svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (7)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

nešto o meni...

Evo što reči o meni još jedna tipična tinejđerka koja je zaljubljena...ma uglavnom što god je na ovom blogu sve je iz srca pisano...nema laži i sličo...ako netko ne zna zovem se Ana Maria...idem u 8.razred...to jest sad ču za par dana....imam 13 godina...rođena sam 24.2.1994...ako nekome neš ne paše zna gdje je izlaz...

Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sarica
Cura je stvarno super i ako je nekad znam zamjeriti...uvijek je spremna za zajebanciju ali tu je kad ti treba pomoč...stvarno sve super...pucaa..
.
tihomir
O tom malom neznam stvarno što da kažem ...ma sve super u zadnje vrijeme se super slažemo...nadam se da če tako i dalje biti...pa sve za pet...
mokiccaaaa
o moniki stvarno neznam što da kažem jer osiječaji su uvijek drugačiji...uvijek sam dobra kad nekog nema onda može samnom a onda tko te jebe ana maria...neznam stvarno možda sam i u krivu ali imam takav osjećaj...

tihana
Moja mala...tihanica...o njoj mislim sve super jednostavno nemam zamjerki za žensku...stvarno je super kad god treba spremna je pomoči ali i zajebavati se...sve naj...puffa...

ANGELA
stvarno sve super i ako je malo glupa zato što je izbrisala svoj blog(nisi normalna!!!)ali uglavnom sve super uvijek je uz mene...a nekada mi to ide na živce ali nema veze znam da ima sve najbolje namjere...puska...

BOŠKICA
Ma cura je koma(u dobrom smislu)čak i kad je totalno u kurcu ona pomoče ti...stvarno ono neznam šta da kažem znam da uvijek bit će tu kad bude trebalo ona pravi oslonac je...ona je totalni zajebant....
Image and video hosting by TinyPic


Cursors


ostrva tuge...

Znam da ce prekasno biti
kada pod kozu mi udjes
i zato molim te idi
prije nego moje postane tudje

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Ref.
Ne bih prezivjela
da mi odes kad te zavolim
u moru ljubavi
ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bih prezivjela
da te nemam kad na tebe naviknem
na mome ostrvu tuge
gdje nema mjesta za druge, ostajem

Polako gubim kontrolu
vec si mi previse blizu
davno sam prosla tu skolu
da budem tek jos jedna u nizu

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo
Selma
Ostrvo tuge

Znam da ce prekasno biti
kada pod kozu mi udjes
i zato molim te idi
pr'je nego moje postane tudje

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Ref.
Ne bih prezivjela
da mi odes kad te zavolim
u moru ljubavi
ja uvijek ostrvo tuge nalazim

Ne bih prezivjela
da te nemam kad na tebe naviknem
na mome ostrvu tuge
gdje nema mjesta za druge, ostajem

Polako gubim kontrolu
vec si mi previse blizu
davno sam prosla tu skolu
da budem tek jos jedna u nizu

Ranjena hiljadu puta
u ljubav vjerujem malo
i sebe najmanje dajem
i kad mi je najvise stalo

Image and video hosting by TinyPic
Proklet...
proklet bio onaj tko te one večeri pošalje pred mene...proklet bio onaj tko reče ti da voliš me baš mene od svih ljudi ...prokleta bila ja što pristah na to sve ...ma prokleta bila riječ ljubav koja za nas više ne važi...
Image and video hosting by TinyPic

....svašta....

PISMO

To pismo štou ruci ti stoji,
To je papir i osijećaji tvoji.
Te osjećaje tvoje ja čitam i po njima
Pišem svoje dok se tiho pitam
«dali su za tebe, osjećaji moji
list papira i olovka u boji!?»


