dEsiGn By: Funky Fish dZ|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SwE i SwAšTa...


Custom Myspace Clock


Owoliko was je bilo na owom blogu od 25. 04. 2009.
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters



Create a Lava Lamp



WoLiTe Li CaJkE???
Obozawam!!!
Da
Pa...tak
I ne bas
Mrzim ih!!!
  
pollcode.com free polls






...LiNkAcHy...


Ewo nekih linkowa od cool dizzewa:
FuNkY.FiSh
Vekyca
plawushadizz
Miss sixty design
Kraljevski dizajni
Gadura dizajn

Fergalicious
°°SpOnGe-BoB-gIrL°°°
Žena _ zmija**
Jessica Alba fan
°°°TeeA...xD°°°

PCD I LANA1313
Nicole the slatkica
100% in love
Avril Lavigne-the best
ŽIVOT JE LIJEP KAD SE ŽIVJETI ZNA...
Lida i Kiki
BRATZ
sweetspider
°.?.I LoVe YoU x So WhAt.?.°
Winx club girls333

~spiceno dijete sa lizalicom~
cool pustolovine
Mary Kate i Ashley Olsen fan
Samy & Any


...ŠtAfEtA...

-KoLiKo Je SaTi?
17:01

*o meni*
-MnS ili BlOg???
msn
-PoWiJeSt ili ZeMljOpiS???
jaooo...nijedno
-Tw ili KoMp???
komp...
-LJeTo ili ZiMa???
ljeto...obožawam
-PuToWaNJe ili UčEnjE???
definitiwno...putowanje...kome se još da učiti???
DeČkO ili FrEnDoWi???
hmm...oboje
-JeSi Li ZaLJuBljEna???
još pitaš??? narawnooooooooo
-WjErUjEš Li U LJuBaW Na PrWi PoGLeD???
da...ja sam se zaljubila prošle godine na prwi pogled
ŽwAkAčE ili LiZaLiCe???
žwakače...moram ih imati
-PePsi ili CoLa???
Pepsi..
-ČoKoLaDa ili WaNiLiJa???
čokolada...
-DaN ili NoĆ???
pa...noć
-PrWa PoMiSaO KaD Se PrOBuDiŠ U JuTrO???
mogu otspawati još malo???
-JaWljAš Se Na BrOj KoJi Ne PoZnAjEš???
da...zašto se nebi?
-LJuBaW ili NoVaC???
ljubaw..ali mi je i nowac wažan
-IsTiNa ili LaŽ?
owisi o prilici
-MrŽnjA ili OpRoSt???
oprost..
-MoŽeŠ Li PoDnjEtI IsTiNu???
ako je dobra istina...onda mogu
-IzGleD ili OsObNoSt???
izgled...=)
-RoMaNtIčNi IzLaZaK ili LuDi PrOwOd???
definitiwno...ludi prowod
-KoJa Ti Je ZaDnJa OsObA ReKlA Da Te WoLi???
hmm...
-KoJa Ti Je sLoMiLa SrCe???
jedan dečko...
-KaD SaM ZaDnjI DaN PlaKaLa ZbOg LJuBaWi???
prije koji tjedan, dwa...
ŠtO tE pRwO pRiWuČe Na DeČkU?
njegow izgled
-NaJoDwRaTnIjE Na DeČkU???
kada se glupo ponaša
-ZaGrLJaJ ili PoljUbAc???
kiss...naravno
-GdJe Se WiDiŠ U BuDuČnOsTi???
pojma nemam
-KaMo Bi HtJeLa OtPuToWaTi???
SAD, Hawaii, Španjolska...
BeZ ČeGa Ne MoŽeŠ žIwJeTi???
frendowa, jednog dečka, kompa, moba...

*kod dečki*
-BoJa OčIjU???
plawe...<3
-BojA KoSe???
smeđa
-KrAtKa ili DuGa???
nešto između
-WiSiNa???
nije wažno..glawno da je zgodan
-PiErCiNg ili TaTTo???
tatto...
-HoT ili CuTe???
hot...
-StiL???
pa...sportski
-OsObNoSt???
zabawan, spreman učiniti neku glupost...:P



...sLiKiCe-PjEsMiCe...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic








...eWo MeNe...NaKoN nEkOg WrEmEnA...

Imam toliko toga za ispričat da neznam otkud da počnem...a ewo počet ću od izleta. Učenici od 5 do 8 raz (samo oni koji su htjeli) išli su u "Kazalište Komedije" u ZG gledati "Briljantin"....ja sam išla i nije mi bilo žao...predstawa je bila predobra!!! Stalno su goworili neke gluposti, prostačili, pili, pušili...xD...glumila je i glumica Mila Elegović...poznatija po ulozi Irene u seriji "Bitange i princeze"...bila je predobra...xD...
Poslije predstawe smo imali 2h slobodno...išli smo u McDonalds na hambiće...a poslije su cure išle u parfumeriju Limoni i tamo smo si kupile neke maskare...pošto su bile na sniženju...xD...
Najbolje je bilo u busu...ajme...stalno smo radili gluposti...došli smo u potpuno čist autobus a izašli iz swinjca...hehhe...uopće nismo slušali učiteljice...hehe....ko njih *ebe.

...sLiKe s IzLeTa...



A sad nešto o ljubawi...
swe je isto...ali malo sam razmišljala i shwatila da ga wiše ne wolim tako jako...a i što mi wrijedi woljeti ga ako on mene ne woli??? A i poslije 6. mjeseca ga wiše neću baš widjeti...ide u srednju...pa mi ne wrijedi sad se prewiše zaljubiti...pa da onda poslije patim za njim...Hwala swima koji su me utješili preko kommowa i pomogli da shwatim da me nije wrijedan...
Ewo jedna pjesmica:

Imam hobi...
trčim po sobi...
mučim sebe,
mislim na tebe...
wolim te wiše od sebe...
al kad razmislim: ma ko te jebe,
bolja sam od tebe


Škola..
nikad nisam mislila da će mi u školi biti zabawno...moj raz je tako lud da i najdosadniji sat pretworimo u cirkus...xD...pogotowo hrwatski...imamo neku staru profu i nju stalno *ebemo...xD...wiše nezna što da učini s nama...u srijedu smo je stwarno jako razljutili...stalno smo je ismijawali, derali se dok nam je ona goworila da budemo tiho, jeli pod satom, gađali se...i neznam što još ne... Stwarno smo radili gluposti. Imamo još spojene po 3 klupe kao stol...za jednim stolom smo sjedile ja i moja draga "Mafija"...sada nas ima 7...nas 7 smo radile najwiše gluposti...stalno smo nešto ispitiwale profu što uopće nije wezano uz hrwatski...npr. Nikolina ju je pitala: "Učiteljice jesmo li mi sada na Zemlji ili na swijetu?"....xD... pa smo čips rasipale swe po podu...itd. Nismo se mogle prestati smijati...swi su nas samo gledali...haha... Jedan dečko iz mog razreda ju je toliko ižiwcirao da ga je opsowala...xD...to mi je bio najbolji hrwatski...

Owo je još jedan dugačak post kojeg pola neče pročitat...al nema weze...glawno da su meni tu kommowi...
Ne pišem nowi post ispod 250 kommowa...zato kommajte!!!!!
Pozzz i kisss


Post je napisan…. subota, 25.04.2009. , 12:11|

|...OsTaWi TrAg... (232) | ...TrOsHy BoJu...| ...xD...|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.