SLIKICE SA KONJIMA
horse Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
Horse 5 Pictures, Images and Photos
Horse 6 Pictures, Images and Photos
Horse 8 Pictures, Images and Photos
horse eye Pictures, Images and Photos
horse feeling Pictures, Images and Photos
horse foot Pictures, Images and Photos
horses
Horse 12 Pictures, Images and Photos
Horse Face avvie Pictures, Images and Photos
Horse 3 Pictures, Images and Photos
Horse 4 Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
guardian horse Pictures, Images and Photos
Running Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Stardust Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
Sunshine and Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse avatars Pictures, Images and Photos
Bay Horse Pictures, Images and Photos

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish ih/ne vidish

O meni

DESIGN by: devilandangel8

Ime:Maja
Godine:11
Wolim:KONJEcerek,JAHANJEcerek,BACKYAcerekfrendove
,zabavu,raditi sa konjima...sretanyescool
Ne wolim:licemjerne i dvolične ljude,ljude koji ne vole
životinje(pogotovo konje),svađu...burninmadheadbangmadpuknucu
Najveća želja:imati vlastitog konja
Msn:M-A-J-A-O@hotmail.com
Welcome


MMagical
AArty
JJudicial
AAmbivalent


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz



GLAZBA


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Linkovi

Blog.hr
blog od frendice
moj blog na blogeru

SLIKE(ŠARENO)
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

colorful Pictures, Images and Photos
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

Natural Colours Pictures, Images and Photos



petak, 06.06.2008.

Napokon i novi post

Ey ljudi!Znam da sam nekima rekla da neću pisati novi post dok ne dobijem 500 komicha.Ali meni je dovoljno ovo kaj sam dobila.Hvala na rekordnih 228 komova.Komajte još više slijedeći put.Barem 300 komocha.Dajte pleeeeeeease.Znam da možete i više,tako da please komajte.Usput,ako vam je netko srao po blogu,mislim da je to bio moj brat,zato kaj on zna moje korisničko ime i lozinku.Ali sada sam si promijenila i korisničko ime i lozinku.To nema veze sa ovim postom,pa neću više o tome.U ovom će se postu raditi o konjima i jahanju(a o ćemu drugom bi se radilo?!)hehe.Dok vam nisam pisala bila sam na jahanju dva puta.Prvi put sam jahala lipicanku(Slavoniju),a drugi put(danas)Backya.cerekNapokon da i ja jašem Backya.cerekKad bolje razmislim napokon da i ja jašem nekog konja koji nije sivi poni ili Salinka.Mislim,stalno njih dvoje jašem.Nije da su oni loši konji,ali opet.Kada sam jahala lipicanku i nije mi bila baš dobra.Cijelo me je vrijeme vukla po hali.I kada sam galopirala na njoj mi se ritala.To mi je bio prvi put da mi se konj ritnuo,ali nisam pala.Drugi put(kada sam jahala Backyacerek)mi je bilo super.Trenirala nas je Irena.Backycerekje tako DOBAR konj.Irena kaže kasom,a ja njega uopće ne tjeram nego kažem onaj zvuk koji mislim da svi znate,samo ga ja ne mogu napisati na kompjuteru.(hehe)I galopirala sam na njemu.On je SUPER udoban u sjedećem galopu.I na njemu je sjedeći galop jako lagan.U kasu nam je Irena stavila noge u uzengijsko remenje.Noge su nam bile ko u galopskim utrkama.To sam ja već radila,sam kaj nas je tad trenirao Chris.Ali kada tako lako jašem nakon par krugova me počnu boljet noge.U galopu mi je Irena rekla da idem 2 takta u sedlo,i da se 2 takta dignem iz sedla.Sjedit u sedlu na Backyucerekje lagano,sam kaj mi je dići se iz sedla malo teže.Sutra slavim rođendan.Pravi mi je rođendan 27.6,ali tada su mi svi frendovi na moru,tako da rođendan uvijek ranije slavim.Pozz:Pauli,Dorotei,Petri,i svima koji mi komaju.



| Samo(23)komentara?! | !! | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.