STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

subota, 17.12.2005.

yeah..well..

eto FUK je na kraju bio bash fuk ili suck ili kako hocete..uglavnom ne baaaaas!pa smo se nakon nekih sat vremena Jani,Aura,Kinki and me pokupili i ekshli su me nagovorili da odemo u booku..ja ono kao ma neeeeee pa vidi me sva sam u bojama ubit ce me tamo netko i ne da mi se slusat pilanu od muzike..(da se razumjemo volim ja takve stvari,ali samo neke i u određenoj mjeri)A oni kao:ma daaaaj ne kenjaj tamo ti nisu svi u crnom ima i ovih tvojih coloriranih..i nece bit samo pilana ..bit ce svasta..i ja pristala i ajde..krenuli mi..i dosli..i SVI U CRNOM i PILANA..i taaaako..ma ne,nisam frustrirana samo bi valjda poludila da me kinki i petra nisu zabavljali..nekako mi na kraju i nije bilo onako ful lose..malo sam promatrala ljude koji su me gledali kao da ce me ubit..pa je bilo jedno par seljackih uleta od nekog tipa..i tako..bilo je jos par kolega..i Nathan je dosao ali kako dos'o tako i os'o i neznam..and then...uhledala ja koga?????ZLATKA!pa odmah nakon do njega skuzim Delph-a,i onda jos skuzim i UKI-a i vec mi je mirisalo na bolje..Ali s Zlatkom i nije bas bilo neke prevelike komunikacije..jer se brinuo za Delpha koji je onako lajk bio bas unisten.. bash loshe ,al najjace..ja dodjem do njih..on me skuzi..lijepo se kao sluzbeno upoznamo i on pobjegne..hehh..pa neznam ono skoro sam se uvrijedila..last time I checked..nisam imala rogove,vampirske zube ni ista slicno..al uki mi je rakao da se ovaj bas zgazio pa da nemoze bit u zatvorenom..malo lauzi ekskjuz ali brijem da ne laze..uglavnom na kraju mi taj delph i nije bio toliko zanimljiv jer ga skoro nisam ni vidjela..a upitno je da li se on uopce men sjeca od jucer..!!!!(al ok delphichu...vidjet cemo se valjda jos koji put..)ali mi je zato Uki bio bash jako ugodno drustvo..bash je fora covjek i lijepo smo se napricali..i neznam bash nekako ok...bio je s njim i neki njegov frend-Ante,ako se ne varam..za kojeg ja stvarno vjerujem da je ok decko..ali pod onom dozom alkohola(nadam se) je bio malo jeli....naporan!!!!dobro..ali ne stalno..ono mogu ja sa svima pricat..al jednostavno kad ti neko 100 puta u pol minute kaze ime..i to onako tipa "LOLA LOLA"..ccc kao ono..sram te bilo..josh mu je samo falio prstich neodobravanja..if u know what I mean..
al dobro..kasnije smo se naravno isli urokat hamburherima i bash je bilo kul...tako da mi je sve u svemu bio dobar izlazak..i danas hocu u TOCKU!!!!!!i ne svidjaju mi se te varijante koje citam po okolnim blogovima da ce mi onako neki ljudi zabit noz!!!!(Diesel)i da ce ovi svi ic u boook-u..tako da nisam hepi...izvolite se pojavit u tocki..pa onda kako hocete.. :P
e dobro..valjda sam sad sve rekla...hm ili nisam?! da...Diesel je opet podemonio!!!!ou vaj???? hn hn hn hn hn hn hn...(cviljenje)
ae svima pozz i neam pojma..nadam se da je delphu dobro...

- 12:54 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us