Make Grunge Hearts at bigoo.ws


7 slova
Volim te, teško mi je reći
Ta mala rečenica
I čak 7 slova
Nanose mi boli.
Kad legnem,
Moje srce plače.
Kad se sjetim
Tvog osmijeha
Tvojih očiju
I tvoje smeđe kose,
Kad se sjetim tvog pogleda
I ponekad teških udisaja,
Suze mi na oči stanu
Kao da će zaplakati
Sadću ti jednom, ali vrijedno reći
VOLIM TE»magaretu»

Govorio si da me voliš,a ja ljubav
nisam krila,mislila sam da ne postoji
ona koja bi nas rastavila.
A sad zbogom NEVJERNIČE moja ljubav
nek ti sudi,ti si ljubav drugoj dao
i zato vjeran budi.Na moj grob dođi
i spusti lice,iz njega češ čuto riječi
još te volim NEVJERNIČE...

Ljubav je jaka ali nikad za đaka
oprosti bože bez nje ne možemo

DANAS

Danas sam jaka kao stijena
I ničeg me nije strah
Više mi nisi važan i od mene ne možeš stvoriti prah.
Postala sam čvrsta možda čak i hladna kao ti.
Ni suze ni bol na moje lice nemožeš natjerati.Preboljela sam te danas to mogu reči glasno.
Ne volim te!!!
Jel ti jasno.(e da je bar tako)


Free Music

Free Music



Free Music

ponedjeljak, 28.05.2007.

ne brinite

ma joj ne brinite kod mene ne stanuje tuga više to mi je samo pala na pamet ta pjesmica pa sam je i zapisala.U mome životu više nema tuge ona tu ne stanuje pa ako ju tražite tražite ju dalje.Moj če život biti ispunjen srečom,a ne tugovanjem za nekom budalom ma ne pada mi na pamet da tugujem više zbog njega dovoljno sam propatila pa ako nisam ni za kim plakala e pa neču ni za njim znate ono svi su zamjenjivi pa tako i on!!!!!!Ima ih koliko ti srce poželi samo to treba shvatiti??!!!!???!!!I nastaviti dalje!smokin



| komentari (13) | print | # |

ljubav

Jeli to ovo kad se zaljubiš do ušiju kad ti je sve ostalo zadnja rupa na sviralu.
Jeli ljubav ako ga voliš a on glumi budalu?
Jeli ljubav kad ispijaš kave i misliš o njemu?
Jeli ljubav to kad ga voliš a on nemože biti tvoj!!!



| komentari (4) | print | # |

petak, 25.05.2007.

svjetlo u mraku

evo to je moj dragi micek koji je na žalost stradao u jednoj nesreči naime njega je udarilo auto!!

Znate ono kako se kaže poslje mraka stiže svijetlo.Konačno sam shvatila neke stvari.
A to su:nikad ne plači zbog nekog dečka,ne provodi sto sati pred ogledalom kako bi njega zavela,nikad ne odustaj od nekog drugog dečka zbog njega,nikad ga ne moli da bude s tobom ma znate šta jednostavno budite ono što jeste ja mislim da sam ja to tek postala od danas.Odlučila sam da neču više za njim tugovati i pokušati ču sve zaboraviti.Pa ipak svi su zamjenjivi pa tako i ovaj.A šta češ kao što se i zna da su više manje svi muškarci svinje,a mi samo budale koje za njima tuguju i plačemo.E pa ja više ne želim tugovati ni za kim ako me voli i ako nešto osječa prema meni onda nek mi izvoli i reči.Jer ja neču više plakati!Kao što nisam ni prije e pa neču ni za njim!!!!!!!!



| komentari (4) | print | # |

ponedjeljak, 21.05.2007.

