STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

nedjelja, 01.01.2006.

SRETNA VAM NOVA!!!!

I dok drugi blogeri jos slave ili se jos oporavljaju...ja sam azhurna po obicaju...pa eto da vam malo ispricam sta je kod mene bilo...Ja vam bas i nisam osoba kojoj docek nove godine nesto ekshli znaci...ono meni je to kao svaki drugi dan..i neda mi se bancit i ja bi najradje se zavukla u krevet..po mogucnosti u drustvu i ono nish...bila na suhom i toplom i otisla spavat dmaho...cim docekam...ja sam takva...Meni to bas apsolutno ne predstavlja nesto...mozda zato sto ne mogu izdvojit ni jedan docek nove (a bilo ih je vec 20) kad mi se dogodilo nesto ultra mega uber kul i zabavno...meni je to tlaka..pa kao ajmo se lijepo obuc..i smrzavat ko p**** samo da budemo kul i da nas ljudi vide...njah..meni to nula..uglavnom shvatili ste...No eto..kako ja ipak imam neke tako bitne ljude kojima je to bitno onda se ja potrudim zbog njih...i ono istlacim samu sebe...Ono prosle godine smo Luka i ja bili u Budimpesti 4 dana..i tad mi je bilo lijepo..ali zbog Budimpeste..a dochek je suckao..a ove godine mi trebali ic u Zadar kod mene na par dana ...solo u kuci bit..i onda bi to opet nekako proslo..jer Zd obozavam jer su mi tamo isto neki jako bitni ljudi...i neam pojma...medjutim kakvo je vrijeme ovih dana..nije mi palo na pamet ic dole s autom da se malo bolje sklizem po ledu i snijegu tako da ostadoh u Rijeci...bez ikakvog plana..i kao ici cemo Luka i ja djir do grada..malo po ovim "trendi bircevima" i malo na Fosile..a kad ono k**** od svega...kishurina odvratna....tonu petardi...masu ljudi...svi te proljevaju..ja zivcanim jer mi stalno petarde pucaju pod nogama...i ono...mokra sam..i tlaka mi sve zivo..i parkirala Bogu iza ledja...i neznam...sve u svemu nevolim to i koliko god da sam se trudila opet je isti zakljucak:bilo bi mi bolje da sam po ovom vremenu ostala doma pod dekicom... I jos nesto...ja ne razumijem te PETARDISTE..ili kako da nazovem sve te kretene koji se iskljucivo time bave cijeli jebeni dan..svakih 45 sekundi..ono bas tempirano...od 8 ujutro do...iznemoglosti ocito...ne kuzim...koja je satisfakcija u tome???aj ono pucaj malo sat vremena prije i poslje ponoci ako moras...al cijeli dan i to..moj retardirani susjed(ajme al sam u elementu..ljudi sorry,al zivcana sam ) trci od jedne strane di baci kroz prozor petardu...na drugu pa tamo preko balkona....ono i da sam recimo htijela zapalit...nemam di a da mi ne doleti na glavu od nekud!!!Jos rakete...to moguskuzit...bar je lijepo fora...al vo je takva idiotarija...kaze moj hani malo grubo,al razumjem njegov gnjev:" vidi ovaj 40 god ima...i nezna sta bi sa sobom pa baca petarde okolo..da bog da mu u ruci grune!!!Kao sto rekoh krvolocno i ne zelim nikom lose...al kad netko pretjeruje...neka!! I da se vratim na docek...na krajusam se skupila oko 01:10 doma al kao idem prije do bratica vidit sta oni rade sami doma..i nije mi trebalo ni pol sata da se udobno smjestim na kaucu na jastuke zajedno s Olijem (susjedom od bratica...ono lajk znam ga cijeli zivot..i kao svidjao mi se davnih dana..al ono at that point...mi smo bili jedini punoljetni...pa smo bili kao roditelji onoj pomahnitaloj djecici...i ne vrijedjam..jer ljudi su stvarno jaaaako mladi bili..)i lijepo pod dekicu i tako mi je dobro bilo da sam na kraju odlucila da necu vise ni izlazit na kisu i hladnocu pa cak ni do auta..i prespavala sam kod bratica(tocnije i nisam bas spavala...)ono lezala..i taman se umirim i neko krene vristat...njah...luuuuuuda..ili kad smo svih potjerali kuci oko 6...Ice(bratich) i njegov frend su se uvalili u krevete...ja se presvukla u njegovu trenerku i sad cemo mi na kaucima stvarno spavat...ali ne...ja taman zaspem ovaj ili pocne blejat u mene jer mu je dosadno (a ja osjetim kad me netko gleda..)ili provali nesto i gotovo...smjeh...tako da je zapravo bilo fora...na kraju...ma eto vam i par slicica...i da znam udavila sam s ogromnim postom...al eto..morala sam se "istrest" opet..i da da ne zaboravi...muzika je isla 12 sati bez prestanka...đizs koliko god da ja volim muziku isve to...sad mi je glava ko balon i zelim mir...a starci udavili s Novogodisnjim koncertom...koji je divan...ali NE MOGU VISE!!!!
Eto na korzu je kao i postojalo mjesto tj.kavez u koji su se trebale bacat petardeFree Image Hosting at www.ImageShack.us ali naravno da to nije bilo samo tako...nego je svega bilo po svuda...i taaaakav dim..Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us a vatromet je kao trebao bit neam pojma kakv spektakl i trajat 8 minuta...al nis od toga ljudi...ja sam nesto uspijela uhvatit pa eto..Free Image Hosting at www.ImageShack.us i jos maloFree Image Hosting at www.ImageShack.us i onda kod Ice...na kaucu... Oli i ja...malo nepaznje..i vezalo nas....neznam da li primjecujete ove smjesne lisice...ah ta nestasna djeca..lolFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usi evo tu spavamo..a Ice slika...paparazzo jedan mali...hehh sad mi je poslao...ma neka...Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:46 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us