< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Friendster images



Music Video:PHOTOGRAPH (by Nickleback)

Music Video Code provided by Video Code Zone



THIS IS ME...


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


free image hosting

free image hosting




AvatarMagic.com


Bigoo

Bigoo




AvatarMagic.com


MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace



Friendster images

Friendster images



Images for your blog



Myspace

Myspace



image hosting file




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



I LIKE...


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AvatarMagic.com









srijeda, 22.11.2006.

21.11.2006 - DAN ZA ZABORAVITI!

Jučer - ne baš dobar dan!!
Probudim se oko 6:30, jer su mi neki radnici došli spustit plafon u sobi. Prije je bija ogroman - 4 m visine!! Nisam nikako mogla ugrijat sobu, pa bi se noću smrzla!!! Onda, je tata nazva te "stropospuštioce"! E, da, di san stala......aha, znači, probudila san se u 6:30, i onda: makla svu posteljinu s kreveta, makla sve knjige i sva sranja šta mi stoje po sobi, ratavila krevet i ormar i iznila SVE iz sobe, da bi oni mogli radit!
Onda, odem u kuhinju, jer san bila gladna ka vuk, a u frižideru ništa za jest!!! Nisan mola virovat!! Onda oden do WC-a, da se okupan, nema tople vode, jer je moj brat genijalac potrošija svu prije nego šta je otiša u školu! Dobro, oden se presvuć i stavit mobitel punit..... tražin mobitel po ciloj kući....nema ga nigdi.....tražila san sigurno pola sata, dok mi mama nije rekla da oden stavit neku robu prat! Uđen u praonu, otvorin perilicu, a iz nje ispadne MOJ MOBITEL!!!! Ali ja nisan bila kriva šta se opra!! Bija mi je u džepu od jakete, a moja mater je odlučila da mi je jaketa šporka i da ju triba oprat, a s njin i moj mob!! A još je i bija nov!!!! Imala san ga tek misec dana! Naravno, ona se izere na mene, ali se ja totalno isključin kada počne skrika i vika, ali predpostavljam šta je rekla! A, valjda možete i vi!?
Onda, oden na tjelesni i skvasin se jer san zaboravila ponit kišobran!!
U školi je bilo......uobičajeno! Ali me, kada san se vraćala doma, počelo bolit grlo!! Jedino čemu san se mogla radovat cili dan je bila utakmica MAN. UNITEDA protiv CELTICA, u 8:40.... dođen doma, a za večeru - KUPUS!! Bljak!!! Zgadija mi se život!!!!!!!! Oden u sobu ostavit stvari i presvuć se, a ono sve puno prašine, nema kreveta ni ničega!!! I onda napokon 8:40 - počinje utakmica i igra CRISTIANO RONALDO!!!!!! Ali, naravno, pošto je utakmica bila baš JUČER, 21.11., MANUTD JE IZGUBIO!!!!!!!!! Nisan mogla virovat!!! I to su izgubili 1:0! CELTIC je da gol u zadnjih par minuta utakmice!!!
I onda, odem spavat, i završin u krevetu roditelja, jer je moj krevet bija rastavljen na komade!!!!!! GRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
P.S.
Nadam se da je vaš dan proša PPPUUUUNNNNOOOO bolje od moga!!!!

- 09:16 - Komentari (26) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.