Image Hosted by ImageShack.us,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Image Hosted by ImageShack.us,blog.dnevnik.hr/babyrabybubugirl" />

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Butterfly desting by:me®i

Opis moga bloga

sve i svašta!!!



Image Hosted by ImageShack.us



by: gadura

ovo je moj banner!!!
PUPSY SAM JA





Radim bannere naruci i ti jedan!


Moji linkovi

Blog.hr
ivana v.
ana
stel@
dizajni

ove adrese ja posjećujem:

google
spas u zadnji čas

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

zar nije presladak?!?Meni je!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Volim…
-dobre ljudi koji ne volu ogovarati
-naj prija kada je uz tebe i kada griješiš i kada ne
-topli i coca-colu
-blogove,naravno
-naj priju Ivanu V.
-mobitele i CD-ove
-ekskurzije


Ne volim…
-ljude koji ogovaraju
-Brunu
-učiti
-ljude koji mislu o sebi na kilometre
-pizzu
-petak 13.

Image Hosted by ImageShack.us

TTame
IIntelligent
NNutty
AAstounding

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

O meniImage Hosted by ImageShack.us

Ime:Tina
Nadimak:Tiky
Razred:5.d IS THE BEST
Naj prija:Ivana V.
Grad:Split
Naj mjuza:I'm a barbie girl
Shakira:Bamboo
Naj pjevačica:SHAKIRAAAAAAAAAAAAAAAA
naj pas.Toto
Aj čaooooooooooooo!!!wavemahrofl
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Jeste li možda ustali na livu nogu,kao i ja?!?E pa imam lijek koji ću vam dati kada mene već neko nije ''izljećio''!!!
Evo par viceva za vas:

v - Koja je razlika između pedofila i nastavnika?
Pedofil zaista voli djecu.
v Što je trudnica pedofilu?
Kinder jaje!
v Što dolazi poslije dva jaja na oko?
Kobasica po nosu!
v Koja je razlika između plavuše i daske za peglanje?
Daski za peglanje je teže raširiti noge!
v Zašto plavuše imaju noge?
Da ne bi ostavljale tragove kao puževi!
v Po čemu znaš da je plavuša bila u frižideru?
Po tragovima zubi na krastavcima!
v Kakva je plavuša s dvije leđne moždine?
Trudna!
v Kakva je plavuša s pola mozga?
Nadarena!
v Kako zoveš 15 plavuša poredanih od uha do uha?
Aerodinamični tunel!
v Kako zabavljati plavušu satima?
Napiši “molim okreni”, na obje stranice lista i daš joj da čita!
v Što plavuša pita kad sazna da je trudna?
“Da li je moje?”
v Kako nasmijati plavušu u nedjelju?
Kaži joj vic u srijedu!
v Što radi mozgojedac u plavušinoj glavi?
Gladuje!
v Koja je razlika između plavuše i Titanica?
Zna se koliko je ljudi bilo na Titanicu!
v Što plavuša uradi kad se probudi?
Uzme stvari i ode kući!
v Koja je prednost imati plavušu u autu?
Možete parkirati na mjestima za invalide!
v Zašto plavuše propadaju u zemlju?
Pametniji popušta!
v Zašto je plavušin lijes u obliku slova V?
Zato jer čim ju polegneš raširi noge!
v Koja je razlika između jetija i djevice plavuše?
Jeti je viđen!
v Što kaže jedna plavušina noga drugoj kada se posvađaju?
Među nama je svršeno!
v Što će plavuša učiniti kada joj kažete “Gle, crknuta ptica!”?
Pogledat će u zrak i pitati:”Gdje?”!


Nadam se da vam se svidjelo.
PS:Jeli vam se poboljšao dan?!?

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Moji dani

21.04.2007.god!!!
UŽASAN DAN!
Hy!
Evo mene,kako ste mi vi?!?Znam,znam nisam duže vrijeme pisala,ali eto!Danas ništa nije bilo posebno,a vama?Samo sam se ubila štrebajući za noe kontrolne,jer sam pretrpana učenjem,vježbanjem,ponavljanjem…da sada sad ne nabrajam!!!malo mi ostavljate komentare,ovak mi je malo draže pisati,jer se čini da je to dugo,ali zapravo nije!!!
Pozzzzzz,ostavljajte mi komentare!!!Kisach!

