< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad me ima/sad me nema









Opis bloga

Ovo je blog na kojem ću pisati o sebi i o mojim željama.
Molim vas ostavljajte mi komentare.

Evo još malo slikicasmijeh

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
ovo sam ja Karla

Glitter Graphics, Myspace Graphics, MySpace Glitter Graphics, MySpace Glitters, MySpace Goodies, Myspace Codes at www.MyGlitterSpace.com
ovo je moja najbolja frendica Luce

Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


ovo je Rita

MySpace

MySpace


ovo je naša Marta(jedino ona nije plavuša)

Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts




Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog




Cursors



Bigoo

Bigoo



Friendster

Friendster



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



free image hosting

free image hosting



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting file

image hosting file


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 20.02.2007.

ovo su puno bolje verzije od pravih(mislim barem meni)

Ja sam još uvijek bolesna i nisam išla van kao što sam rekla...samo ležim u krevetu, na laptopu nešto radim (mislim na internetu)...
a sada molim vas pogledajte ove "spotove" i poslušajte pjesme:Everytime we touch i Hips don´t lie ali puno bolje verzije...
uživajte mi vi koji idete u školu i vi koji idete vana vi koji ste bolesni ozdravite...
bye
P.S.puno mi komentirajte jer sam jako loše...i recite mi koja vam je bolja verzija normalna ili ova
k!$$ & pozzzzzzzzzzzz do sljedećeg javljanja
bye
=)&(=



&

- 15:47 - Izjasni se... (120)- Ako baš hoćeš...- Na vrh...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

scrollbar-track-color: #666666;