TUGA

Evo ovo pišem nako jednog bloga što sam čitala ako ga pročita ona osoba znat če.
Lako je reči ma daj zaboravi sve je bilo davno.Možda i je bilo davno ali sječanja se ne brišu lako.
Nemogu zaboraviti sve što je bilo i što se desilo,nemogu zaboraviti onaj snažni zagrljaj u noći i sve one riječi.Nije lako izbrisati prošlost.Pokušavam več dugo ali ne mogu sječanja me vračaju na njega.Kad ga vidi ma joj samo bi zaplakala.Jesam jaka osoba i inače mi se ne jebe za dečke ono znate prekinuli smo ma ko ga jebe.Pa meni se ovaj put život okrenuo naopačke.Prvi put mi je stalo do nekoga dečka možda mnogi znaju koga ili pretpostavljaju.Ali ja ga nemogu izbrisati jer volim ga.Kako mi u svijest ide sve više da nije moj sve me više boli to.Svaki pokušaj s nekim drugim dečkom je bio samo neuspjeh.I dokaz da ja nemogu bez njega.Navečer kad bih legla samo bi mi potekla suza.Mislim da zna da ga volim samo pravi od sebe veču budalu i sve više glumi.Nadam se da če ta osoba pročitati ovo i ako možda nezna za moj blog nadam se da če saznati i neka zna da ga zauvijek volim!!!



| komentari (6) | print | # |

subota, 19.05.2007.

LJUBAV

E TU BI SE DALO MALO DUŽE PRIČATI.
NIKAKO NEMOGU NAČI ONOGA PRAVOGA.
I TAMAN KAD NAĐEŠ NEKOGA TKO BI TI MOŽDA ODGOVARO.
SHVATIŠ ILI DA JE PREVIŠE MLAD ILI PRE DJETINJAST.
MISLIM DA NIKAD NEČU NAĆI NIKOGA TKO ČE MI TOTALNO ODGOVARATI .
headbang



| komentari (11) | print | # |

bokić

ej ljudovi evo mene opet vama malo.
Sad sam došla doma maloprije bila sam vanka.
evo nešto što se događa u "gradu".
Kod nas su došli neki njemci pa su sada više manje sve cure lude za njima.
A pošto ja i sara znamo njemački onda mi njima prevodimo sa njemačkog,a neke cure sa engleskoga kad pričaju uglavnom koma.Nemože biti gore,a da ustvari može danas sam razbila svoj MP4 ja stvarno nemam sreče sa tehnikom!Eto to bi bilo sve pusiccaaa!!!!!!!!kiss



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 17.05.2007.

evo to je monika totalno coool cura nju sam vam i spominjala kad sam pričala o sebi pa pročitajte!!puusssaaa

thumbupevo ljudi tu vam je jedna slikica moje frendice monike još ću staviti od angele kad mi ju da!!!



| komentari (0) | print | # |

srijeda, 16.05.2007.

PUSICA ZA SVEkiss

coolEvo ja sam ana maria idem u 7.a. razred.Obožavam društvo ,zajebanciju,mjuzu...Rođena sam 24.2.1994.g. imam 13god.Imam naj frendicu koja je totalno luda,učinila bi sve za mene.Uvijek smo jedna drugoj oslonac kad zatreba.Da ne zaboravim obožavam plesati,pjevati...
Bavim se puno sportom najdraži su mi:nogomet i odbojkathumbup



| komentari (3) | print | # |

Ja nisam pauk da pletem mrežu al
znaj da me najljepše uspomene za tebe vežu.
U svakom srcu ja tražim sreću,ali svoju mazu
nikad zaboraviti neću.



| komentari (0) | print | # |

SMEĐOKOSI

NAJLJEPŠE STIHOVE LJUBAVI
PISAT ĆU ZA JEDNE DIVNE OČI
ZA JEDNU KRATKU SMEĐU KOSU
ZA TOPLU RUKU U HLADNOJ NOĆI
NAPISAT ĆU JEDNU NAJLJEPŠU PJESMU
PUNU ŽIVOTA I RIME
SVE ZA JEDNO IME
NAPISAT ĆU STIHOVE SREĆE
DOK VJETAR KOSE NOSI JER,
MOJE SRCE UZEO JE:
SMEĐOKOSI!!!



| komentari (3) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.