DAN 12, 10.03.2009. - Skijanje u Himalajama (Gulmarg, Indija)

Dižem se rano ne bih li već oko 10:00 bio na skijalištu. Od Srinagara do Gulmarga ima neka dva sata vožnje. No, moj dogovor s Mirajom da me u 07:00 odbaci do obale, pada u vodu. Nikoga nema na vidiku. Bijesan sam. Već mi je pun kurac njegove igre. Znam da me želi zadržati danas u Srinagaru i spriječiti moj odlazak u Gulmarg ne bi li mi ipak prodao neki izlet. Stojim kao idiot na verandi broda i mašem svima koje vidim u daljini ne bi li me netko prebacio na obalu. Osjećam se kao ptica zarobljena u krletci.
45 minuta kasnije još uvijek mlataram rukama. Napokon me primjećuje jedan vozač shikare koji odlazi do obale započeti svoju dnevnu rutinu ganjanja turista. Iako sam u Srinagaru jučer vidio samo jednog jedinog stranog turista. Dosta je indijskih turista, ali stranaca nema što mi se sviđa. Kao da imam Srinagar i Kašmir samo za sebe. Shikaraš pokušava iz mene iskamčati nekoliko puta veću cijenu prijevoza. U ovo doba dana i u potpunoj pat poziciji moram pristati.
Bus je “a la Afrika” - stari, poluraspadnuti, prenatrpan... Na neudobne klupice za dvije osobe sjedaju tri ili četvrti. Repriza moje afričke noćne more s autobusima. Dobro je što ova vožnja traje samo dva sata. Direktnog busa do Gulmarga zaista nema. Ovaj me vozi do Tangmarga, selendare podno Gulmarga do kojeg ide 13km uske, vijugave, planinske ceste. Autobus do gore ne može potegnuti. U tako je lošem stanju da bi odapeo na prvom metru uspinjanja. Umjesto busa, od Tangmarga do Gulmarga idem u somuu, indijskoj varijanti mozambikanske chape ili malavijske matole. Shared džip je dupkom pun, ali nije me briga. Glavno da napokon dođem u Gulmarg. Kako se uspinjemo prema skijalištu polako se pojavljuje snijeg. Ima ga sve više i više.
Nakon pola sata ulazim u Gulmarg. Iako svi spominju Kašmir kao indijsku Švicarsku, a Gulmarg uspoređuju s nekim manjim švicarskim skijalištem, daleko je od sofisticiranosti europskih skijališta. Dobro, nisam ni očekivao europsko skijalište. Na ulazu u skijalište gomila ljudi besposleno čeka bilo kakav posao. Ovdje živi narod Gujara koji su dosta marginalizirani u indijskom društvu. Rad u Gulmargu, uz stočarenje, jedini im je način prihoda. Dok tu masu besposlenih ljudi gledam kroz zatvoreni prozor džipa, ne mogu se otrgnuti od misli da me podsjećaju na gomilu lešinara koji kruže oko lešine.
Snijega je posvuda iako ne idealnog. Najviša skijaška sezona u Gulmargu je siječanj i veljača, a u ožujku već počinje biti toplo. Gulmarg se nalazi na 2730 metara nadmorske visine i trenutna je temperatura oko 10°C. Snijeg je jako mekan, ali skijati se može bez puno problema. U malom kiosku na ulazu u Gulmarg, koji ima funkciju turističkog ureda, uzimam vodiča. Hoteli, restorani i žice su toliko razbacani po gulmarskoj dolini da je vodič prijekopotreban kako se ne bi previše gubio po dolini, a ujedno on služi i kao nosač skija i ostale opreme jer su staze u Gulmargu nepovezane.
Unajmljujem skije, neke široke K2 za powder snow, i s vodičem krećem put gondole. Naravno, u taksiju. Jer hodanje u pancama do kilometar dvije udaljene gondole je samo za prave mazohiste, a unatoč svemu takav mazohist još nisam.
Gondola je nova, izgrađena prije koju godinu i bez problema bi se mogla uklopiti u bilo koje europsko ili američko skijalište. Izgrađena je u dva dijela, a za svaki dio postoji posebna ski karta što na kraju ne ispada jeftino. Skijanje u Gulmargu uopće nije jeftino kako sam čitao prije puta na raznim web stranicama. Troškovi se malo po malo zbrajaju i na kraju skijanje u Gulmargu dođe kao u nekom boljem švicarskom skijalištu. Ali skijati u Švicarskoj i skijati u Himalajama ne može se uspoređivati. Dok se u prvoj sve uglavnom svodi na uređene staze, u Himalajama je isključivo offpiste skijanje. Ovdje nema umjetnih topova, a imaju navodno samo jedan ratrak koji gotovo nikad ne stavljaju u pogon. Skijanje u Himalajama je više skijanje u zaista netaknutoj prirodi, na netaknutom snijegu, s pejzažom koji se ne može uspoređivati s ničim drugim.
