ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

...all about me =P ...

ime: marinna
iz krapine tj.okolice...
welikih 17 i još neke sitno
rođena: 04.01.daleke god
wolim jako puno toga
ljeto,subote,jednog sweet
dečka...
i ljubičastu boju,,, =)
a ne wolim
puno toga a o tome
mi se stwarno neda...
msn adress ak neko
treba
marinna0401@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Nelly Furtado - All Good Things lyrics
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

 

[nedjelja][02.03.2008.]

još jedan noffi blog...
iako owog ne mislim tak brzo odjawit...
pa owak za početak
jučer je bila ono kao subota...nisam bila pijana nene ,,,
nije bilo onog p.... u jetu...al je bila
njegowa sister pa je prowjerawala swaki moj korak
ahh...baš gloopo...i da bilo još jako jako jako
puno poznatih osobica između ostalog hmmmm...
baš se pitammm...i onaj sweet...jooooj
ok..moram se suzdražt od daljnJIH IZJAWICAA---
i da...jedwa čekam onaj ročkas uuu...24.3
nadam se da dolazi jedna kul osobica...hihhh
baš bude bilo loodooo...al to je premalo za reći...
ondaa...petak je bil malo preweć alkoholizirann
ili ne?? tj iskreno niti se ne sjećamm.-...
fala mojem t0omici koji je došel po nass pa ne
znam kai bi mi bez tebe...moj kul sused...hihh
maja & petra baš ste mi falile u jetuuuu...šmjc
al glawno da ste se dobro zabawile u zaboku
yeahh...sljedeća sub tj petak jedwa čekammm
al da...još uwijek pijem samo ledeni čaj od
brusnice swe do 24.3 taaak daa...
kissa welika...swimaa


by marinna =)))))))







Nelly Furtado - All Good Things lyrics



[ 24 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.