15.12.2005. / četvrtak

hellooooooooooooooooooooooooooooo

evo jedan pozdrav u fanta stilu=))))
nisam vec neko vrijeme nis pisala, stara mi se vratila iz amsterdama, donijela svasta=)))))) i tako...... nema nista novo, upoznala sam nekog novog tipa, on mi upisao svoj broj u mob bez da sam ja znala, kuzila nakon 2 dana, poslala mu sms i on NE ODGOVARA!!!!!!!!!!!!! sta nije to za popizdit?!?!?! bas je debil, a lako da mi cijeli vikend nije visio iza leda..... ful mi sve ide na kurac,ko da je problem odgovorit na jednu jedinu jebenu poruku..... a nije mi jasno koji klinac vec nisam lezba nakon sto sam skuzila da je svaki, ali ba svaki decko totalni debil, i da su iznimke stvarno rijetke, a cak i ako postoje, to je samo na bazi prijateljstva i nista vise..... cak i kao frendovi nisu ono sto mi od njih trazimo ili ocekujemo... kad tip ima neku trebu kao frendicu onda on nju dozivljava kao jednog od svojih frendova i misli da se moze zajebavat na onaj njihov primitivni muski, odvratni, sovinisticki, seksisticki nacin!!!! recite mi samo jednu curu i s njom me upoznajte koju neki decko nije povrijedio ili uvrijedio na bilo koji nacin, bili oni frendovi ili bili oni zajedno.... nisam jos takvu nikad ni primirisala, a kamoli upoznala.... od sada pa nadalje, u buduce ja vise necu mislit o nekim debilima koji stvarno ne zavrjeduju niciju paznju, a najmanje cura koje im koriste samo kao igracke za danekad nemaju nista pametnije za radit, a te igracke samo razbiju nakon sto se s njima igraju na krivi nacin..... to bi bilo kao da se mi cure s barbikama igramo action mana....=)
vidimo se uskoro, polugodiste zavrsava slijedeci tjedan=)))))))) ki$$

<< Arhiva >>