04.02.2006. / subota

nothing to say

nema nista novog, prestala me pucat depresija, ne brijem vise na sentimentalu, napokon me prosla i ta faza____ malo sam promijenila design, dosadio mi je onaj___
sta da jos kazem? eto, nema nista posebnog___ malo chilam___mozda kasnije odem nabacit neku zajebanciju____saznala sam na kraju sto je bilo s mojim dnevnikom___sestra otvorila neku stranicu i pokraj stare pocel citat na glas___koja genijalka___jedva cekam da i ona pocne pisat neke stvari u svoj dnevnik da i ja mogu nasumce otvorit neku stranicu i citat na glas dok je mama pokraj mene i sve slusa___bas me zanima kako bi reagirala___ja se sama sebi cudim kako sam ostala mirna i smijala se svemu tome___jos sam se vise zacudila da se i stara smijala___
idem sad____laku noc svima___
Image Hosted by ImageShack.us
pazi da se ne zabuljis u spiralu, vrtit ce ti se u glavi___=)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>