O meni ...

Da biste mogli da procitate i komentirate ovaj blog prvo morate da znate ko ga vam je napisao ! Pa da se predstavim : Ime mi je Tamara , a sto se tice daljnih osobnih podataka necu ih otkrivati ! Sto volim ?? Hmmm... ja volim puno toga ali najvise svijetlo plavu i crnu boju , zgodne deceke ( pa ko ih ne voli !!) vjetar u kosi ... itd. Sto ne volim ?? I toga ima puno ali najvise NE volim : crvenu boju , kisu ... itd. Da vas ne bih danas zamarala podacima o sebi , pogledajte sto sam napisala na svom blogu ! mahbelj

22.01.2008. u 11:41 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ah , sta da vam kazem o ovom blogu .. Pogledajte sami i vidjecete ... I naravno ostavite komentare ..

Moji prijatelji i prijateljice ...

Cure :

Nadina :
super drugarica ( jedna od mojih naj frendica ) , voli rock , omiljena pjevacica pink ... i sta da vam vise kazem za nju .. hmmm ... e da ... uvijek zna pomoci u nevolji .. ma moja dusa slatka ...
Elma :
odlicna prijateljica ( jedna od mojih naj frendica ) , voli sve vrste muzike ... jako je tvrdoglava ( a i ja sam .. pa kad se naljutimo , ubjedujemo se koja je u pravu a koja nije ... ) voli tulume ... ma super je ..
Zemira :
Dobra je drugarica...mada se cesto svadamo ali et ... jako je tvrdoglava ali nekako se uspije s njom izaci ne kraj ( hehe sala mala) Voli hevy metal , najbolji bend joj je metallica ..
Mirela:
Super frendica ( ali znamo se posvadati ) ... zgodna je ( moram priznati ).. voli sve vrste muzike najvise narodnjake .. i tak
Emina :
Super drugarica , jako cesto se svadamo , ali izadem nekako na kraj s njom ..heh

Decki

Armin :
Super drug ( jedan od mojih naj drugova ) . ima smisla za humor , zna cuvati tajne... zna te stalno zapitkivati .. i tak ..
Amer :
Dobar frend .. streber .. ima smisla za humor .. malo je agresivan ali inace je ok ...
Emil :
Odlican prijatelj ( jedan od naj prijatelja ) ima smisla za humor ... nije onako ko neki decki .. agresivan .. nego se bas lijepo zna ponasati i pricati ... ma super drug .. nemam rijeci ..

To bi otprilike bilo to . ( sto se tice onih super super prijatelja i prijateljica )

Filmovi koje ja preporucujem...

Horrori :

1. Tamara
2. Pogresno skretanje
3. Five girls
4. Grudge
5. Satanic

Komedije :

1. Zikina dinastija
2. big mother
3. big dad
4.Volim te budalo mala
5. bolnicarka betty smijehzubo

Lista mojih omiljenih pjevaca i pjevacica i bendova..

Djevojke

1. Avril Lavigne
2. Pink
3. Jenifer Lopez
4. Beyonce
5. Shakira
6. Rihanna
7.Ciara
8. Gwen Stefani
9. Fergie
10. Nelly Furtado

Decki

1. Tose Proeski
2. 50 cent
3. Justin Timbrelake
4. P. diddy
5. Jay-Z
6. Sean Paul
7. Usher
8. Timbland
9. Eminem
10. Robbie Wiliams

I bendovi :

1.Metallica
2.Pussycat dolls
3. Balck Eyed Peas
4. US5
5. Red Hot Chili Pappers
6. Tokio Hotel
7. Him
8. Cradle of the Filth
9. Evansence
10. The Rasmus