Gulmarg se zapravo nalazi u podnožju planinskog vrha Afarwat, u planinskom masivu Pir Panjal, koji se uziva kao krajnji sjeverozapadni krak Himalaja. Kao na dlanu, pred tobom se otvaraju one prave visoke Himalaje od 5 i 6000 metara visine. Kažu da se s vrha Afarwata za lijepog vremena može vidjeti čak i K2 u Pakistanu, nakon Everesta drugi najviši vrh na svijetu. Gondolom se dižem s 2730 metara nadmorske visine na 3063 metara gdje završava njen prvi dio. Snijeg je dosta mokar, a i otvaraju se rupe u snijegu pa je malo opasno skijati offpiste bez ski vodiča. Na pojedinim dijelovima koji su u hladu čak je i pravi led. Nije gušt. Odlučujem se vrlo brzo prebaciti na drugi dio gondole. Ovdje gondola s 3063 metara ide do 4084 metara nadmorske visine. Ovdje je panoramska slika Himalaja još nevjerovatnija, šuma ovdje visoko više nema i sa svih strana te okružuju samo savršeno bijele planinske padine. I temperatura je ovdje posve različita – moj skijaški sat pokazuje -3.5°C. Uz jak ledeni vjetar osjećaj je kao nekih -10°C. Onaj tko želi malo planinariti, može se uspeti do samog vrha Afarwata na 4390 metara nadmorske visine i od tamo krenuti sa skijanjem. Ja preskačem tu opciju. Spuštanje s 4084 metara nadmorske visine do nekoliko kilometara udaljene donje postaje gondole sasvim je dovoljno. Uzimam ski vodiča za jedno spuštanje da ne bih slučajno zalutao negdje gdje ne bih trebao i polomio se. Bolnice u Gulmargu nema, a mogu samo zamisliti kakva je ona u Srinagaru. U Gulmargu čak nema ni gorske službe spašavanja.
Snijeg je na gornjoj polovici Afarwat planine savršen i sada zaista razumijem one izjave da je powder snow u Gulmargu jedan od najboljih na kugli Zemaljskoj. Inače na volim previše powder snow i offpiste skijanje, ali ovo u Gulmargu je pravi užitak. Planinske padine su uglavnom prazne. Na skijalištu ima dosta indijskih skijaša koji su nevjerovatni antitalenti za skijanje pa gotovo svaki pada svakih par metara kao kruška. To nisam vidio čak ni na Jahorini. Skijaju u trapericama, u vunenim majicama, žene s glavama prekrivenima maramama na koje su nataknute skijaške ili sunčane naočale. Ti Indijci se hvala Bogu zadržavaju isključivo na donjem dijelu planine. Ima i stranaca u sasvim pristojnom broju. Uglavnom su to Australci kojima je skijati u Indiji daleko jeftinije od skijanja na Novom Zelandu ili Japanu. Shvaćam ubrzo da se i bez vodičke pomoći mogu bez problema i bez opasnosti spustiti do dna planine. Uopće nije toliko strmo ni teško kako se govori.
Pred kraj dana prebacujem se na tzv. tanjuriće. U Gulmargu ih ima ukupno šest i svi su oldtimeri iz 60-tih i 70-tih godina prošlog stoljeća. Dosta su kratki, ali staze na njima, iako su vrlo mekane u ovom dijelu godine, koliko toliko su uređenije i nisu s powder snijegom. Za ove tanjuriće se ski karta posebno plaća no toliko je smiješno mala da se isplati malo kombinirati skijanje u Gulmargu.
Moj mi vodič malo iza 16:00 sati nalazi prijevoz u osobnom džipu direktno do Srinagara. Nakon četiri sata skijanja vrijeme je da se vratim u Srinagar. I sunce se počinje polako spuštati. Bacam još koji pogled na snijegom prekrivene veličanstvene Himalaje.
U Srinagaru me dočekuje Miraj:
“Pa gdje si ti?! Mislili smo da ti se nešto dogodilo!”, neiskreno je zabrinut.
“Bio sam u Gulmargu.”, odgovaram.
“Išao si busom?”, pita me.
“Da. Busom.”
Sada odjednom za njega bus do Gulmarga postoji. Kad se samo sjetim da mi je prvi dan htio uvaliti taxi za 3000 rupija!

