STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

srijeda, 22.02.2006.

hopefully, it will come to you

hm...prosli post ljutnja teska feat.tuga...ali bas mi je nekako fora..bar sam taj dan lijepo zaspala..bas me peewa maloprije pitala o kome je moj post..zanimljivo,ali moj post nije o jednoj osobi..tj.mozda je i postojala jedna upravo takva,ali zapravo dogodila mi se nedavno situacija...koja me podsjetila na sve te ajmo rec bolne rastanke iz mog zivota,na frenda o kojem se uglavnom i radi u postu,kojeg je zela droga,pa na onda jos jednog,zbog kojeg i danas malo manje vjerujem muskom rodu...i sad kad mi se opet dogodila slicna situacija..s jednim drugim deckom,kojeg sam stvarno u kratko vrijeme prilicno prisvojila...opet pushka(ne,ne radi se o Dieselu,tako da svi zlobnici odustanite od veselja)....ma doro necem sad o njemu...da ne bi bilo problema.samo sam zeljela rec da me jedna nedavna svadjica zapravo podsjetila na sve to od prije,sve mi se nekako vratilo..i jednostavno sam morala malo puknut...e a sad neznam sta je al me hvataju neke prijateljske spike...da imam puno frendova...sto u zagrebu sto u zadru sto u rijeci...ali imam ih...ne visimo svaki dan skupa ...i ne,ne trpamo se u slobodno vrijeme...oni su mi jednostavno bitni,i znam da uvijek kad me nesto malo ubije u pojam trcim njima...a obicno i kad ne zelim da se skuzi da me nesto muci...jbga...uvijek me skuze..e pa tako sad jedan moj prijatelj je u bedu...pricali smo malo prekjucer..ili dan prije vise ni neznam...i kao:kako si ,sta ima kod tebe..ma nis ..sve super...a osjetim mu neku tugu u glasu..hmm da pitam ili ne?...da ga ubijam u pojam ili ne...hmmm ma pitat cu naravno..i tako on meni ispricao jednu zanimljvu pricicu...sve u svemu,da skratim,skompao se s jednom curom za relativno kratko vrijeme,ionako ful mu je fora,zakon,smijesna,kuze se,slatka mu je,ucinilo mu se da nesto vise mozda i ima medju njima,zapravo pocela mu se svidjat,misli da ni ona nije bas skroz hladna,ali jedini ali i ogromni problem je:ona hoda s njegovim prijateljem,doduse ne najboljim ali...,iako koliko sam uspijela skuzit i nije najzadovoljnija s njim..tj.tako je ona njemu rekla,ili se dalo naslutit neznam vise...i sad ...sjecate se mog posta onome da li cete se upucavati nekome tko je u vezi...i ta pitanja..hmmja sam obicno protiv toga...i to mi je totalno neznam nepostivanje nicega,ali...nekako...moj mali deckic se zaljubio..bar mi se cini tako...a to i nije nesto sto se kod njega ucestalo dogadja...(on je moja suprotnost)i sad ...s obzirom da je on sav zbunjen,a ni ja neznam sto mu reci...odlucila sam mu posvetit sljedecu pjesmu pa kako se shvati...ono ljigicu cu bacit ali slusam cijelo jutro selin dijon i bas sam neako zabrijala sad na to..pa eto..

I can read your mind and I know your story
I see what you're going through
It's an uphill climb, and I'm feeling sorry
But I know it will come to you

Don't surrender cuz you can win
In this thing called love.

