lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2010 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne

Dođi po svoj dizz

design by: mawa cura dizajn

kostur by: blog_master

myspace comments

myspace comments



sat


koliko vas je dosad bilo na blogu

Free Web Counter
Free Web Counter

o meni


ime:dorasretan
prezime:nije važno
mjesto prebivališta:osijek
volim:slatko,životinje(posebno pande),prijatelje,dečke naravno,gledat tv,glazbupjeva,komp, ...
ne volimmad:školuburninmad,ljude koji su licemjerni,površni,koji lažulaze,povrće,komplicirane zadatke,alkoholparty,cigaretesmokin
ljubav:zaljubljenacerek




Image Hosted by ImageShack.us
tutor
matea
ena 1
soso
iva
iva o
karla
barbara
ena 2
doli


Blog.hr
Blog servis
Forum.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





10 ZAPOVIJEDI ZA LJENČINE...

1.ne čini danas ono što možeš sutra
2.čovijek se rodi umoran, a živi da bi se odmorio
3.ljubi krevet svoj kao i samoga sebe
4.ne radi
5.odmaraj se danju da bi mogao spavati noću
6.kad vidiš nekog da se odmara ti mu pomozi
7.radi manje što nego što možeš, aono što možeš prebaci na drugoga
8.u hladu je spas
9.kada poželiš raditi sjedni pričekaj i vidjet ćeš da će te proći
10.RAD JE BOLEST!!!!!

UČENIČKA MOLITVA

profesore naš koji sjediš za imenikom sveti se pero tvoje nestani kraljevstvo tvoje budi volja naša kako na mjestu tako i pred pločom dvojku našu svakidašnju daj nam danas i zaboravi jedinice naše kako i mi zaboravljamo gradivo vaše i ne izvedi nas pred ploču nego nas ostavi na mjestu!
AMEN

PADEŽI

NOMINATIV : tko? što?
jedan dečko
GENITIV : koga? čega?
eto volim samo njega
DATIV : komu? čemu?
on je ljubav dao meni a ja njemu
AKUZATIV : koga? što?
on je vlasnik srca moga
VOKATIV : viče!
moja ljubav njemu sriče
LOKATIV : o kome? o čemu?
o kome drugome nego o njemu
INSTRUMENTAL : s kim? s čim?
s njim naravno nego s kim!!!

bilo je davno ne znam točno kada voljela sam bice voljela sam gada tesko je reći volim ga i sada

ponekad mi toliko šećes mislima da se zapitam kako te ne zabole noge

Jedan savijet...
CUVAJ SE...
Jedna molba...
NE MIJENJAJ SE...
Jedna zelja...
NE ZABORAVI ME...
Jedna laz...
NE VOLIM TE...
Jedna istina...
NEDOSTAJES MI...

Pogledaj na sat i bit ce ti jasno, nitko nikog
ne trazi ovako kasno. to rade samo oni kojima
je do nekoga stalo, a zasto ja to radim...razmisli malo!


Samo ptice znaju moju tugu, samo nebo zna
koliko me srce boli, samo andjeli znaju pjesmu
koja te moli da oprostis srcu, koje te ludo voli!

Kada ides preko mosta pogledaj rijeku
to su moje suze sto zbog tebe teku!

IME TI JE STRAVA,
TIJELO,BOLI GLAVA,
A LICE BAJNO,VOLIM TE BESKRAJNO.
NADAM SE DA I TI
MENE VOLIŠ BAREM MALO,
INAČE BI MI SRCE STALO!!!!

HOROSKOPSKI ZNAČAJI

OVAN-muško
BIK-seksualan
BLIZANAC-dinamičan
RAK-senzualan
LAV-pravi ljubavnik
DJEVICA-racionalan
VAGA-pažljiv ljubavnik
ŠKORPION-erotičan
STRIJELAC-nježan
JARAC-izuzetan
VODENJAK-razdvojen
RIBE-senzibilan

kad sam pila rakŁi su PIJANICO...
kad sam lutala rekli su ŁUTAŁICO...
kad sam ljubila rekli su KURVO...
A kad umrem reć će
samo je ona znala živit...

..DaNi Su LoŠI..nOćI jOš GoRe..UwIjEK tE pOwRiJeDe OnI kOji Te NaWoDnO wOlE...dOk Su S tObOm,StAlNo LaŽu..,A nA kRaJu DoK oDlAzE nI zBoGoM nE kAžU...

