četvrtak, 07.05.2009.

..They can say it's blind love.. But it's a fool who don't believe that I'd fly all the way to the moon just to walk you down your street..

myspace layouts



aaaaaaawwwwwww cerekcerekcerekcerek

ah. nemogu virovati da san se vako zaljubila ^^ sretansretan
ajme kako ja tog covika volin to vama jednostavno nikad nece biti jasno belj :)))))))))))))))))))))))))))))))))

you give me reason to live


aa neznan vise nista, nemogu se skoncetrirati, neznan pisati, smao mi je on u glavi fino
..ljubav moja cerekcerek
al dobro dosta s mojim ljubavnim izljevima cuvati cu to za sebe =))))))))

neman vise volje za ovaj blog.. neznan. nema smisli ovo pisati.. nije vise u modi haha blablablabla
a i neman vrimena bas, skola, ono ovo. xD .mater lud

ugl. mislin da me nece bit malo duže..pa..javin se kad uvatin vrimena

can't get you out of my mind, i can't lie, 'cause a boy like you is so hard to find :)


hug :*

myspace glitters



18.11.BOOGALOO, ZAGREB, HRVATSKA!! = SONATA ARCTICA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LJUDI MOJI VI NEZNATE STO TO MENI ZNACI.
JA NAKON 18.11.MOGU MIRNO UMRITI..................!!!!!!!!!!
PLACEN VEC PO URE TRESEN SE NE DOLAZIN K SEBI
AJM,E MENIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII


22:12 | In Your Face!!! 40 | done with everything? die for nothing! | # | Silence/Scream |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.