STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

utorak, 02.05.2006.

The Kids are allright ili Ovo nije svijet za nas

eto mene samo da se malo javim....tu sam..prisutna..zivim..disem...ne nadajte se....wink tako puno se radi..uci...svasta...uziva... i tako..neznam..opet me jebu neki seminari i jos dva ispita do 6 mj. kao stici cu..jeah rajt....burninmad ali doro..nie bed...nasla sam nekih par slikic pa cem ih postavljat jer su mi 2cool.. uglavnom neki ljudi ce znati čime je inspirirana ova fotka smijeh Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service ali i inace..imala sam ja svojih epizoda s kucnim ljubimcima..evo bas kad smo kod kornjče- prva je ošla jer ju nitko nije hranio...ja sam bila premala ..a i bila sam the star u obitelji rofl pa su pozabili na korny kad sam ja dosla...a druga...hmmmno ja sam kriva ....ali ja sam bila sigurna da ako ju budem dovoljno mazila i govorila joj da ona to može i govorila joj koliko mi je bitno da ode do moje frendice koja je zivjela preko puta ( to jos dok sam u gradu zivjela pa su nam onako zgrade bile spojene..a izmedju kortir / kortil kako vam drago) i da joj kaze da dodje kod mene..i onda sam joj ja jedan dan "dala šansu" da poleti i bila sam ful uzbudjena...ali ne mozete zamislit koja je to tuga i dernjava bila kad sam skontala da umjesto da poleti ona ide nekako prema dolje....i u sekundi sam je izgubila iz videokruga...i samo se culo kad je lupila namcor....a s trećeg kata....ajme kako sam plakala....jao...a mala sam bila...jako mala...no uglavnom
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service das pusu a?? a neznam slatka su mi ova djeca jako....puca malo..ni bed...a i sjecam se kad sam se ja prvi put poljubila u vrticu..joj kako je to sve bilo zakon tada...njah!kiss ju bi maj bejbi? mda...e i tako...vrijeme ide a gdje si ti???headbang buahhah neznam sta me sad puca...ko kuži super ko ne...ni ja isto...wink i tako..mozda stavim postic o tome kako sam jucer "neradni dan" provela s kolegama s radija...radno...i uz tbf....hmm da da snimala se jedna emisija..ali ono neznam...ako ce mi se dat pisat o tome..al fora bilo..malo smo se parali..izvan etera ofkors...e i samo jos ovo: Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service bebić mali spawa....slatka mrwica...e a jedan bebic zaspo na malo duze (ne nije crni humor i ne nije rijec o nicem takvom...zna ko zna... a ko ne..boli vas kurac...ili mene za vas...votevr blabla)
za bebic: nedaj mi da vidim....ovo nije svijet za nas..
aj hejt ju olburninmadmadblabla (exept ju nou hu) end pliz du mi a fejvr....headbangpuknucu znate sta treate....
i bas me briga sto slike izlaze iz okvira ...bar su ljepse nego ono sto skrivaju....i pritom ne mislim na dizajn...pukla ša sad...

- 12:17 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us