siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

na ovom blogu očekuje vas sve i svašta.......Ako imate kakve želje u vezi pjevača/ica,ili kakvih rječi od pjesama slobodno mi komentirajte i ispunit ću vam želju.........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Site Counters
Free Site Counters



Blogovi koje posjećujem:
Mia (moja sestrična)
Ana&Jelena
Mauro
Tope&Mile
Foreverbestfryends
Kety i Mare
Kety
Sandro
Stole(moj najbolji prijatelj)
Žun(moj najbolji prijatelj)
Doris,Anđa,Monja i Karla


Ninja!










Music Lyrics



IME:ANGELO(ANĐELO)
PREZIME:NIJE BITNO
TRENIRAM:RUKOMET
HOBI:LJENČARENJE,DRUŽENJE S FRENDOVIM
NAJBOLJI PRIJATELJI:SANDRO,DARIJO S.,MARIN,LUKA.B
NAJBOLJE SESTRIČNE:KETY I MIA
NAJBOLJE PIĆE:COLA,SPRITE,JUCY....
NAJBOLJE JELO:PIZZA,LIGNJE,TOPLI SENDVIČ
NAJBOLJA BOJA:PLAVA







AAltruistic
NNeglected
GGood
EExtreme
LLovable
OOutrageous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com





designed by Tincha

nedjelja, 28.01.2007.

VICEVI

1. Jednom ostali Mujo i Fata bez love. Kaže Mujo Fati:
- "Ajde Fato idi zaradi malo love, žensko si, znaš kako ces..."
Ode Fata, zaradi lovu i vrati se:
- "Evo mujo, zaradila sam 402 marke..."- "Kako? Dobro 400, al kako one dvije?"- "Dvije po dvije - 402"

2. Šetaju Mujo i Haso Minhenom i traže Fatu, koja se izgubila. Šetaju tako i vicu: " Faatoo! Faatoo!"
Kad nailazi Slovenac pa reče:
- "Sto ste tako nekulturni, pa se derete na ulici? I ja sam izgubio Mojcu, pa sam lijepo otisao u policiju i dao im
njen opis:
Visoka oko 180, duga crna kosa, izrazito plave oci, izrazenije grudi, duge noge..."
Na to ce Mujo:
- "Jebo ti Fatu, ajmo mi Haso traziti Mojcu!"

3. Zasto plavusa odlazi ljetovati na mrtvo more?
Zeli se upoznati s mumijama.

4. Zašto je plavuša otišla spavati u cipelama?
Sinoć je sanjala da je stala na čavao.

5. Koliko ima viceva o plavušama?
Nema nijedan , sve je istina !

6. Zašto plavuša polijeva dijete s vrućom vodom?
Pravi čaj od majčine dušice !

7. Došao Ivica iz škole i pita tatu :"Tata, kako sam ja došao na svijet?" Tata mu veli: "Tebe je sine donijela roda." A Ivica će njemu: "A i ti tata svašta jebeš!"

8. Gledao mali Perica kroz ključanicu svoju stariju sestru kako se tušira i vidi kako se mazi po tijelu i stenje:-'Hoću muškarca, hoću muškarca !'.Drugog dana opet Perica gleda sestru kako se tušira i opet ona:-'Hoću muškarca, hoću muškarca ...!'.Treći dan stvarno sa njom pod tušem neki frajer i radi posao. Četvrti dan se mali Perica tušira i mazi po tijelu i viče 'Hoću bicikl, hoću bicikl...'.

9. Dođe jedan dan Perica u školu, i na jednom satu kaže nastavnica:"Djeco, sada ćemo učiti cvijeće, svatko ce mi reci po jedan cvijet. Ajde ti Marice", a ova ce "Ljubičica" "Joj DIIIIIIIVNO, a sada ti Jelenice moja", "Narcis" "Joj DIIIIIIIVNO" i sada se javi Perica, a nastavnica ce "ajde ti Perice moj mali" "Orgazam" "Joj PERICE!, pa to nije cvijet" "Znam ali je DIIIIIIIIIIIIVNO"

10. Dođe jedan dan nastavnica na sat u školu, i kaže svima: "Djeco, idući sat nam dolazi komisija u razred i želim da se ponašate kako doliči paaametnim učenicima, i ako Perica kaže nešto ružno, vi izađite van iz razreda" I sad idući sat ulazi komisija, svi sjednu, nastavnica predstavi razred i digne se jedan tip iz komisije i pita "Dobro dječice, recite mi sto ima novoga" Brzo Perica digne ruku i kaže "Preko puta se otvara javna kuca" i odmah sve djevojčice izlete van, a on će "Pa di čete kurve, još se nije otvorila!"



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>