Iako se u Gulmargu može spavati, hoteli su mi se činili prezapušteni i preskupi za ono što dobiješ. Ima ih i nekoliko u Tangmargu koji su jeftiniji, a somu tokom dana povezuje Tangmarg s Gulmargom svakih pola sata do sat vremena. Ako se vratim jednog dana u Gulmarg, mogao bih tamo spavati. Mislim da je sve bolje od Miraja i njegovih sranja.


BUS Srinagar-Tangmarg INR 18,00
SOMU Tangmarg-Gulmarg INR 20,00
Vodič u Gulmargu za cijeli dan INR 400,00
Najam ski opreme za cijeli dan INR 500,00
Cjelodnevna ski karta za donji dio gondole INR 700,00
Cjelodnevna ski karta za donji i gornji dio gondole INR 1250,00
Jedna vožnja gondolom na donjem dijelu INR 150,00
Jedna vožnja gondolom na gornjem dijelu INR 250,00
Ski vodič za jedno spuštanje INR 300,00
Ski karta za tzv. tanjuriće INR 40,00 (pola dana), INR 80,00 (cijeli dan)
Piće na skijalištu od INR 10,00
OSOBNI DŽIP Gulmarg-Srinagar INR 500,00


Gulmarg

Gulmarg

Gulmarg

Autor na skijanju u Gulmargu

26.02.2009. u 21:48 • 0 KomentaraPrint#^

Dostupni putopisi

Gutaš moje putopise? Ajd' onda ne budi cicija i stisni 'pay now' i plati mi gemišt!







Image and video hosting by TinyPic

Dvije Afrike (Maroko & Mali)

Između neba i zemlje (Peru, Bolivija, Čile & Argentina)

Azija (Japan, Hong Kong, Makao, Kina)

Ne! Vijetnam, Kambodža i Laos nisu ratovi! (Vijetnam, Kambodža, Tajland, Malezija)

Kod strica Busha (SAD)

Moja Afrika (Egipat, Južna Afrika, Lesoto, Svaziland, Mozambik, Malavi, Zambija, Tanzanija)

Gram i pol curryja (Indija & Nepal)

U zagrljaju pernate zmije (Gvatemala, El Salvador, Honduras, Meksiko)

Bijeg u talijansku potpeticu (Bari, Ostuni, Polignano a Mare, Taranto)

Istok Ukrajina (Ukrajina)

Na čajanki s Hezbolahom (Libanon, Sirija)

Tamo gdje sam stao... (Južna Koreja, Burma, Singapur, Malezija, Tajland, Laos, Kina)

Podijeljena Afrodita (Cipar)

Jesu li Marokanci couscous manijaci i ovisnici o čaju od mente? I dimi li se kif na Sjeveru? (Maroko)

Oman - Zlatni pijesci Arabije Felix

Buenos dias, buenas tardes y buenas noches - Overland od Asunciona do Arenasa... i još malo dalje (Paragvaj, Brazil, Urugvaj, Argentina, Čile)

Tunis none.inclusive

Pozdrav iz Chaikhanastana - Priče iz središnje Azije (Kirgistan, Uzbekistan & Afganistan)

Ples u sjeni vulkana (Indonezija)

Veliki ocean plavog neba (Cookovi otoci i Australija)

O cipelama...i još ponešto (Filipini)

Crni papar, crvena riža (Južna Indija)

Teranga (Cabo Verde, Senegal & Gambija)

O autoru

"Backpacking? Što je to?", upitao sam se pred nekoliko godina kada sam jednog dana slučajno ušao na jednu backpacking stranicu. To je bila terra incognita, ne samo meni, već i ljudima koji me okružuju. Počeo sam čitati tu stranicu, potom još jednu, i još jednu nakon nje... I tako je započela moja velika romansa s backpacking putovanjima...

