www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

bad blue girlsica

petak, 18.11.2005.

malo mi je bolje...

Evo, malo mi je bolje. Ne zajebava me više ova viroza!!!
Napokon!!!
Ruke su mi tak ispikane da izgledam kao da se drogiram... užas jedan...
Više nisam u tolkom bedu... više me ništa, zapravo skoro ništa ne živcira....
Ali neki me ljudi toliko živciraju da ih više nemrem smislit...
neću reč o kome je riječ da se nebi uvrijedili...
jedva čekam vikkkeeeennndddd.... Glittersvjerojatno mi dođe Jan u Zagreb jer nam je ovo 4. mjesec od kak smo zajedno!!!! jeah... ali više ne osjećam to kaj sam prije osjećala prema njemu, već mi je dojadio...
mislim dečko je stvarno super... najbolji dečko do sad kojeg sam imala... jedino je minus to kaj ne živi u Zagrebu!!! neg u Grazu!!! al dobro, dođe svaki vikend i onda nadoknadimo sve to kaj smo propustili tijekom tjedna!!!
Upoznala sam prekjučer Alana, Lukinog frenda, dečko je ok, al kak mi Natalija kaže, ima curu...
glupo mi je sad spucat Jana kad smo već 4 mjeseca zajedno... neznam kaj da napravim!

Karmen mi je javila da sam dobila 3 iz matiše... ma super, zadovoljna sam... moglo je bit i gore, a moglo je stvarno biti još i bolje!!!

idem sad... idem leć i čitat lektiru... ajde bok:)Glitters

- 09:40 - napiši nekaj... budi srce... (12) - ...samo trag na papiru... - #