22.04.2007.god!!!
MOJA ABECEDA
Zdravo,danas sam vam pripremila malu abecedicu,pa uživajte:
A-automobil-obožavam se voziti
B-baće-tu se obožavam kupati
C-crtani-kada sam bila mala,bila sam ovisna o njima
Ć-ćuti-baka bi mi to nekad znala reći
Č-čitanje-to me opušta
D-disanje-jaaaaaako potrebno
Đ-đak-najljepše doba
E-engleski-moj najmrži predmet
F-film-super su
G-glumci-ima ih mnogo
H-hrabra-često si to govorim u bradu
I-ivana-moja naj prija
J-ja-ta riječ je kod mene čvrsta,imajte uvijek svoje „ja“
K-kolači-volim ih,a pogotovo mamine i bakine
L-ludo-kažem nekad iz šale
Lj-ljubav-ne mogu bez nje
M-mama-obožavam je
N- Novac-dobro je kada ga imaš
Nj-njega-uvijek pazim da je moje tijelo ima dovoljno
O-odmor-sve šta mi sad treba
P-pomoć-volim je pružati,volim je i primati
R-rap-ne volim slušati
S-shooping-moja mala mana
Š-škola-nisam neki ljubitelj,ali…
T-Tina-mi je ime
U-učiti-ne mogu to smislitimadmadmad
V-vedra-my sestra
Z-zaborav-ne volim upasti u njega
Ž-Žaklina-lijepo rijetko ime


23.04.2007.god!!!
Zdravo,
Opet mi,zar ne?!?Danas sam presretna a znate zašto IMALI SMO SAMO 3 ŠKOLSKA SATA!!!!!!!Pa,zar to nije pravi život,ako nije onda nemam pojma što vama je pravi život!!!
No,još više bih voljela da mi svaki box-post komentirate po 5 komentara,te će te ući u my recordes komentatora,no,što čekate,da si ja sama šaljem komentare i sebe upišem u svoj rekord!!!Ha,ha,ha,ha,ha!!!Pa ne ću sada ispasti neki debil!No,naravno i sutra ću am pisati,ne smije mi niti jedan dan proći,a da vam se ne javim!!!
Bokich!

24.04.2007.god!!!
Hy!,
Kao što rekoh danas ću vam pisati i evo me tu,pišem,za radnim stolom,odbrojavaju se minute interneta: 2:47!!!Pa zar to nije krasno!!Evo me tu pišem ovaj box već duuuuuuuuuuuugo,duuuuugo,komentara ni na vidiku,a pogotovo e-mail!!!
Evo,da pređem odmah na stvar,danas u školi sam dobila dva sata neopravdana informatike, po meni je bolje ne ići na informatiku,nego ne učiti za padeže i dobiti lošu ocjenu!!!
Ovaj dan mi je stvarno katastrofa!!!A dan mi se pogoršao gledajući ou glupu emisiju: Nadreality show!!!Pa ljudi ostavljajte mi komentariće,plizzzzzzzz,voljela bi da imam duuug popis rekorda!!!Kisach!

25.04.2007.god!!!
Zdravo,kako ste mi vi?!?Skoro pa mi uopće i ne pišete komentare,pa što vam je?!?Želim ovaj box posvetiti svojoj naj priji Ivani V.Mi smo na neki način((po meni))sekice,neki to sami primijetite jer smo kao priljepci,a nekome to i kažemo pa nas neki gledaju blido!!!Ja joj još nisam rekla da bih voljela da napravimo zajednički blog,u kojem ćemo pisati o svemu i svačemu,o prijateljstvu,o ljubavi i o malim sitnicama!!!I zaista ako ovo čitaš Ivana napiši mi u komentarima što misliš o toj ideji!!!Pusaaaa,ostavi mi prijedloge,kritike i mišljenje o mom blogu,nemojte zaboraviti glasovati na ono pitanje! Čaoooo!!!

26.04.2007.god!!!

Zdravo,di ste?!?Napravila sam blog o svojim prijateljicama i događanja iz škole!!!Još ne bih željela reći adresu jer ga moram još urediti da se ne rugate,pa ću ih što prije staviti u linkove!!!Znam da će me sada sve moje poznanice molit da im kažem koja mi je adresa,no ljudi žao mi je!!!Eto ne ću više ništa govoriti za danas jer bi moglo biti svega i svačega!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

28.04.2007.god!!!
Happy day!
Evo me,ovaj dan mi je sasvim sretan,naime tek sada mi je došlo do mozga da nema škole 4 dana!Pa zar to nije super?Meni je savršeno!Nego sory šta se nisam javljala 1 dan,nisam stigla jer sam morala negdi ići,a pošto ja uvijek idem na Internet kasno,nisam mogla sve te obveze stići,nadam se eda mi opraštate,pa sve do sada sam redovito pisala!!!
Ma dajte ljudofi ostavljajte mi komentare,jer mi ih stvarno fali!!!Nadam se da će te barem 5 komentara ostaviti da mogu nekoga staviti u linkove!!!Ajde ljudi,biti ću sretna,ako mi ih ostavite!Mislim da mi blogu nešto fali,pa ako vi to možete nekako pomoći to popuniti,da mi je blog puuuno ljepši,naravno!Kisach!!!

