Ruševine, Hezbolah majice, "antiktni" novčići... (Dan 1, 06.10.2010. - Baalbek, Libanon)

Moderan i čist 'da pod možeš polizati' aerodrom prva je slika Bejruta. Nije ni čudo s obzirom da su ga u posljednjih tridesetak godina čak tri puta rušili, a posljednji put to su učinili Izraelci u tzv. ljetnom ratu između Izraela i Libanona 2006. godine. Ostajem na aerodromu do izlaska sunca. Moj Malevov avion sletio je u 03:15 po lokalnom vremenu (što je +1 u odnosu na hrvatsko vrijeme) i nije baš da čekam upoznati Bejrut po mraku. I za to će biti vremena. Ali kasnije.
Oko sedam napuštam aerodrom. Šeram taksi s Andrejom i Željkom, dva Puležana koja sam upoznao u avionu. Prvi put su u arapskom svijetu i nadam se da će se snaći. Taksi nas izlazi 20000 lira za troje, puno jeftinije nego što spominju u Lonely Planetu. Valjda nas neće kidnapirati. Ma čiča izgleda dobroćudno.
Ulaz u grad je netipično arapski. Čist, moderni blokovi, višetračna autocesta... Nakon Kaira i marokanskih gradova, Bejrut mi se trenutno doima kao nekakav arapski grad budućnosti. Ono što nije budućnost, već gorka sadašnjost je promet jer i poput Kaira i poput Casablance i Marakeša i tko zna koliko još drugih arapskih gradova, Bejrut muku muči s prometom. Krkljanac je. Ljudi idu na posao. Uz uvijek nezaobilazno obilno korištenje trube. I naravno ispušnih plinova toliko da čovjek u Bejrutu ne mora ništa drugo snifati.
“Misliš da ćemo doći do centra za koji sat?”, pitam Andreja i Željka, a moje pitanje ne nailazi na odgovor.
Iako imam rezervaciju za hotel u Bejrutu, odlučujem najprije pokušati pronaći nešto jeftinije. Kako Andrej i Željko imaju rezervaciju u Hotelu Talal, jednom od najjeftinijih u gradu, odlučujem im se pokušati prikrpati. Talal je smješten nedaleko tzv. Soliderea, jednog od centara grada. Jer Bejrut nema jedan centar kao što to ima većina gradova, već minimalno dva. No, u Talalu, neuglednoj višekatnici, mjesta nema, osim u spavaonici za 10 dolara, ali mi se u Libanonu, ako ne moram, baš i ne spava u spavaonici. Pozdravljam Andreja i Željka i bacam se u potragu. Prelazim višetračnu cestu kojom jure auti (a koja naravno nema ni zebre ni semafora) do Al-Naziha, obližnjeg penziona. Iako je i on krajnje neugledan, ni ovdje nema mjesta. Čini se da su sva jeftina mjesta zaista popunjena u ovom gradu. Ne preostaje mi ništa drugo, nego uzeti taksi i put Hamre, drugog centra na drugom kraju grada. Hamra je nekakva mješavina shopping i restoran zone i sveučilišne zone. Prolazeći taksijem kroz glavnu ulicu, koja se začudo također zove Rue Hamra, još jednom se čudim koliko je, za arapske pojmove, grad sređen, čist, a pokraj mene se pritom izmjenjuju izlozi trgovina i restorani. Ne propuštam ne primjetiti H&M kojeg nema u Zagrebu, ali ima u Bejrutu.
Hotel Mozart, iako sam pokušao pronaći nešto jeftinije, ipak je moj hotel za sljedećih par noći. U Hamri je, ali ne u glavnoj ulici što mi daje nadu manje buke i mirniji san, a opet nije previše udaljen od glavne ulice sa svim onim trgovinama i restoranima. Cijena smještaja nije mala – 77 dolara po noćenju. Hotel je čist, ali ne bi škodilo malo nabaciti boje i promijeniti namještaj. Malo je precijenjen. Ali u Bejrutu je sve malo precijenjeno, posebice hotelski smještaj. Krevet u spavaonici u najvećoj rupi izaći će 10 do 15 dolara, jednokrevetna soba u najvećoj rupi minimalno 25-30 dolara. Mozart se, imajući na umu ove brojke, i ne doima kao preloš izbor. I ono najvažnije, iako je check-in tek iza 2 popodne, ljubazni recepcionist mi odmah daje ključ i mogu se “useliti” u sobu.
Ne želim gubiti vrijeme na spavanje tako da samo ostavljam torbu, hvatam taksi i nek me vozi do Cole, jednog od “autobusnih kolodvora”.
“How much?”, pitam ga na ulazu u taksi.
“12000 lira.”, kaže mi.
E pa ne može, kažem ja sebi samom, a njemu doviknem: “10000 lira.”
“Ali daleko je Cola!”, on će na to, ali vidjevši da nemam namjeru pomaknuti se ni centimetar, ipak popušta.
Na Coli mi od moje novčanice od 100000 lira daje kusur pola u dolarima pola u lirama. Vjerovatno me misli i tako zajebati. E pa nećeš. Ja kalkulator u ruke i polako računam. Čim je ovaj to vidio, odmah mi u krilo dolijeće još 2000 lira kusura. Ipak mi je namjeravao naplatiti 12000. I 10000 je previše, ali jebiga, tek sam došao u grad, umoran sam, želim što prije “odraditi” Baalbek i vratiti se na spavanje. Tako da mi se ne zajebava previše.
