< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Friendster images



Music Video:PHOTOGRAPH (by Nickleback)

Music Video Code provided by Video Code Zone



THIS IS ME...


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


free image hosting

free image hosting




AvatarMagic.com


Bigoo

Bigoo




AvatarMagic.com


MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace



Friendster images

Friendster images



Images for your blog



Myspace

Myspace



image hosting file




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



I LIKE...


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AvatarMagic.com









utorak, 02.01.2007.

Gego i Ban

HELO HELO!!!
Evo, prvo da vam svima zaželin sretnu NOVU 2007.!!!
Tu mi je prija Mila (pogledajte u boxu) i baš sam joj napravila blog, ali dogodila se mala nezgodica:Uređivali smo joj boxeve, stavili pppuuunnnnooo slika i "objavili". ali, kada smo išli pogledati njezin blog.......prazno!!! Nigdi slika, nigdi teksta....!!! A šta ćeš.... Mi smo vam inače puno pametne, "igrale smo se" slaganje rećenice i evo šta smo dobile: "RT NA RTU JE RT JER JE RT NA RTU ISTO ŠTO I RT NA DVA RTIĆA PORED KAFIĆA KRAJ VRTIĆA KOJI JE NA RTU" Jel tako da je super!!
OK, sada, da udovoljim Domi, ispričati ću vam kako nam je bilo na Novoj godini.
Znači, dogovorili smo se za naći ispred McDonaldsa. Ja sam došla, kao i uvik prva, i čekala ostatak ekipe. Svi su došli nakon desetak minuta i tada nastaje prvi problem: DI SAD??? I tako smo se šetali gradom, izbjegavali petarde, ka da samo bili u ratu! Obišli smo cili grad da bi se na kraju vratili tamo di smo i počeli, jer nije bilo otvorenih kafića. Na kraju smo sili u McDonaldsa i sili za onaj rođendanski stol pošto smo samo tamo mogli svi stat! Mila je sila na čelu stola, glavna faca ka i uvik! Lina me zvala, pa je i ona došla iako sam je pitala jeli 100% sigurn da želi doć, ono, kako nam je bilo "super". Oko 11 je napokon počea koncert pa smo otišli na prokurative da bi vidili ni manje ni više nego GEGU! a jedina njegova pisma, koju sam ja znala bila je JAMAJKA! Ali, isto nam je bilo dobro...... sve dok nije počea pivat one neke ljubavne pisme.....svi se okolo grle a nas šestero među onon velikon ljudinon bezveze skačemo, ludiramo se, zabavljali se kako smo znali..... malo smo ranije dočekali novu godinu, par minuta...ali, šta ima veze! Samo zanam, da mi je bilo super! Iako u početku nismo znali šta bi sami sa sobom, na kraju nam je sve ispalo odlično! Samo mi je ža šta san tribala, ka luda, prva ić doma, u ponoć ipo!! Ali, ostali su me otpratili do pola puta.......... i eto, sve u svemu, to je to!!! Nadam se da je i vama bilo dobro!
Čitamo se!!

- 17:22 - Komentari (92) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.