29.04.2007.god!!!
Ništa posebno
Evo me,danas ništa posebno,dan je prošao jaaaako dosadno.Samo sam se puno nervirala.Jednostavno me nitko ne razumije.No ne ću sada o tome.Blog prija,škole i kaosa će bit izbrisan.Uskoro.Još malo.No ne želim vas sada zamarati.Jaaaako mi je dosadno danas.Da barem imam sekicu ili bracu.Bilo bi puuno živahnije.Naravno.Što je god više malih derišta,to je veselije.To je tako kada su djeca u pitanu.No neću sada bezveze trubiti,jer mi je dosadno.Ajdeeee,boooooook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pusica svima,koliko vas ima!!!!

30.04.2007.god!!!
Jaaaako cool day!

Danas mi nije baš tako dosadan dan kao jučer.Naime išla sam sa mamom u Koteksa.Kupila sam roze hlače.Pune džepova.Baš u šik modi.Jako mi se sviđaju,baš su mi drage..Mama je još mislila da mi kupi i roze starke,no ja nisam htjela,jer mi nisu baš drage.Ni super!Bez uvrede ovisnicima o njima.Stvarno soory,jer želim biti samo iskrena!
Ovaj dan ću duže pamtiti i sjećati.Baš je bio zabavan.Još kada je tu moja mama možete si garantirati doooooobru zabavu!!!!!
Ostavljajte mi komentare!Kisach!

01.05.2007.god!!!

Hy!
Kak ste vi,danas mi je malo dosadan dan.Naime dan je bio za poluditi,jer sam samo bila pred televizijom i grickala chips.Neću vam sada puno govoriti jer će onda biti puuno dosadno!!!Ciaoooooo!!!

04.05.2007.god!!!

Zdravo!
Evo me tu opet tu,s vama,kao i svaki put.Naime danas sam doznala da idem sutra u Makarsku,k rođacima.Jedva se čekam ujutro probuditi i otići.Javiti ću vam sigurno da vam kažem što je bilo.Sada baš smišljam što bi mogla sutra obući,vjerujte to nije baš tako lako,kako se čini.sada me baš nešto mama zove,pa moram ići,vjerojatno ću sljedeći put pisati u postu,tako da znate,valjda,zapamtite!!!Kisachhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us Zar nisu slatki?!?


petak, 16.03.2007.

Helo...Image Hosted by ImageShack.us

Haj!!
Kako ste?
Evo malo vam se javljam,od sedam brda i dolina…Ha,ha,ha..
Nego nisam baš zadovoljna sa komentarima,molim vas da se javite,ostavite komentare na slike,tekst i ocijenite se skupa.Bilo bi super da mi ostavite adrese nekih cool zanimljivih blogova((sa puno,puno,puno slika)).
Sada ću vam pričati o jednome filmu kojeg san gledala nekidan.Sigurno ste ga i vi pogledali, zove se ''Draga povećao sam dijete''.Naj slađi mi je mali -------.Ako dođem nekako do slika naravno da ću ih i staviti.A jeste li mu čuli glasić,samo malo je((naravno))neobičan kada se još više povećao.Ma svašta!!!!!!
U školi nije moglo bolje proći dobila san 5 iz 2 padeža.Samo smo dobile ja i Bruna B.baš san bila iznenađena kada sam čula Tina dobila si 5.Uffff…..
Nego imam neki problem:
U školi sam čekala red za ući u učionicu i čula sam da Buby i Vanči pričaju da oni ne želu da
Josipa bude sa njima na ekskurziji u sobi.Mislila sam da to ona već zna i tražila sam potvrdu od Jope.Dobila sam ga.Jope mi je rekla da za to ona zna.Odjedanput su me buby i blaževička
Mene napale da šta ja govorim to Jopi.One nisu znale da ona to zna pa su mislili da sam ja to njoj prva rekla.Stvarno su bezobrazne babuskare.
Neznan sada će one cijeli razred preokrenuti protiv mene.Dajte mi savjet,zar sam mogla dopustiti da mi skoro naj priju ispred mene nju ogovaraju?!?Iako Jopa misli o meni u tom smislu kao šta ode piše,ali vjerujte mi,zar sam mogla to dopustiti??????
Pomozite mi,plizzzzzzzzz…

Zbunjena blogerica!
Image Hosted by ImageShack.us



| ostavi mi leptirića... (0) | printaj leptirića... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.