Ime mi je Vedran Anelić. Imam «tek» 38 godina, ali i ja osjećam da me godine nemilosrdno gaze (rofl) pa stvari koje sam bez puno problema mogao napraviti prije desetak godina, sada me bolovi u križima, slab vid, senilnost i slične stvari sprječavaju. Zvučim sam sebi ko stari nonić... Šala mala... Rođeni sam Rječanin, ali sam kao crna ovca svoje obitelji otišao na studij u Zagreb i ostao. Ipak, Zagreb je Zagreb i u ovom trenutku grad baš po mojoj mjeri. Što će biti za 10-20 godina, ne znam. Nisam Nostradamus.
I da, ovisnik sam! Otvoreno priznajem. Drogiram se! A moja droga su putovanja. Kada sam započeo s backpackingom sada već daaaaavneeee 2001. godine, bilo je to jedno kratko i organizacijski lagano putovanje u Mađarsku, Slovačku i Češku, a nakon toga put me odveo u gotovo sve krajeve svijeta: Maroko, Mali, Peru, Bolivija, Čile, Japan, Kina, Vijetnam, Kambodža, SAD itd itd itd... Moja droga je skuplja od hašiša i heroina, ali s puno više vitamina zujo I ne pokušavajte! Ne želim na odvikavanje!
A gdje je bilo najljepše? Doma! Doma je uvijek najljepše! I nije to samo isprazna fraza. Svaka zemlja koju sam posjetio je drugačija od one prethodne i svaka je zanimljiva na svoj način. I ne postoje dvije iste zemlje. Ali istina je i da se nakon svakog puta uvijek najradije vraćam svojoj garsonjerici od 25 kvadrata. S novim uspomenama koje su moj «fiks» do nekog sljedećeg putovanja u neki novi neistraženi kutak našeg trećeg kamenčića od sunca.

Trenutna visina letvice: 127 zemalja. Nije da se hvalim... wave


Posjećene zemlje/teritoriji
01. Afganistan
02. Albanija
03. Alžir
04. Andora
05. Argentina
06. Armenija
07. Aruba
08. Australija
09. Austrija
10. Bahrein
11. Barbados
12. Belgija
13. Bjelorusija
14. Bolivija
15. Bosna i Hercegovina
16. Brazil
17. Bruneji
18. Bugarska
19. Burma (Mijanmar)
20. Cabo Verde
21. Cipar
22. Cookovi otoci
23. Crna Gora
24. Češka
25. Čile
26. Danska
27. Dominika
28. Egipat
29. El Salvador
30. Estonija
31. Fidži
32. Filipini
33. Finska
34. Francuska
35. Gambija
36. Grčka
37. Gruzija
38. Gvatemala
39. Gvineja Bissau
40. Honduras
41. Hong Kong
42. Hrvatska
43. Indija
44. Indonezija
45. Iran
46. Irska
47. Island
48. Italija
49. Izrael
50. Japan
51. Jordan
52. Južna Afrika
53. Južna Koreja
54. Kambodža
55. Kanada
56. Katar
57. Kazahstan
58. Kenija
59. Kina
60. Kirgistan
61. Kolumbija
62. Kosovo
63. Kuba
64. Kuvajt
65. Laos
66. Latvija
67. Lesoto
68. Libanon
69. Lihtenštajn
70. Litva
71. Luksemburg
72. Mađarska
73. Makao
74. Makedonija
75. Malavi
76. Malezija
77. Mali
78. Malta
79. Maroko
80. Meksiko
81. Moldova
82. Monako
83. Mozambik
84. Nepal
85. Nizozemska
86. Norveška
87. Novi Zeland
88. Njemačka
89. Oman
90. Palau
91. Paragvaj
92. Peru
93. Poljska
94. Portugal
95. Ruanda
96. Rumunjska
97. Rusija
98. San Marino
99. Sejšeli
100. Senegal
101. Singapur
102. Sirija
103. Sjedinjene Američke Države
104. Sjeverna Koreja
105. Slovačka
106. Slovenija
107. Srbija
108. Svaziland
109. Sveti Vincent & Grenadini
110. Španjolska
111. Šri Lanka
112. Švedska
113. Švicarska
114. Tajland
115. Tajvan
116. Tanzanija
117. Tunis
118. Turska
119. Uganda
120. Ujedinjeni Arapski Emirati
121. Ukrajina
122. Urugvaj
123. Uzbekistan
124. Vatikan
125. Velika Britanija
126. Vijetnam
127. Zambija

