STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

nedjelja, 25.12.2005.

MERRY CHRISTMAS EVERYONE!!!

evo..kao sto naslov kaze...ja vam svima zelim naravno SRETAN BOZIC!!!!i neznam...nadam se da ste se zabavili i ako ste bili vani a i ako ste bili doma...i da ste dobili lijepe poklonice..i da ste zadovoljni svime...
ja bila malo vani..al to se svelo na pol sata s jednom osobom...hu aj ker abaut dipli...i na djiranje s frendicom..i to doslovno..malo do trsata..malo grad..malo trg kod susacke..i malo hamby...jebeno nezaobilazan..i tako..bile smo ful umorne...a kad smo penzicke..bigaje..i zapravo inace bi mi takav izlazak bio los..ali nekako..bas mi se svidjelo...lijepo smo se napricale..i jos kad sam je vozila doma sam skuzila da gori neka baja malo ispod njene kuce pa joj javih..i dobro da jesam..jer je bila puna lisca..plasticna..iznad nje visila krosnja od stabla a kraj nje stup od struje..ono zajebana situacija..i oni su odmah zvali vatrogasce..i kad su dosli su vec je gorila krosnja..ali su stigli na vrijeme..tako da me frendica pocastila nadimkom "heroj ulice"..hehh..
enivej..mislim da cu prestat pisat blog...bar na neko vrijeme..al doduse ja sam promjenjiva oko svega..pa nisam sto posto sigurna..ali kako sad stvari stoje..definitivno necu pisat vise...
puno je razloga...najveci je da koliko god bi htijela pisat glupo mi je..jer ja sam takva da kad nesto osjecam u bilo kojem smislu i prema bilocemu/kome meni nije bed to rec i ne sramim se i sva sam u tome..i volim pisat o tome..a ispada da odredjenim ljudima to ajmo rec smeta..tj...recimo da stvaraju odredjene probleme..necu nis objasnjavat jer bi mogla jos vise pokvarit situaciju...a nije meni toliko bed zbog mene...nego zbog nekih drugih ljudi koji su je li meni bitni...i to ih pogadja..
uglavnom..eto ovaj put izgleda ljudska zloba pobjedjuje...al nedam se ja jos skroz...samo im pustam ovu bitku..pa mozda se zadovolje time i budu manje zlobni...nevrmajnd..aj lav ju ol..i neam pojma..cya...nekad..

- 20:44 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us