www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

Glittery texts by bigoo.ws

bad blue girlsica

srijeda, 16.11.2005.

no name... :)

Glitterseh... bolesna sam...imam neku virozu...
Danas sam bila u bolnici na nekim pretragama: išla sam na ultrazvuk, na pasažu crijeva, jednjaka i želuca! grrr... onaj gel kaj sam pila je odvratan!!! užas, skoro sam se zbljuvala tam pred onim doktorom... odvratno nekaj... kaj ja sve moram trpit!!! još sam vadila i krv i sutra moram ić krv vadit!!!
dosta mi je doktora, bolnice i svih tih sranja i bolesti!!!!
Užasno se osjećam... po cijele dane ležim, boli me glava i stalno razmišljam o nekom... :)
Danas nisam bila u školi niti ću vjerojatno ić do kraja tjedna!
Karmen mi je javila da sam dobila 5 iz onog glupog engleskog i još goreg tehničkog!!!
Sve mi ide na živce, neznam kaj se to događa samnom!!!
Čuvam sestru... opet, mislim stvarno... stalno joj moram uređivat kućicu za Barbike!!!
Sad ju je uhvatila manija plesanja... glumi balerinu po cijele dane, a ja glupača, moram joj pokazivat kaj da radi! Učim ju napravit zvijezdu!!! ide mi na živce!!!!!!!!!! svi mi idu na živce!!!!
sama sebi idem na živce!!!!!
užžžaaassss!!!!
eh... bit će bolje jednog dana:)

pozdravljam sve budale iz moje škole koje čitaju moj blog!!! fuck offf....

hvala svima na komentarima...

ajde bok, sad idem leć! :)

kiss...Glitters

- 12:12 - napiši nekaj... budi srce... (4) - ...samo trag na papiru... - #