Putovao preko zračnih luka
001. Abu Dhabi (UAE)
002. Adelaide (AUS)
003. Akureyri (ISL)
004. Algiers Houari Boumediene (ALG)
005. Almaty (KAZ)
006. Amsterdam Schiphol (NED)
007. Aruba Reina Beatrix (ARU)
008. Asuncion (PRG)
009. Atena Elefterios Venizelos (GRE)
010. Auckland (NZL)
011. Ayers Rock (AUS)
012. Balaton (HUN)
013. Baltimore (USA)
014. Bamako (MLI)
015. Bandar Seri Begawan (BRN)
016. Bangalore Kempegowda (IND)
017. Bangkok Suvarnabhumi (THA)
018. Barcelona El Prat (ESP)
019. Bari (ITA)
020. Bastia Poretta (FRA)
021. Beijing Capital (CHN)
022. Beirut Rafik Hariri (LEB)
023. Beograd Nikola Tesla (SRB)
024. Bergamo Orio al Serio (ITA)
025. Bergen (NOR)
026. Berlin Schonefeld (GER)
027. Berlin Tegel (GER)
028. Bilbao (ESP)
029. Birmingham (GBR)
030. Bishkek Manas (KGS)
031. Bissau Osvaldo Vieira (GNB)
032. Bogota El Dorado (COL)
033. Bologna G. Marconi (ITA)
034. Bordeaux (FRA)
035. Boston Logan (USA)
036. Bratislava (SLK)
037. Bridgetown Grantley Adams (BRB)
038. Brisbane (AUS)
039. Bruxelles Charleroi (BEL)
040. Bruxelles National (BEL)
041. Budapest Ferihegy (HUN)
042. Buffalo (USA)
043. Cagliari Elmas (ITA)
044. Cairns (AUS)
045. Cairo (EGY)
046. Cape Town (RSA)
047. Caracas Maiquetia Simon Bolivar (VEN)
048. Cartagena Rafael Nunez (COL)
049. Casablanca Mohammed V (MRC)
050. Catania Fontanarossa (ITA)
051. Cebu Mactan (PHI)
052. Chengdu Shuangliu (CHN)
053. Chicago O'Hare (USA)
054. Chisinau (MOL)
055. Christchurch (NZL)
056. Cochin (IND)
057. Colombo Bandaranaike (LKA)
058. Copenhagen Kastrup (DEN)
059. Corfu Ioannis Capodistrias (GRE)
060. Cork (IRL)
061. Dakar Leopold Sedar Senghor (SEN)
062. Danang (VIE)
063. Denpasar Bali Ngurah Rai (IDN)
064. Denver (USA)
065. Doha (QAT)
066. Dortmund (GER)
067. Dubai International (UAE)
068. Dubai Al Maktoum (UAE)
069. Dublin (IRL)
070. Dubrovnik Čilipi (CRO)
071. Dusseldorf (GER)
072. Fort de France (MTQ)
073. Fort Lauderdale (USA)
074. Frankfurt (GER)
075. Girona Costa Brava (ESP)
076. Graz Thalerhof (AUT)
077. Grimsey (ISL)
078. Hahn (GER)
079. Hanoi Noi Bai (VIE)
080. Havana Jose Marti (CUB)
081. Herat (AFG)
082. Hobart (AUS)
083. Ho Chi Minh City (VIE)
084. Hong Kong (HKG)
085. Hyderabad Rajiv Ghandi (IND)
086. Ibiza (ESP)
087. Istanbul Ataturk (TUR)
088. Istanbul Sabiha Gokcen (TUR)
089. Jakarta Soekarno-Hatta (IDN)
090. Johannesburg O Tambo (RSA)
091. Kabul Khwaja Rawash (AFG)
092. Kathmandu Tribhuvan (NEP)
093. Kerry (IRL)
094. Kigali Gregoire Kayibanda (RWA)
095. Kijev Boryspil (UKR)
096. Kijev Zhulany (UKR)
097. Kiruna (SWE)
098. Kingstown ET Joshua (VCT)
099. Koln/Bonn (GER)
100. Koror Roman Tmetuchl (PLW)
101. Krabi (THA)
102. Krakow Ivan Pavao II (POL)
103. Kuala Lumpur (MYS)
104. Kutaisi (GEO)
105. Kuwait (KWT)
106. Langkawi (MYS)
107. Laoag (PHI)
108. Larnaka (CYP)
109. Leh Kushok Bakula Rimpochee (IND)
110. Lima Jorge Chavez (PER)
111. Lisbon (POR)
112. Liverpool John Lennon (GBR)
113. London Gatwick (GBR)
114. London Heathrow (GBR)
115. London Luton (GBR)
