utorak, 04.12.2007.

Hakirano heeeeeeheeeee

OVAJ BLOG JE HAKIRAN

XD

Nije zapravo. Ovo sam samo ja, gospodična prijateljica predičnog gospodina koji ne može (ili ne želi?) ući u svoj blogeditor i napisati:

Dragi moji, od veljače (a možda još i ranije!), želite li čitati moje pametne misli, otiđite na adresu kanya.blog.hr i potražite post sa mojim imenom u naslovu.
Da, to ću zbilja pisati ja, najveći i najpametniji!

itd.itd.

Samo toliko ;)

| 22:01 | Komentiraj (1) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Copyright © zivot badema - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Natječaj
U ime svog skorog napuštanja ove drage nam državice na Balkanu, odlučio sam rasčistiti sve razmirice s mojim neprijateljima, tako što ću ih ukloniti, dakako. No to ne mogu sam, a budući da moj dragi dečko Yoda nema potrebnu dozu zlobe, trebam Vašu pomoć. Jedine predispozicije su zloba, sklonost sadističkom iživljavanju (u granicama normale, naravno) i niski prag tolerancije.

Koga treba ukloniti?
-- GOLUBOVE
-- SKEJTERE

Nije nužno da se vidimo u živo da biste mi se mogli pridružiti, jer zapamtite, važna je volja, a ne brojnost!

Ukoliko ipak imate želju podijeliti svoje zamisli samnom, šaljite ih na mail:
crvenokosi_bog_mars@net.hr

Moje trenutačne zamisli bile bi ovakve:
a) rušiti golublja gnijezda i ratovati sa susjedima koji ih hrane; nije da imam premeko srce da ih skidam sa zračnicom, ali bojim se da mi ne bi koji mrtav sletio na glavu
b) ovo je teško, jer bolest skejterstva toliko se raširila da mi se sve više čini da ju je nemoguće iskorijeniti; za sada, ja bi ih srušio sa skejta, zavezao za stup i pokušao uliti nešto pameti u njihove egoistične glave; OPREZ!pazite da razlikujete egoistične, sebične skejtere od normalnih i čak zabavnih skatera

daljnje zamisli šaljite mi vi :)






Da vam se stranica sporije učitava...
Ja imam modem.
Ja pizdim jer mi se sve sporo otvara.
Pomozite mi.
PATITE I VI!!!

Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting



i za kraj
don't click this link...

badM u paklu
The Dante's Inferno Test has banished you to the Seventh Level of Hell!
Here is how you matched up against all the levels:
LevelScore
Purgatory (Repenting Believers)Very Low
Level 1 - Limbo (Virtuous Non-Believers)Moderate
Level 2 (Lustful)Very High
Level 3 (Gluttonous)Moderate
Level 4 (Prodigal and Avaricious)High
Level 5 (Wrathful and Gloomy)Moderate
Level 6 - The City of Dis (Heretics)Very High
Level 7 (Violent)Very High
Level 8- the Malebolge (Fraudulent, Malicious, Panderers)Very High
Level 9 - Cocytus (Treacherous)Low

Take the Dante's Inferno Test