četvrtak, 30.04.2009.

†..smile pretty for the devil..†

Feed my hunger
Burning deep inside yourself
Touch my lust
Hearing voice within
Never ending pain inside me

Tell me
If you ever felt this way
How did you ever
Forget about the pain?

Tearing me apart
Poisoning me inside
Aching every part of me
Killing me bit by bit
Never ending pain inside.. pain inside..

Image Hosted by ImageShack.us


Neznan sto da pisen neman inspiracije................................................. uzrok tome je vjerojatno to sto san imala 1223564213454 blogova do sad (xD).
Dosadno mi je životu neman šo raditi.
Još me dečko pila jer je prehlađen pa je uživljen da će dobiti svinjsku gripu -.-"
Mislin ono pameti.
Svih vas je strah toga. Isto je bilo i sa ptičjom. Pa eli nam sto bilo? Nie. Neće ni sad.
dont bi afrejd.
Ako i dođe naši su se opskrbili antibioticima i svim anti glupostima (nekuzin se bas u medicinu xD)
Ja smatram da nema nikakvog razloga za paniku.
Barem za sad xD
A ako je suđeno da se zarazim tim i umrem ok, pomirena sam s time. Ne bojim se smrti. Smatram to nekim drugim životom, tj prelazak duše na neko novo mjesto (nisam religiozna i nemislim na raj, jos manje na pakao, nego na nesto sasvim trece, da budemo iskreni ne znam ni ja na sto mislim).............Kako bilo da bilo. It's written in the stars:zubo

Ja bi lizalicu (fino) sad me ovaj emotikon podsjetia. Inace sam ionako u skoli stalno s lizalicama xD
Tj ono malo vrimena koje provodim tamo xD
Vise sam doma (citaj: Caffe Bar Zara hehe)
Ah sad san 2 dana imala samo prva 2 sata jer sam se prijavila za crtanje u arheoloskom muzeju haha a spika ipo dodemo budemo uru vrimena prakticki nista ne radimo i mozemo doci kad god ocemo i kako to radi samo ujutro ona zena ce nama otvoriti popodne (samo da neidmo u skolu xD)
sretansretan

predobro

ah sinoc san napokon nako dugo vrimena posla vanka, zavrsila u Maye (pub), s rive ubijena u Maye a šou je bilo upad je bia besplatan jer je skola organizirala koncert neki i nekog dj-a........... otisla sam prije nego je dj posa svirati mater dosla po mene sa spikom da je ujutro skola a ja luddaaa mater mi dupla jedva pogodila vrata od auta ali hehe xD

znam da niko ne voli citati duge posteve, a ionako neda mi se bas pisati...

*bug hug

kiss :*

Image Hosted by ImageShack.us


15:55 | In Your Face!!! 25 | done with everything? die for nothing! | # | Silence/Scream |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.