Outsaiderica

nedjelja, 17.12.2006.

od sada.. baš pišem dnevnik, ne više postove

:)

17.12.2006. u 18:41 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Identitet:

Ime : Outsaiderica, naravno
Godine : 19
Zanimanje : Na burzi sam, pohađam tečaj za računalnog operatera
Muzika : r'n'b i pop trenutno
Hrana i piće : više manje sve, od pića voda,sok i čaj
Poroci : Čokolada, sladoled, kupovanje i parfemi
Filmovi : SF i komedije
Mane: tvrdoglavost, dugo spavanje, ludilo i psihička nestabilnost
Vrline : volim raditi, pomagati drugome, dobra sam u biti i poštena, sigurna, ambiciozna, društvena.....itd
Na što najviše trošim pare : na stvari za stan i kozmetiku
Naj boja : ljubičasta, crna i svijetloplava
Sportovi koje prakticiram : Vožnja biciklom, klizanje, biljar, badminton...itd.
Sretni brojevi : valjda 3 i 8
Horoskop : Jarac
3 riječi koje me najbolje opisuju: neobična, luda i opsjednuta higijenom
Hobiji: pjevačica sam (trenutno pjevam pjesmu Hurt), bavim se izradom weba, bila sam u bendu, jedno vrijeme sam plela narukvice, čak bila i novinarka, ali i posjećivala sam izložbe,odnosno muzeje, bila sudionica street racea, ma zapravo se ni ne sjećam kaj sam sve radila ako mi dođe do mozga(za kojeg isto nisam sigurna dal ga imam) ,napisat ću
Visina : 1,60
Kilaža : 52 kg
Dodatak na meni su : naočale dioptrijske (myopia tj minus )

to bi valjda bilo to, ako se nečeg sjetim, napisat ću :)

BYE

Image hosting

Image hosting



Ova ženska izgleda poput mene, samo šta ja nisam mršava, zgodna, tako obučena i ne svjetlucam. ha ha :)