116. London Stansted (GBR)
117. Los Angeles International (USA)
118. Luxor (EGY)
119. Ljubljana Brnik (SLO)
120. Macau (CHN)
121. Madrid Barajas (ESP)
122. Madurai (IND)
123. Mahe (SYC)
124. Malta Luqa (MAL)
125. Manama (BAH)
126. Manchester (GBR)
127. Manila NAIA (PHI)
128. Marakesh Menara (MRC)
129. Maribor Edvard Rusjan (SLO)
130. Medan Kualanamu (IDN)
131. Medellin Jose Maria Cordova (COL)
132. Melbourne Tullamarine (AUS)
133. Melville Hall (DMA)
134. Mexico City Benito Juarez (MEX)
135. Miami (USA)
136. Milano Malpensa (ITA)
137. Minsk 2 (BLR)
138. Miri (MYS)
139. Montevideo (URG)
140. Montreal Trudeau (CAN)
141. Moskva Sheremetyevo (RUS)
142. Moskva Domodedovo (RUS)
143. Mumbai Chatrapati Shivaji (IND)
144. Munchen (GER)
145. Mykonos (GRE)
146. Muscat (OMN)
147. Nadi (FIJ)
148. Nairobi Jomo Kenyatta (KEN)
149. Napoli Capodichino (ITA)
150. New Delhi Indira Gandhi (IND)
151. Newark Liberty (USA)
152. New York JFK (USA)
153. New York La Guardia (USA)
154. Niš Konstantin Veliki (SRB)
155. Olbia Costa Smeralda (ITA)
156. Osaka Kansai (JPN)
157. Osh (KGS)
158. Osijek (CRO)
149. Oslo Gardermoen (NOR)
160. Oslo Rygge (NOR)
161. Paphos (CYP)
162. Pariz Charles de Gaulle (FRA)
163. Pariz Orly (FRA)
164. Peleliu (PLW)
165. Penang (MYS)
166. Pereira Maltecańa (COL)
167. Perth (AUS)
168. Phu Quoc (VIE)
169. Pointe a Pitre (GLP)
170. Porto (POR)
171. Praia Nelson Mandela (CPV)
172. Priština (KOS)
173. Puerto Montt (CHI)
174. Puerto Princesa (PHI)
175. Punta Arenas (CHI)
176. Rarotonga (COK)
177. Reykjavik Domestic (ISL)
178. Reykjavik Keflavik (ISL)
179. Riga (LAT)
180. Rijeka (CRO)
181. Rio de Janeiro Galeao (BRA)
182. Rotterdam (NED)
183. Sal Amilcar Cabral (CPV)
184. San Francisco (USA)
185. San Salvador Comalapa (ESA)
186. Santander (ESP)
187. Santiago de Chile (CHI)
188. Santorini Thira (GRE)
189. Sao Paulo Guarulhos (BRA)
190. Sapporo New Chitose (JPN)
191. Sarajevo Butmir (BIH)
192. Seoul Incheon (KOR)
193. Sevilla San Pablo (ESP)
194. Shanghai Pudong (CHN)
195. Shannon (IRL)
196. Sharjah (UAE)
197. Shiraz (IRN)
198. Shymkent (KAZ)
199. Simferopol (UKR)
200. Singapur Changi (SIN)
201. Sofia (BUL)
202. Solo Adi Sumarmo (IDN)
203. Southend on Sea (GBR)
204. Split (CRO)
205. Stockholm Arlanda (SWE)
206. St Petersburg Pulkovo (RUS)
207. Stuttgart Echterdingen (GER)
208. Sydney Kingsford Smith (AUS)
209. Tabriz (IRN)
210. Tagbilaran (PHI)
211. Taipei Taoyuan (TWN)
212. Tallinn (EST)
213. Tanger Ibn Battouta (MRC)
214. Tapachula (MEX)
215. Tashkent (UZB)
216. Tehran Mehrabad (IRN)
217. Tehran Imam Khomeini (IRN)
218. Tel Aviv Ben Gurion (ISR)
219. Tijuana (MEX)
220. Timimoun (ALG)
221. Tokyo Narita (JPN)
222. Trieste Ronchi dei Legionari (ITA)
223. Tunis Carthage (TUN)
224. Udon Thani (THA)
225. Urgench (UZB)
226. Valencia (ESP)
227. Venezia Marco Polo (ITA)
228. Venezia Treviso (ITA)
229. Wien Schwechat (AUT)
230. Yangon (MYN)
231. Zadar (CRO)
232. Zagreb Pleso (CRO)
233. Zakynthos Dyonysios Solomos (GRE)
234. Zanzibar (TAN)
235. Zurich (SWI)

