STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

nedjelja, 16.04.2006.

I know you well, you are a part of me...

i tako eto mene...ovo ce bit jedan mali update tek toliko....da se nadje.
Pa ono eto bilo se na mandrillu...dobila se pozivnica...ali sam ju Marku prosljedila....a mene je Kiki uvrstil na listu wink..pa sam svejedno lijepo usla...smijeh. e i imala sam probu taj dans naravno kao i svaki cetvrtak...tako da sam peewu, Marka i malu pokupila tek oko 22:40 i onda dok smo se dogegali...a bas mi je nekako bilo drago ic na mandrill unatoc tome sto je totalni bed bio to da sam sljedeci dan radila od 07...pa ono ne baas...a i ono na plakatima pisalo u 22 da pocinje...meni kiki reko da ce oko 23..23:30 pocet...i ja misla super sha..poslusat cu ih bar sat vremena..a kad ono ne bas...pocelo se oko ponoc i 15 tako da sam uspijela ulovit prvih 5-6 pjesama...ali sam i time bila vise nego zadovoljna...i stvarno pohvale za prvu stvar pogotovo jer je bila identicna ko na albumu....a kikiju i nije bas lak posao...ma mislim nikom nije...ali ono stvarno su mi bili uberkul..i tocni i sfe..i energija i scenski nastupiC...ma strava...e i eto par slikica na kojima se nis ne vidi..ali ono...Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge eto..a kako sam spomenula da je peewa bila s nama...naravno da smo se i slikali...samo na slikama sam bas ono hardcore uzas..pa cem stavit 3 na kojima mogu proc rofl eto prvo nas 4:Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
pa onda jedna samo cure(obratite ppozornost koji sam međed u bijelom skafu..a i na to kako je koja obucena...peewi je ljeto..maloj proljece..a meni ono teska zima)Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge uu da da a i oci sam ono bas ..jeote..otvorila...maksimum..a briskic!
i evo mene s gosp.Chaletom koji se nikad nece slikat...ali samnom zeli!hehe...eto sad svima koji su ga poskrivecki pokusali uhvatit...da vidite koja sam faca rofl...ja sam ga samo lijepo zamolila..i to je sve...ok..mozda sam i trepnula...al onako ne namjerno...jea rajt yes Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge eto tako..sad dosta sa slikicama...petak sam radila...i umrla...i isla s malom na slaju..a navecer s Markom...naughtycerek i tako..pa jucer isto bili kratko vani..ali ono bas sam bila mrtva jer sam i jucer radila...a i ubijena...jer bila bubanich..jos sam...samo sad je nosiC..a jucer ono lokot oko grla..katastrofa...i sad bi rekla jednu izjavu koju sam dobila kao odgovor na moje azljenje kako ne mogu gutat...ali ae ipak necem...i oggya izbacilo...a ne kuzim zasto..mislim neka varijanta letece cigare prema dj. al ono ko kriminalca ga izvuklo....shajaznam...e i oggy ako citas:cak sam te mislila i doma vozit..bilo mi zao sto te izbacilo..a kisa...i to.. bas sam dobra yesali sam skontala da ce se drugi pobrinut za tebe pa eto....e i neznam..jos sto tsvari..i sutra radim....namcor i necem stic nauit nis..i puknut cem...puknucu e i doro...idem sad ca...ono sto me izvlaci kad krenem panicarit je pomisao na jedan potencijalni love trip..uskoro...

e da ... i SRETAN ROĐENDAN AIBREANN....MOJOJ IZGUBLJENOJ SESTRI
ae sad go away...ja se idem udavit u hrani njami

- 21:31 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us