Linkovi
ivana

MOJ PAS-MOJA BETA

Myspace Layouts


VOLIM...

Myspace Layouts



JA...OVAKO JA IZGLEDAM MOJOJ CURI IVANI

Myspace Layouts



SKOCKANAC MALI...

Myspace Layouts



PINGVIN...ZNAK DOLASKA ZIME

Myspace Layouts

ZA ŠILOBODA, SAŠU I KOMPANIJU

Myspace Layouts


jou come to backham´s blog...

21.11.2006., utorak

ma jebem vam mamu u pi...

jebo vam ja mater svima mutavima. danas sam poludio.nisam išo u školi bio i jebo mater cijeli dan u gradu s torbom a nije bilo nikoga na cesti
IVANA A ZAŠTO SI OBRISALA BLOG?
mene ivana neće i moram se pomirit s time iako ... jebem mater onom ko mi je oteo
ha...našo sam jednu al kaže da kad prekine sa saša bude bila samnom,a neke kuje dosadne kako ime se ne može dokazat ne vrijedi ima jednom reč da su dosadne one opet
mrzim seeeee......haha moš mist
dosadno mi.štrajk u školi ...........................ali ekonomska obavezno mora na nastavu...ma kurac ću im doć...
trebao bi curu...neku koju niko nezna, koju ne poznajem više mi sve ove idu na kurac..ma jebo te
a danas me koljeno boli.u šta smo radili na treningu.ubi bože onaj stari majmun zahzjeva
danas sam uopozno i zajebavo neke cure u md-u
SISAK.LOSER....hihihihi

- 18:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve što me u životu kopa...cure. nogomet škola i blog dok mi ne dosadi pa ga obrišem



IVANA JEL ME VOLIŠ???


Myspace Layouts
iiiivvvaaaaannnaaaa vooollliiimmm ttteeeee iii bbbuuuddddiii mmmooojjja cccuuurrraaa aaaakkko nećeš.......... i vil daj