10 SKOLSKIH ZAPOVIJEDI

1.Ako posudujes, posudi jos vise i ne vracaj.
2.Ako sto potrgas, okrivi drugog i nikad ne priznaj krivicu.
3.Ako sto ukrades, ukradi sve, nije tvoje.
4.Nikad ne markiraj sam, nagovori druge da ti pomognu.
5.Ako imas malo pljuge, svejedno ih podijeli s frendovima.
6.Ako ti je frend pijan, popij koliko je i on i neces uvidjeti razliku.
7.Ako nekoga uvrijedis, nemoj se ispricati, spomeni mu mamu, familiju i sve svece.
8.Ako ti se neda otvarati i zatvarati, razvali ih.
9.Ako je profesor lose volje, dodaj ulja na vatru.
10.Malo radi, puno kradi i posteno zivi, jer tko laze taj i krade, a tko krade taj i ima

CiLi žIvOt mAlO TrAjE ,
PuNo uZiMa a mAlO DajE,fino
E zAto ŽiVi i ZiVoT nEmIsLi nA kRiZu
jeR žIVoT Je jEdAn i nEmA RePrIzU....

...~bOsAnSkA PoEzIa nA DaN ZalJuBlEnIh~..

SuNcE Je RaSpIzDiLo sVoJe zRaKe
vRaPcI Se dErU Ko kOnJi
MeNe pIčI DePrEsIa
a JEBO maTeR AkO Te nEvOlIm


ZElEnE OcI ZaVoDe
zA plAvImA Se lUdUjE
zA CrNiMa sE UmIrE
a Za SmEđImA Se tUgUjE

...Kad umrem,
Ne zovi popa,
Nek me konobar
Zakopa...
Mjesto križa,
Posadi šljivu
I na nju
Objesi pivu...
Kad uskrsnem,
Da si gucnem
I sa tobom
Da se tucnem....
GOD BLESS ALCHOHOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nakon svega


Jedan dečko,
Jedan pogled,
Jedan smiješak,
Jedan zagrljaj,
Jedan poljubac…
A nakon toga…
Jedna riječ,
Jedan pogled,
Jedna suza,
Jedan rastanak,
Jedna pjesma…
A nakon toga…
Jedna uspomena.


Kada bi prijatelji imali etiketu na tvojoj bi pisalo: 100 % poseban, STIL-savršen, TIP-jednostavan, VRIJEDNOST-neprocjenjiva, a na kraju bi stajalo: MADE IN HEAVEN!

For the world, you are
somebody, but for
somebody,
you are world!!!

Voljeti je lijepo, voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svako!
Koliko Te volim to se teško piše,
jer svaki trenutak ja te volim više!

nije mi do tebe stalo!
i ne trepnem kad to kazem
a u sebi glas čujem:
mili bože kako lažem...

ewo jedan razgovor...
GIRL:do you like me?
BOY:no.
GIRL:what?i mean ,why not?
BOY:think about it for a sec...
GIRL.so,there is another girl?
BOY:no baby, I LOVE YOU!

HOĆESH???NECHESH!
NEMORASH!!!
ko te jebe, ima i boljih od tebe...

NEVJERUJ ONOMU
KOJI TI KAZE:
VOLIM TE,
VEC ONOMU KOJI
TE U SUZAMA PITA:
VOLIS LI ME?

Narav ljubavi nije
trazenje savrsene
osobe, vec voljeti
nesavrsenu osobu
savrseno!!

Nikad nemoj cekati
princa na bijelom
konju.
Obicno dode
konj u bijelom
BMW-u!

TI I JA
SAMO
JEBENA
ILUZIJA!

Nikad, baš nikad
Shvatit neću zašto
Sam baš u tebi
Tražila sreću. I nikad
Bas nikad shvatit
Neću, zašto sam Od
Svih budala izabrala
NAJVEĆU!

Mogu sama-
Ti si me naučio...
Klošar i dama-
...Nemogu zajedno...





























utorak, 10.06.2008.

glazba

EVO VAM MALO GLAZBE:

PON DE REPLAY

THE BEST DAMN THING

DON'T STOP THE MUSIC

MY HAPPY ENDING

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.