Letio s avioprijevoznicima
01. Adria Airways
02. Aegean Airlines
03. Aer Lingus
04. Aeroflot
05. Aeromexico
06. Air Algerie
07. Air Antilles
08. Air Arabia
09. Air Asia
10. Air Astana
11. Air Baltic
12. Air France
13. Air Iceland
14. Air India
15. Air Macau
16. Air Manas
17. Air Serbia
18. Air Seychelles
19. All Nippon Airlines (ANA)
20. ATA Airlines Iran
21. Austrian
22. Avianca
23. British Airways
24. Brussels Airlines
25. Cathay Pacific
26. Cebu Pacific
27. China Airlines
28. Clickair
29. Condor
30. Croatia Airlines
31. Cyprus Airways
32. Easyjet
33. Egyptair
34. Emirates
35. Etihad
36. Fiji Airways
37. FlyDubai
38. Garuda Indonesia
39. Germanwings
40. Go Air
41. Iberia
42. Icelandair
43. Interjet Mexico
44. Iran Aseman
45. Japan Airlines
46. Jat Airways
47. Jazeera Airways
48. Jet Airways
49. Jetstar
50. Kenya Airways
51. Lauda Air
52. Level
53. Liat Caribbean Airlines
54. Lufthansa
55. Malaysia Airlines
56. Malev
57. Myair
58. Niki (Air Berlin)
59. Nok Air
60. Norwegian
61. Qantas
62. Qatar Airways
63. Pacific Mission Aviation Palau
64. Pegasus
65. Pluna
66. Royal Air Maroc
67. Royal Brunei Airlines
68. Ryanair
69. Safi Airways
70. SAS Scandinavian
71. Sichuan Airlines
72. Singapore Airlines
73. Sky Airline Chile
74. South African Airways
75. Southwest
76. Spicejet
77. Spirit
78. Sterling
79. Surinam Airways
80. Swiss
81. Taca Airlines
82. TACV Cabo Verde Airlines
83. TAM Linhas Aereas
84. TAP Air Portugal
85. Tigerair
86. Trade Air
87. TUI Fly
88. Tunisair
89. Turkish Airlines
90. Ukraine Int Airlines
91. Uzbekistan Airways
92. Vietnam Airlines
93. Virgin Atlantic
94. Virgin Australia
95. Volare
96. Volotea
97. Vueling
98. Wizzair

