloga...neka nowa nowost??pa u biti je i nema
swe po starom al moraaala sam napisat nowi post jerrrr wec
dugo nisam paaa...3dana za redom pisanje nacionalnih,,,bolje
nemozhe... nema nastawe i jos uspijem gotowe swe zaukruzit
ko i onaj iza mene...fala punoo,,,at su legende,,,
po cijele dane se onak lijepo lezerno se suncam
,,ispijam cedewite s limunom u ramoni i narawno pokoji
trac doleprsa al saswim slucajno i samo pokoji da ne mislite...
sutra konacno mogu malo duze spawattt...bash superrr
i sutra je konacno petakk,,,mozhda bi isla i u zg na thompsona
al to je swe jos jedan jako jako weliki upitnik(?),,,sljedeci tjedan je
komichan tak da owa sub bude prowedena wjerojatno doma iako
se kod mene nikad ne zna al bash nikad,,,nawlacim ocjene kolko
god mogu al ponekad cak i malo bezuspjesno no swe u swemu
dobro je al moglo bi i bolje...ljeto,ljeto i ljetoooo...bash bude ludo
swe pocinje nakon maturalca...bolje receno od 17.7 pa do .......
sama doma...nadajmo se =)))) onda onaj wec dugo obecawajuci
party kod mene doma...samo kad se sjetim prosloggg...ahhh
i da wec par dana slusham jednu pjesmu i ne izlazi mi iz glawe
mozhda je neka osobica kriwa za to...bas se pitam,pitammmm
toliko od mene...
poZz swimaa...posebno sabinni,nini,moja kate,anita,nowacki..........
i ak sam koga izostawila zalite se...
kissa swima by marinnasretan





[ 10 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.