dreams, fancy, me....

26.11.2005., subota

*c*a*o!!!*

cao svima,,,joj, ovaj tjedan je bio užasno naporan,,,profesori su poludili...naša škola je luda!- totalno! nismo imali matematiku jer je profa iz matematike bolesna, pitaj Boga kad ćemo morat pisat a nitko ništa ne razumije! tjelesni nas je izmaltretirao trčanjem i svime...a u četvrtak smo trbali imati odbojku, ali je on mora poć davat ocjene iz trčanja, pa je nas par zaključao u dvoranu! I onda smo mi lupale na vrata i vrištale pa nam je neki čovjek otvorio vrata...i kada se profesor vraćao nas je opet zaključao...ma ludilo! stalno se žali i filozofira...a meni se je pojavio jedan glupi problem,,,mislim, dobila sam ptičju gripu! ali ozbiljno! oni simptomi su sve jači,,,,šta da radim?!!! mislim, ne da mi se imat dečka ni ništa jer nemam vremena za to, ali opet,,,slatki mali bombončić!! a dobro,,,pozdravljam vas sada,,,nadam se da ćete mi i dalje ostavljati komentare!! kizzzzzzzzam vas svih! puno puno!
uživajte, pussssssschaaaaaaa!!!!;)
- 21:59 - Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi