Linkovi
ivana

MOJ PAS-MOJA BETA

Myspace Layouts


VOLIM...

Myspace Layouts



JA...OVAKO JA IZGLEDAM MOJOJ CURI IVANI

Myspace Layouts



SKOCKANAC MALI...

Myspace Layouts



PINGVIN...ZNAK DOLASKA ZIME

Myspace Layouts

ZA ŠILOBODA, SAŠU I KOMPANIJU

Myspace Layouts


jou come to backham´s blog...

19.11.2006., nedjelja

yo!

ivana ja te volim molim te da mi zasve oprostiš,nisam pazio dali me voliš.molimte nemoraš me voljet ali mi budi djevojka!!!
molim te ivana
vidim da me mrziš kad mi ostavljaš prazne komentare, ne smeta mi, ali tužan sam jer kad sam ti blitu kod dumpeka nećeš me ni pogedat.
ja ću od svega odustati samo ako mi kažeš jednu riječ
"da ti više nije stalo do mene"
i ja ću te prestati voljeti, preboljeću te i pravit ću se da te ne vidim, iako bi te htio imat.1 tvoja riječ može sve mijenjat.molim te i da mi odgovoriš.važna si mi i kad te vidim s drugim shavačam da te ne mogu djelit.znam da nikad nebi pomislila da ti ja ovo pišem, ali i ja kao živo biće imam nek osjećaje i samo ih ti možeš realzirati.molim te odgovori.


- 09:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve što me u životu kopa...cure. nogomet škola i blog dok mi ne dosadi pa ga obrišem



IVANA JEL ME VOLIŠ???


Myspace Layouts
iiiivvvaaaaannnaaaa vooollliiimmm ttteeeee iii bbbuuuddddiii mmmooojjja cccuuurrraaa aaaakkko nećeš.......... i vil daj