SLIKICE SA KONJIMA
horse Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
Horse 5 Pictures, Images and Photos
Horse 6 Pictures, Images and Photos
Horse 8 Pictures, Images and Photos
horse eye Pictures, Images and Photos
horse feeling Pictures, Images and Photos
horse foot Pictures, Images and Photos
horses
Horse 12 Pictures, Images and Photos
Horse Face avvie Pictures, Images and Photos
Horse 3 Pictures, Images and Photos
Horse 4 Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
guardian horse Pictures, Images and Photos
Running Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Stardust Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
Sunshine and Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse avatars Pictures, Images and Photos
Bay Horse Pictures, Images and Photos

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish ih/ne vidish

O meni

DESIGN by: devilandangel8

Ime:Maja
Godine:11
Wolim:KONJEcerek,JAHANJEcerek,BACKYAcerekfrendove
,zabavu,raditi sa konjima...sretanyescool
Ne wolim:licemjerne i dvolične ljude,ljude koji ne vole
životinje(pogotovo konje),svađu...burninmadheadbangmadpuknucu
Najveća želja:imati vlastitog konja
Msn:M-A-J-A-O@hotmail.com
Welcome


MMagical
AArty
JJudicial
AAmbivalent


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz



GLAZBA


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Linkovi

Blog.hr
blog od frendice
moj blog na blogeru

SLIKE(ŠARENO)
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

colorful Pictures, Images and Photos
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

Natural Colours Pictures, Images and Photos



petak, 10.10.2008.

Nakon dugo vremena...stigao je i post

Bok ljudi!prvo sam mislila da će mom blogu doći kraj.Ali nakon duuuuuuuuuugo vremena evo i posta.Napravila sam si blog i na blogeru(bloger.hr)tak da ću sada pisati postove,ali malo rijeđe.Naravno,ja se još bavim jahanjem,do sada sam jahala na puuuuuuuno konja,bila sam puuuuuuuuuno puta na jahanju i sve u svemu bilo je super.Prije tjedan dana sam skakala prepone.Bila sam i na jahaćem kampu.Ali to još preko ljeta.Tamo sam jahala bez sedla(točnije kasala.Danas sam isto imala jahanje.JEEEEEEEEEEEEJ!!!!!I mislim da je bilo užasno zbunjujuće,barem na početku.Na popisu je pisalo da jašem Backyacerek,pa mi je Kristijan rekao da ću jahati sivog ponija,i onda(5 minuta do početka sata)mi je rekao da ću jahati Cartaga.Ali Azra,Paula i Iva su mi ga pomogle zasedlati,zauzdati,i staviti mu štitnike,tak da sam brzo bila gotova.Cartago je bio super.On je lijen konj,pa sam trebala imati korbač,ali kaj se može.Bez korbača bi bila totalno izgubljena.hehe.Jahala sam u polupočetničkoj grupi!Neki od njih nisu znali galopirati,tj.skoro svi!!!!!!!Sredinom 10.mjeseca ću polagati dresurnu licencu.Za one koji ne znaju kaj je to,to moram položiti da bi se natjecala u dresurnim natjecanjima.A,kada to položim(dresuru)mogu ići na polaganje preponske licence.I onda ću se moći natjecati u preponskim natjecanjima.Uglavnom,na kraju treninga,sam galopirala na Backyucereki on je bio super.Kakav bi on i mogao biti nego dobar?!?!hhhhheeeeeeehhhhhheeeeeeeee.Kristijan mi je rekao da ću sljedeći put jahati Backya.Da,mogu mislit,to svaki put kaže pa ga nikad ne jašem.Jer uvijek bude neki "početnik" koji gore jaše od mene.Ionako ću jahati sivog ponija.Njega uvijek jašem.Sivi poni je dobar ali on meni...jednostavno kao da mi ne paše kao konj.Idem gledati jedan film.ByEeEeEeEeE



| Samo(82)komentara?! | !! | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.