STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

utorak, 28.02.2006.

your cruel deep eyes,your blood like ice,one look could kill my pain...your thrill

Your cruel deep eyes.. Your blood like ice..one look could kill.. my pain your thrill
da da tako neki ljudi..otrovni...malo se uvuku pod kozu...pa fecesiraju...no doro...nije bitno...nego molim vas...moram vam ovo kopipejstat..iako vjerujem da ste vec vidjeli ali za svaki slucaj...iako vam je vec maj hani rekao sto misli o lyricsima u postovima..ja bas moram kontrirat ez juzhual...i sad bas moram jer je Dora..a ovo je vezano uz to..pa molim vas sta mislite o tome da nam ova pjesma mozda bude predstavnik na eurosongu..ha???

Jer još trava nije nikla
Tamo gdje je stala moja štikla
Dođi, dođi, hop, hop
Hajde pile moje
Tika taka oko pola tri
Štipnut ćeš me da se ne vidi
Znam ja dobro takve kao ti
Đavoli su tvoji kumovi
Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj
Kuc, kuc kucaj nekoj drugoj
Sojčice devojčice daj obuci
čarapice
Ojda da, oj da da, oj da da da
Sssss sex
Hop, hop, mrk, mrk
Šic, šic, bježi nekoj drugoj
Cupa, cupa, zumba, zumba
Seno, slama, sir, salama
Cikla nikla, cikla rikla
Afrika paprika
Zlatan prsten tanki brčići....

ou jess seve...to sto te cijela nacija vidjela kako se (lose) shevis...ne znaci da mos i dalje bit idijt....ma u stvari nek radi shta oce..al ono mi smo stvarnoooo u kurtzu ako nam ovo bude predstavnik...a joj...
e da i ovo je post samo za ovo..bas za bezveze..a imam ekshli masu toga za pricat..al nekima ne bi bilo drago da se vide u mom postu a i neam toliko bas vremena jer moram sad ic ....a i necem toliko bit zla....sad

Komentiraj (14) - Printaj - Linkaj



Freddon Nadd
Ma zašto? Seve se dobro ševi (ne pitaj kako znam). text je mogao biti i puno lošiji, tako da možda ispadne i ok. još nisam čuo zvučni zapis te pjesme, ali zašto se prejudicira sa takvim optužbama na njen račun? maja šuput i enđoj su imali jednako blentave textove pa nikome ništa. ali ipak je ovo seve... nacionale. SEVE MI TE VOLIMO veliki pozdrav od članova Seve Fan Cluba Rijeka :-)))
(28.02.2006., 17:37)

peewa
da. da.. pjesma teški smjeh. i teški predstavniK. i neznamo "mi" birat te pjesme ni miss ni ništa. :D :D ehhe. pusa
(28.02.2006., 19:07)

Lord of Ice
pjesma će bit s muzikom tipa hrvatski folklor mixan s hrvatskom zabavnom glazbom...
(28.02.2006., 21:43)

ivy_
ou gad ono..stamote eh
(28.02.2006., 21:44)

Lord of Ice
e!!! zašto si imala tonske probe u točki??? Što će Putokazi nastupat tamo s pjesmama s Androide?
(28.02.2006., 21:46)

Diesel Power
nastupale su... underground sky napravio remix
(28.02.2006., 22:18)

stfu
kad je joksimović bio s "lane moje" drugi,onda su i ostali pomislili:eh pa i mi možemo pjevat cajke i bit dobri.kao da novkovićeva pjesma ne nateže na ćirilicu...jadni su.nek čuju malo harisa džinovića...ciao
(01.03.2006., 08:57)

mala
:)) pjesma je očajna.. stvarno sve ide u qrac.. :/ poZZ
(01.03.2006., 11:40)

Lord of Ice
ajme halo... kao da će ta pjesma proć... od 24 što će bit, valjda će bit i neka bolja od MOJA ŠTIKLA!!! ono halo...
(01.03.2006., 13:08)

ja
ovaj tekst nema veze s vezom kao i ostali tekstovi koji se pojavljuju na dori
(01.03.2006., 23:42)

un_like
loshe....
(01.03.2006., 23:51)

sumohrvat
jel ovo ozbiljno tekst te njene pjesme ili je to sprdačina.mislim,ovo nema veze sa zdravim razumom.pa ovo bi napisao svaki idiot iz našeg parkića nakon snifanja ljepila iz vrećice
(02.03.2006., 01:26)

Diesel Power
ocito da je novkovic idiot iz vašeg parkića nakon snifanja ljepila iz vrećice :P
(02.03.2006., 01:54)

Lola
@Freddon Nadd:ne ne ,sorry,istina je da ih je dosta vec imalo blentave tekstove ali ovo je vrhunac...e da i loose the fan club...i shvedski nadimak!@Ice LOrd:dobio si odgovor..hvala mom p.r.-u !!@sumohrvat: da novkovic i bregovic..jea!@Diesel Power:ly :)) @svi ostali:slazem se!
(02.03.2006., 09:06)

- 14:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us