Minibus za Baalbek polako se diže u planine iznad Bejruta i što smo više gore, to je pogled na grad uz Sredozemno more sve ljepši. Nažalost, što se više dižemo iznad Bejruta, tu je i sve više razrušenih, rekao bih, vila i drugih zgradurina. Mnoge na takvoj poziciji s pogledom na grad i more da oduzima dah. Ne mogu dokučiti da li su razrušene tijekom 15-godišnjeg građanskog rata koji je harao Libanonom do 1990. godine ili tijekom posljednje izraelske ofenzive 2006. godine. A kada je Bejrut iščezao iz vidika, grad su zamijenile planine, gotovo ogoljele, a na jutarnjem suncu izmjenjuju se u nijansama žute i crvenkaste boje. Pa koji vinograd jer Libanon također proizvodi i dobra vina. Pa opet gotovo ogoljele planine. I onda iste te planine iznenada se pojavljuju s obje moje strane. Pejzaž je kao da ga je netko naslikao u akvarelu. Nalazim se u dolini Bekaa, koja je do prije nekoliko godina, zbog prisutnosti sirijske vojske (s obzirom da je sirijska granica udaljena tek nekoliko kilometara), bila gotovo posve off-limits za strance.
Dva sata kasnije nalazim se u Baalbeku. Nije teško zaključiti da se nalazim u području u kojem najveći utjecaj ima upravo Hezbolah, nekada paravojna formacija, danas parlamentarna stranka s čak 14 zastupnika u libanonskom parlamentu. Ali nije baš ni da su se istovremeno ostavili oružja. I dan danas svako malo podjebavaju Izrael pa zna tu i tamo koja raketica na Izrael doletiti upravo iz Libanona, iz područja koje kontrolira Hezbolah. Uz cestu koja vodi u Baalbek vidio sam nekoliko velikih postera šijitskih vjerskih vođa, ali zato u Baalbeku nisam ni kročio iz minibusa, a već se na mene sjatili prodavači suvenira. Ja sam stranac, a s obzirom da u Baalbek očito dolazi mnogo turista u paket-aranžmanu koji kupuju sve i svašta, i meni pokušavaju nešto uvaliti. Najprije običan T-shirt žute boje sa zelenim natpisom Hezbolaha. Ovo je prva stvar koju svi prodavači suvenira nude turistima. Ne znam stvarno gdje bih je mogao obući. Izrael? SAD? Hmmm... Kada ne pali žuta majica, onda se nudi druga najtraženija roba - “antiktni novčići”.
“Very old, sir. Very old. Antique...”, jedan će za drugim.
Ako je ovdje pronađeno toliko antiktnih novčića, onda je ovo zasigurno jedan od najbogatijih rimskih lokaliteta.
Baalbek je bio naseljen još u feničko doba, spominje se i za vrijeme Aleksandra Velikog, ali gradnja kompleksa hramova dogodila se tek u rimsko doba. Rimljani su hramove počeli graditi u 1. stoljeću prije Krista i intezivna gradnja trajala je nekih 120 godina, iako je i dalje smanjenim intenzitetom trajala sve do 4. stoljeća naše ere kada je Konstantin Veliki napokon prihvatio kršćanstvo i prekinuo s paganstvom. Tada se hramovi pretvaraju u ranokršćanske bazilike.
Danas je kompleks u ruševinama i, iako sam isprva malo razočaran Jupiterovim hramom, koji je bio najveći i najvažniji u ovom kompleksu, oduševljava me hram Bacchusa, rimskog boga vina. Ovo je jedan od najočuvanijih rimskih hramova na svijetu i jedan od najljepših primjera rimske arhitekture kojeg sam vidio. Završen oko 150. godine naše ere, hram je napravljen od impresivnog kamena koji na podnevnom suncu dobije crvenkastu boju. Ulaz u hram je kroz trideset stepenica, tu su prekrasno isklesane dekoracije... I stupovi: linija od njih osam na fasadi, a 15 s obje strane. Gotovo svi u odličnom stanju. Čitam da je hram Bacchusa veći od atenskog Partenona.
Ono što volim kod ovakvih ruševina jest da se čovjek može svugdje pentrati i istraživati, osjećati se na trenutak kao nekakav Indiana Jones, a da te nitko ne upozorava i dere se za tobom ili, još gore, zviždi onim zviždaljkama kao što imaju sportski treneri. Čim je čujem, dođe mi da se spustim, odem do zviždača i uturim mu ga u usta niz jednjak.
Jedno Almaza libanonsko pivo, iako piše 4.2%, očito je slabije od onih na koje smo navikli, i par nekakvih zalogajčića od piletine i tamijana, te pita od sira, naravno s tamijanom. Ono što je u Španjolskoj tapas, ovdje u Libanonu je mezze, a kod nas bi to bili nekakvi zalogajčići. Iako mi tamijan nije baš prirastao srcu, toliko sam gladan da sam sve pojeo. Cijena baš i nije mala – 15000 lira ili 10 dolara. Očito nije samo Bejrut skuplji od očekivanog.
Vraćam se u Bejrut. Umor me napokon svladao pa spavam cijelim putem.


AVION MALEV Budimpešta-Bejrut EUR 142,00 (povratna, s taksama) (www.malev.com)
TAXI od aerodroma do Soliderea u Bejrutu 20000 lira
Smještaj u Hotel Mozart (križanje Rue Hamra i Rue Sadat) USD 77,00 (po noćenju) (www.booking.com)
MINIBUS Bejrut Cola-Baalbek 6000 lira po smjeru
Ulaznica u ruševine u Baalbeku 12000 lira
1000 lira=3,54 kune
USD 1=HRK 5,40
EUR 1=HRK 7,25

05.10.2010. u 18:29 • 1 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts