Objavljeno: subota, 12.05.2007.

post

ej bok ljudi
thnx svima na komentarima!!(trebalo bi ih ipak bit malo vise)wink

evo net mi je opet proradio,ma bio mi je neki lik iz t-coma i kaze da sam ja sve zajebo kad sam nes prcko po kompuheadbangheadbang
znate da ce nas rastavit na kraju skolske godine da ce ih pola ic u skolu i sesvetska selamad
cak 13 iz naseg razreda sta je pola!! morat cemo se rastat od nekih najboljih frendova,plus to da i osmasi odlazebangmad
ma trebali su bar nas kaj cemo nagodinu bit 8razred ostavit u nasoj staroj skoli bar da tu zadnju godinu zajedno provedemo ali neceburninmad
kak ce bit glupo!! vratit cemo se sa maturalca i onda ce za 2 dana svako ic u svoju skolu....
a dobro dosta o tome
ja se maram bacit na ucenje..........a nedaaaaa mi se (kao i svima ostalima,svaka cat izuzetcima),ma valhda cu proc 7 razred s pet i imat dosta bodfova da se u srednju upiusem!!
evo nemam vise inspiracije!smijeh
ovo je moj najdulji post yeaa
e da i nepisem novi post dok ne skupim bare 35 tisuca komentara

vidimo semah


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.