Posjećena skijališta
01. Alpbachtal Wildschonau (AUT)
02. Alta Badia (ITA)
03. Arapahoe Basin (USA)
04. Are (SWE)
05. Aspen (USA)
06. Auron (FRA)
07. Axamer Lizum (AUT)
08. Bad Kleinkirchheim (AUT)
09. Bansko (BUL)
10. Beaver Creek (USA)
11. Bela (SLO)
12. Bergeralm Steinach (AUT)
13. Białka Tatrzańska (POL)
14. Boggvisstadafjall Dalvik (ICE)
15. Boreal (USA)
16. Bormio (ITA)
17. Borovets (BUL)
18. Breckenridge (USA)
19. Brixental SkiWelt (AUT)
20. Canyons (USA)
21. Cerkno (SLO)
22. Copper Mountain (USA)
23. Cortina d'Ampezzo (ITA)
24. Deer Valley (USA)
25. Dizin (IRN)
26. Flachau (AUT)
27. Furano (JPN)
28. Garmisch Partenkirchen (GER)
29. Gerlitzen (AUT)
30. Gerlos Zillertal Arena (AUT)
31. Goldeck (AUT)
32. Golte (SLO)
33. Grossglockner Kals-Matrei (AUT)
34. Gulmarg (IND)
35. Hammarbybacken Stockholm (SWE)
36. Heavenly (USA)
37. Hintertux (AUT)
38. Hlidarfjall Akureyri (ICE)
39. Innerkrems (AUT)
40. Ischgl Samnaun (AUT/SWI)
41. Isola 2000 (FRA)
42. Jahorina (BIH)
43. Jasna Chopok (SVK)
44. Kanin-Sella Nevea (SLO/ITA)
45. Kappl (AUT)
46. Katschberg (AUT)
47. Kaunertal (AUT)
48. Keystone (USA)
49. Kirkwood (USA)
50. Kitzbuhel (AUT)
51. Kitzsteinhorn Kaprun (AUT)
52. Kobla (SLO)
53. Kopaonik (SRB)
54. Kranjska Gora (SLO)
55. Kronplatz (ITA)
56. Krvavec (SLO)
57. Kühtai (AUT)
58. Lake Placid (USA)
59. Lenzerheide (SWI)
60. Lienz (AUT)
61. Livigno (ITA)
62. Madonna di Campiglio (ITA)
63. Malbun (LIE)
64. Malino Brdo Ružomberok (SVK)
65. Mariborsko Pohorje (SLO)
66. Mölltaler (AUT)
67. Mont Tremblant (CAN)
68. Nanshan (CHN)
69. Nassfeld (AUT)
70. Nauders (AUT)
71. Niseko (JPN)
72. Northstar (USA)
73. Obergurgl-Hochgurgl (AUT)
74. Obertauern (AUT)
75. Obertilliach (AUT)
76. Paganella (ITA)
77. Park City (USA)
78. Patscherkofel (AUT)
79. Phoenix Park (KOR)
80. Piancavallo (ITA)
81. Pitztal (AUT)
82. Popova Šapka (MKD)
83. Rogla (SLO)
84. Romme Alpin (SWE)
85. Saalbach Hinterglem (AUT)
86. Santa Caterina (ITA)
87. Sapporo Teine (JPN)
88. Schladming (AUT)
89. Seoul Woongjin Snowdoci (KOR)
90. Serfaus Fiss Ladis (AUT)
91. Sillian Hochpustertal (AUT)
92. Ski Dubai (UAE)
93. Sljeme (CRO)
94. Solden (AUT)
95. St Anton am Arlberg (AUT)
96. Steinplatte-Winklmoosalm (AUT/GER)
97. St Jakob im Deferegental (AUT)
98. St Johann in Tirol (AUT)
99. St Moritz (SWI)
100. Stubai (AUT)
101. Tarvisio (ITA)
102. Tochal (IRN)
103. Turracher Hohe (AUT)
104. Vail (USA)
105. Vogel (SLO)
106. Yongpyong (KOR)

Kontakt

Vedran Anelić

Linkovi


Forum.hr
Virtualtourist
Lonely Planet Thorntree travel forum
Hrvatski ski magazin
Punto Zagreb, tourism with a smile. Zagreb and Croatia sightseeing tours.


Ryanair
Easyjet
Germanwings
TuiFly
Wizzair
Aer Lingus
Vueling
Norwegian
Air Asia
Air Arabia
Fly Dubai

Putopisi-Moj putopis
Putopisi-Putna groznica


mixed martial arts
Free Web Counter
mixed martial arts