dEsiGn By: Funky Fish dZ|

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...SwE i SwAšTa...


Custom Myspace Clock


Owoliko was je bilo na owom blogu od 25. 04. 2009.
Free Web Site Counters
Free Web Site Counters



Create a Lava Lamp



WoLiTe Li CaJkE???
Obozawam!!!
Da
Pa...tak
I ne bas
Mrzim ih!!!
  
pollcode.com free polls






...LiNkAcHy...


Ewo nekih linkowa od cool dizzewa:
FuNkY.FiSh
Vekyca
plawushadizz
Miss sixty design
Kraljevski dizajni
Gadura dizajn

Fergalicious
°°SpOnGe-BoB-gIrL°°°
Žena _ zmija**
Jessica Alba fan
°°°TeeA...xD°°°

PCD I LANA1313
Nicole the slatkica
100% in love
Avril Lavigne-the best
ŽIVOT JE LIJEP KAD SE ŽIVJETI ZNA...
Lida i Kiki
BRATZ
sweetspider
°.?.I LoVe YoU x So WhAt.?.°
Winx club girls333

~spiceno dijete sa lizalicom~
cool pustolovine
Mary Kate i Ashley Olsen fan
Samy & Any


...ŠtAfEtA...

-KoLiKo Je SaTi?
17:01

*o meni*
-MnS ili BlOg???
msn
-PoWiJeSt ili ZeMljOpiS???
jaooo...nijedno
-Tw ili KoMp???
komp...
-LJeTo ili ZiMa???
ljeto...obožawam
-PuToWaNJe ili UčEnjE???
definitiwno...putowanje...kome se još da učiti???
DeČkO ili FrEnDoWi???
hmm...oboje
-JeSi Li ZaLJuBljEna???
još pitaš??? narawnooooooooo
-WjErUjEš Li U LJuBaW Na PrWi PoGLeD???
da...ja sam se zaljubila prošle godine na prwi pogled
ŽwAkAčE ili LiZaLiCe???
žwakače...moram ih imati
-PePsi ili CoLa???
Pepsi..
-ČoKoLaDa ili WaNiLiJa???
čokolada...
-DaN ili NoĆ???
pa...noć
-PrWa PoMiSaO KaD Se PrOBuDiŠ U JuTrO???
mogu otspawati još malo???
-JaWljAš Se Na BrOj KoJi Ne PoZnAjEš???
da...zašto se nebi?
-LJuBaW ili NoVaC???
ljubaw..ali mi je i nowac wažan
-IsTiNa ili LaŽ?
owisi o prilici
-MrŽnjA ili OpRoSt???
oprost..
-MoŽeŠ Li PoDnjEtI IsTiNu???
ako je dobra istina...onda mogu
-IzGleD ili OsObNoSt???
izgled...=)
-RoMaNtIčNi IzLaZaK ili LuDi PrOwOd???
definitiwno...ludi prowod
-KoJa Ti Je ZaDnJa OsObA ReKlA Da Te WoLi???
hmm...
-KoJa Ti Je sLoMiLa SrCe???
jedan dečko...
-KaD SaM ZaDnjI DaN PlaKaLa ZbOg LJuBaWi???
prije koji tjedan, dwa...
ŠtO tE pRwO pRiWuČe Na DeČkU?
njegow izgled
-NaJoDwRaTnIjE Na DeČkU???
kada se glupo ponaša
-ZaGrLJaJ ili PoljUbAc???
kiss...naravno
-GdJe Se WiDiŠ U BuDuČnOsTi???
pojma nemam
-KaMo Bi HtJeLa OtPuToWaTi???
SAD, Hawaii, Španjolska...
BeZ ČeGa Ne MoŽeŠ žIwJeTi???
frendowa, jednog dečka, kompa, moba...

*kod dečki*
-BoJa OčIjU???
plawe...<3
-BojA KoSe???
smeđa
-KrAtKa ili DuGa???
nešto između
-WiSiNa???
nije wažno..glawno da je zgodan
-PiErCiNg ili TaTTo???
tatto...
-HoT ili CuTe???
hot...
-StiL???
pa...sportski
-OsObNoSt???
zabawan, spreman učiniti neku glupost...:P



...sLiKiCe-PjEsMiCe...

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic








"Mafija"

Nemojte misliti da sam u nekoj mafiji koja ubija ljude ili tako što....To je samo ime društwa u kojem sam ja. Sad ću i to swe objasniti. Nas je u društwu 6 cura i kad je školski odmor stalno smo na hodniku i uwijek smo u pokretu..xD. I tako izgledamo kao neka mafija. Jednom je jedan dečko rekao:"Ide mafija!"... i od tad naše društwo ima ime Mafija.....Ewo sad sam ispričala i tu priču...


U nedjelju je moja frendica s Mafije dobila sekicu Lorenu. Sutra je waljda idem posjetiti....Jedwa čekam!!

Što se tiče škole nije baš swe prediwno ali se neću žaliti. Jučer sam dobila 2 i 3 iz matematike...aa joj!! A owako su ocjene dosta dobre.....
Jučer je moja škola slawila Goranovo proljeće jer nam je škola dobila ime po njemu....Imali smo malu priredbicu gdje sam i ja nastupala....Pjewala sam u zboru. Najbolje sam se nasmijala literalnoj grupi koja je glumila neke ptice...hehehehehe...ja sam stajala iza njih u zboru...cijeli se zbor smijao ko lud...xD. Stwarno su se osramotili owi iz literalne...neki idu i samnom u razred...sad ih mogu zezati...haha.

To bi bilo to...
Odlučila sam uwesti nowo prawilo na blog...stawljam u linkowe swe koji mi ostawe wiše od 10 kommowa!!! Weć ih se dosta nakupilo na tom popisu...možete ga widjeti u 2. boxu...

Nicole the slatkica me zamolila moj e-mail...pa ću ga ostawiti owdje...to mi je ujedno i msn pa me možete dodati:
ninchy.106@gmail.com

Nowi post pišem kada skupim 150 kommowa...do onda weliki pozzzz!!!!!!!


Post je napisan…. subota, 21.03.2009. , 14:37|

|...OsTaWi TrAg... (264) | ...TrOsHy BoJu...| ...xD...|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.