17

srijeda

prosinac

2014

SEZONA 2014./2015. - Ski Dubai, UAE (17.12.2014.)

Proveo sam mjesec dana na putu izvan Hrvatske - tri tjedna na Filipinima i tjedan u Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Zaželio sam se snijega. I tako sam odlučio potegnuti do Mall of the Emirates, jednog od najvećih shopping centara na svijetu, ne bih li ondje skijao. Naime, u sklopu ovog centra je Ski Dubai koji nudi skijanje u dvorani. Vani na ulici je dnevna temperatura bila koji stupanj ispod tridesetice. Unutra u dvorani koji stupanj ispod nule. U početku se činilo da i nije toliko hladno, ali već nakon nekoliko minuta počinješ osjećati hladan zrak. S obzirom da je snijeg kompletno umjetan i zrak u dvorani ima nekakav čudan miris i težinu da te bocka grlo i nosnice, a i oči nisu ništa bolje. Valjda sam previše naučen na skijanje na otvorenom.
Dva sata skijanja u Ski Dubaiju stoji 200 dirhama ili oko 340 kuna. Cjelodnevni skipass je 275 dirhama ili 470 kuna. S obzirom da je riječ o ne baš velikoj dvorani i skijanje je veoma ograničeno (više je to da "okusiš" skijanje u zatvorenom, a manje da ćeš napraviti neke kvalitetne spustove), odlučio sam se za dvosatnu kartu. Imao sam sreće da je bila promocija s Mastercard karticom pa sam dobio 20% popusta na kartu. U cijeni je cjelokupna oprema. Jedino nisu uključene rukavice. Naravno, oprema je jako jako skromna. Crveno-plave hlače i jakna su toliko velike da sam imao osjećaj kao da skijam u haljini, a njihova crveno-plava boja davala je dojam da skijam za sjevernokorejsku reprezentaciju. Pance su praktički bile čista plastika, čijim se uloškom očito neko dobro počastio. A skije? Neke "Rozinjolke" napravljene posebno za Ski Dubai i toliko lagane i posve tupih rubnika da se skijati moralo vrlo vrlo oprezno.
Najviša točka dvorane je 85 metara i tu počinju dvije staze, najduža od 400 metara dužine i do nje druga tek mrvicu kraća. Ovu prvu promoviraju kao jedinu crnu stazu u zatvorenom na svijetu, a kad ono nekakva "plavuša" s tek jednim kraćim crvenim dijelom. Naravno, cijela dvorana je bila puna lokalaca i za njih je ova staza predstavljala ozbiljan problem. I ne samo ona, nego i svaka druga. Puno plugova, lelujanja i padanja. Ja, frend i njegov sin izgledali smo na skijama kao profesionalni skijaši. Ljudi su nas gledali u čudu.
Osim ove dvije staze, službeno ih Ski Dubai ima još tri. Dakle, ukupno pet. Pedesetmetarska staza za učenje s pokretnim tepihom računa se kao jedna od njih. Ostale dvije su netragom nestale.
Za doći do vrha postoji jedna četverosedežnica, do boli spora. Da je takva npr. na našem Sljemenu, vožnja do vrha trajala bi jedno 45 minuta! Tu je i jedna vučnica koja je mrvicu brža od sedežnice. Jasno je kao dan da je sedežnica tako spora jer 99,9% ovdašnjih "skijaša" ne bi bila u stanju sjesti na nju.
Snijeg čak i nije loš kako sam očekivao. Skijao sam već u zatvorenom. Prije nekoliko godina u Seoulu u Južnoj Koreji. Tamo je snijeg bio bljuzgav. Ovdje u Dubaiju bio je savršene temperature i čak sam pod skijama povremeno osjetio malo leda što znači da ima i prikladnu podlogu.
Međutim, malen je to prostor i nekome tko inače intenzivno skija, vrlo brzo dosadi. Napravio sam nekih deset spustova i potom izašao van.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.