< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Friendster images



Music Video:PHOTOGRAPH (by Nickleback)

Music Video Code provided by Video Code Zone



THIS IS ME...


AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



AvatarMagic.com


free image hosting

free image hosting




AvatarMagic.com


Bigoo

Bigoo




AvatarMagic.com


MySpace Layouts



Friendster images

Friendster images



MySpace



Friendster images

Friendster images



Images for your blog



Myspace

Myspace



image hosting file




AvatarMagic.com



AvatarMagic.com



I LIKE...


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


AvatarMagic.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


AvatarMagic.com









subota, 11.11.2006.

BACKSTREET'S BACK!

HAHAHAHAHAHA!! Jel vam se sviđa naslov??? Meni je!
Ah, pa evo, prvi post u 3 mjeseca. Neznam, jednostavno mi se jedno vrime nije dalo pisat....ali, now i'm back!"
Da, vidimo, odakle početi....... Ah, da, škola!
Pa, upisala sam I.jezičnu gimnaziju. Sada idem I.c razred! I, mogu reć da mi je razred FENOMENALAN! Nisam se mogla boljemu ni nadati! Ima nas 29, a od toga samo 8 muških....ali, iako ih je tako malo, nama ništa ne fali! A stari razred.....on mi nedostaje, ali se nebi vratila! Njih viđam svaki dan na busu i imamo vjeronauk svake subote........
u razredu su mi najbolje Luce, Natky, Anna Marija, Lina, Sanja, Mila, J.J,........Mi smo vam , znate, interncionalan razred: ima nas iz amerike, australije, rusije, poljske...
Ajde, pričajte mi kako je vama sada!!!
POZZZZZZ!!!!!!!!!!

- 19:09 - Komentari (5) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.