When you want it the most there's no easy way out
When you're ready to go and your heart's left in doubt
Don't give up on your faith
Love comes to those who believe it
And that's the way it is


When you question me for a simple answer
I don't know what to say, no
But it's plain to see, if you stick together
You're gonna find a way, yeah so

When life is empty with no tomorrow
And loneliness starts to call
Baby, don't worry, forget your sorrow
Cuz love's gonna conquer it all, all

DON'T GIVE UP ON YOUR FAITH
LOVE COMES TO THOSE WHO BELIVE IT
AND THAT'S THE WAY IT IS

mmda..kako se shvati...pa ono ddd podrzavam ga...al jos nisam odlucila da li ga podrzavam u vezi te cure ili mu samo zelim poruciti da sve ono sto treba uspijeti uspije....mislim da ovo drugo...enivej,ako dodjete do ovog dijela,onda znaci da ste valjda procitali,pa ako vam se da...neznam...kazite mi sto biste mu vi porucili?

e i danas sam opet sretna pa ono luv ya all(dugo nisam to napisala) ,a znate tko se tu ubraja!

Komentiraj (18) - Printaj - Linkaj



Nela
ewo napokon sam dobila opet net pa se jawljam...xoxo
(22.02.2006., 16:11)

Katrina Van Tassel
a volim ja tebe makar i tako ljigičastu..vidiš,ni ne slušam top listu jer tebe nema..kako bi goran pjevao...a tebe nema ja sam luuuuuuud...anyway,pogodi kome se nije dalo ići...e,baš tome...ajde pussa....
(22.02.2006., 21:18)

peewa
heh. ljepo si to napisala :) ma bit če sve kul. jer smo mi kul :P pusa
(22.02.2006., 21:42)

orange
mmm...ovisi s koje strane gledaš situaciju... nemoš bit dost pametan :/
(22.02.2006., 22:26)

°°tiNka°°
Hej, hej... baš si mi bila lijepa ! :) Slika ide na blog ofkors!
(23.02.2006., 01:05)

l@tin girl
kak se radi ovakav dizajn,da tak budu boxevi?
(23.02.2006., 13:31)

un_like
hmmm ja neznam...mda...
(23.02.2006., 15:42)

stfu
thanks na ulaznici za projekciju...bile ste super.cool,cool.ciao
(23.02.2006., 16:24)

Diesel Power
loose the pjesma :P
(23.02.2006., 22:34)

Lola
necem dwagi,....to mi je za frendova....pa ne citas me samo ti...dddddd! :) ly
(23.02.2006., 22:51)

dea
zaje. situacija nije lako ne....
(23.02.2006., 23:05)

sumohrvat
plavušo,čekaj da ti jedan fudbaler objasni:))))pa mislim da smo ti i ja različitom bojom jer.....na mene ne moraš kliknuti jer si već na mojoj stranici,a isto tako niti na sebe.dok na sve ostalemožeš,pa su zato druge boje.ili nam to sudbina nešto želi reći:))))))
(23.02.2006., 23:45)

Lord of Ice
love's gonna conquer all?!?! oh open your eyes...
(24.02.2006., 01:54)

Lola
@Ice:dwagi moj bwaticu....za nekoga tako mladog...a to jesi...(jesam i ja,ne mislim u odnosu na mene nego opcenito)jaaaaako si negativan....a mislim da je to samo krinka...ali ok...u svakom slucaju ne znam kako ti se da bit tako negativan oko svega....ja bi poludila...jer onda nista apsolutno ne bi imalo smisla...jer ono onda ne treba nitko ni disat..jer sta znas uvijek se moze udavit...plinom recimo!
(24.02.2006., 10:49)

ivy_
pa neznam iskreno, to nekako nebi bilo ok, mislim, nebi defnivno bio više frend s tim tipom..ali
(24.02.2006., 16:49)

aibreann
u teškoj situaciji je tvoj frend... ne znam, zaista ne znam što bih ja učinila, nisam nikad bila u takvom sosu tako da ne znam ali nadam se da će završiti s njom... i drago mi je da ti je danas bolje! :)
(25.02.2006., 01:49)

Jopy
kaj imma???????
(04.03.2006., 09:56)

Jopy
kaj imma???????hhaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaahahahahahahahahahahah ahhahah
(04.03.2006., 09:57)

- 11:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us