SLIKICE SA KONJIMA
horse Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
Horse 5 Pictures, Images and Photos
Horse 6 Pictures, Images and Photos
Horse 8 Pictures, Images and Photos
horse eye Pictures, Images and Photos
horse feeling Pictures, Images and Photos
horse foot Pictures, Images and Photos
horses
Horse 12 Pictures, Images and Photos
Horse Face avvie Pictures, Images and Photos
Horse 3 Pictures, Images and Photos
Horse 4 Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
guardian horse Pictures, Images and Photos
Running Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Stardust Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
Sunshine and Horse Avatar Pictures, Images and Photos
Horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse Pictures, Images and Photos
horse avatars Pictures, Images and Photos
Bay Horse Pictures, Images and Photos

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish ih/ne vidish

O meni

DESIGN by: devilandangel8

Ime:Maja
Godine:11
Wolim:KONJEcerek,JAHANJEcerek,BACKYAcerekfrendove
,zabavu,raditi sa konjima...sretanyescool
Ne wolim:licemjerne i dvolične ljude,ljude koji ne vole
životinje(pogotovo konje),svađu...burninmadheadbangmadpuknucu
Najveća želja:imati vlastitog konja
Msn:M-A-J-A-O@hotmail.com
Welcome


MMagical
AArty
JJudicial
AAmbivalent


Get Your Name Acronym
From Go-Quiz



GLAZBA


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Linkovi

Blog.hr
blog od frendice
moj blog na blogeru

SLIKE(ŠARENO)
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

colorful Pictures, Images and Photos
MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

MyHotComments.com
MyHotComments

Natural Colours Pictures, Images and Photos



nedjelja, 25.05.2008.

O svemu i svačemu

Napokon novi post.Kako neki već i znaju bila sam u Puli.Imam neke slike(ne baš puno njih),ali slike ću vam stavit na kraju posta.Uglavnom,bilo mi je suuuuuuuuuuuper.Bila sam na ranču sa konjima.Tamo su konji tako mirni i dobri.Jahala sam na terenu.Nažalost nemam slika.notuzanJa sam jahala jednu kobilu.Zove se Viktorija.eekMalo čudno ime za konja.Ta kobila koju sam ja jahala(Viktorija)ima ždrijebe.To ždrijebe je tako slatko.Viktorija je crno-bijela,a ždrijebe je svijetlo smeđe.Ždrijebe je malo svijetlije nego što je Corina bila.Za Paulu:ti češ sada otprilike znati kako izgleda ždrijebe.Ime ždrijebeta je nekako na T,nemam pojma.To jest,ne sjećam se.Cura koja je jahala sa mnom bila je na konju koji se zove Ben.Taj konj je jaaaaaaaako lijen.A,ždrijebe i jedan mali magarac su nas cijelim putem slijedili.Ako mi idemo hodom,oni idu hodom,mi kasom,oni kasom,mi galopom,oni galopom.Pošto je ta kobila jako mirna.Kada sam na njoj hodala,pored sam mazila ždrijebe.Na tom ranču će preko ljeta biti jahaći kamp.Sa konjima ćemo jedan dan jahati 15 KILOMETARA!!!!!!yessretanwinkthumbupsmijehpartysmokinI sa konjima ćemo ići u more!!!!!!!!!!!To znači da ćemo mi biti na konjima,bez sedla,samo na ularu i povodcu.Nitko nas neće voditi,nego ćemo sami upravljati njima.PREDIVNO!!!!!!!!!!!!!!Prošli tjedan sam na hipodromu jahala sivog ponija(Mireka).On se nećega prepao.Počeo mi je galopirati u stranu,i ja padnem sa njega.On je inače super konj,ali ima dana kada zna biti malo lud.ludA,kaj se može.Nemam pojma više kaj da vam pišem zato evo malo slika.

Ovo je slide sa mojim psom Larom,mačkom Nerom,i sa morem.



| Samo(228)komentara?! | !! | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.