18.12.2006. / ponedjeljak

kada pocne kisa i vise nema sunca.....

ovo vrijeme totalno deprimira...nista ne ide kako bi trebalo ici, samo mi se spava i hvata me fijaka....zaliven

decko iz mog razreda bio na tv-u jer je nosio betlehemsko svijetlo iz beca u zagreb.....rofl
mislim, nemam nista protiv toga...vjeruj ti u ovcice ako te to zadovoljava, ali sto mi nikako nece bit jasno....da se taj bozic famozni mora toliko komercijalizirat....sve je to lijepo....dajemo poklone jedni drugima....kitimo bor, sve je puno lampica i fake djeda mrazova....na svakoj drugoj reklami na tv-u vidjet ces djeda bozicnjaka kako nosi vrecu ili u nekim ekstremnim slucajevima kako kopa nos i ceska se....bang
cemu sve to? kao da nekom tko stvarno vjeruje u nesto, pa bio to bog ili orascic, ne treba, ili bar ne bi trebala, nikakva institucija da bi tu svoju vjeru prakticirao....
ok, odi na polnocku ili tu i tamo na misu....
ali mrzim kad mi dode neka stara baba koja u socijalizmu crkvu od srama/straha nije ni primirisala, a sad je u crkvi svaki dan u 18h i pocne srat da kako ja ne vjerujem u boga, da kako ne idem u crkvu, zasto me roditelji nisu krstili tko zna sto sve ne.....
pa daj si nabavi psa, jebote zivot i vjera u boga i sve to ako se ponasas kao da ti je bog kriv za sve sto se dogada u svijetu.....

uglavnom, sad me ovo vrijeme dokrajcilo....nemam vise zivaca ni srat....wavewavewave

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>