STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

ponedjeljak, 19.12.2005.

joj sto mrzim pakiranje!!!!

najgora stvar na svijetu koju moram napravit je definitivno pakiranje..ne zapravo ipak najgore mi je raspakiravanje ali i pakiranje mrzim..neznam zasto..sigurno ima tu i neka psiholoska teorija..al meni je jednostavno tlaka.uglavnom spremila sam se i idem cha sutra i nema me tri dana..i taaako cete se lijepo odmoriti od mene..a ja cem bit tuzna..jer sam se navukla malo na ovo blogganje...i na pricanje s odredjenim osobama..i neda mi se ic jer neznam..pun mi je kurac vise stalno tih odlazaka nekud..mislim super je putovat al ja sam se umorila i ne da mi se vise zivjet taj so called "wild life"-mosh mislit...al uglavnom neda mi se vishe stalno izbivat iz kuce svoje i vjecito odlazit nekud..mislim ja bi se komotno mogla niti ne raspakiravat..ono sha ce mi ormar uopce..loshe neda mi se..josh sad me puca ovaj family christmas feeling..i nekako bash volim bit doma..al ispada da sam sve manje doma..jer ako i ne putujem vjecito letim nekamo:ono fax-radio-proba i slicno..i ishla bi opet u tocku..da znam-kakve sad to veze ima???neznam ide mi se..i super mi je bilo i s Iceom i s Dieselom i stvrano mi je Ice bio josh bolje drustvo nego sto sam mislila..mislim..ja njega obozavam i uvjek mi je fora s njim..al zakljucila sam da bi ga sad stalno furala samnom..a bi i Diesela :))) i dobro..di sam stala..da.isla bi u tocku al nekako mislim da nish od toga..mislim,vjerojatno nece nitko ic ono varijanta Badnjak-Bozic..e pa neam pojma..
i pricala sam preko icq-a s drummerichem i bas je ok decko..heh na kraju ispada da mi zna decka i dobrog frenda..kul!i s Dieselom pricah..nesto malo..i s Ice-ichem i sa Zlajom..al to je puklo u startu jer sam se morala ic spremat..sorry..stvarno krivi tajming..we'll do it some other time..i neka Zrinka me ulovila djizs..ludara neka..ono ja joj kazem da odoh a ona meni smrc...???what??lajk hu ar ju...?!i sa un_likeom sam razmjenila 3 retka..i korisnu informaciju :) e pa sad ae..ja odoh..luv ya all..znate vec tko tu spada...i speshl tnx auri koja ce(nadam se)pomoci s engleskim..al volim ju i ako nece!i neznam..ae laku noc!

- 23:41 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us