STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

petak, 16.12.2005.

THE LAST FUK BEFORE CHRISTMAS!!!!

heh..super mi je ovaj naslov..a odnosi se na festu koja se danas odrzava na mom faxu..al odvalila sam kad sam vidjela plakate na kojima pise upravo ovo sto i meni pise u naslovu..pa sad ono..ko voli nek izvoli..FUK stands for feshta u kantini...ali shvatite to kako god zelite...moze i kao zadnju festu prije Bozica a moze i kao....je li..."svrati na kavu ili na fuk" i neznam sha da vam vishe pishem..d gaj from bas..nije mi vise zanimljiv..dosao je s curom u Corso..a to vam je lajk moja jazbina...stalno sam tamo i stalno papam slaju od cokolade..uglavnom doso..kurcio se nesto..zentao okolo..malo u mene..pa ja pogledam pa on pocne balit po onoj svojoj..i te neke ljigica varijante..tako da..ne..nekako sad mi ga se neda ni gledat.a Dieselich je malo bolji postao...sad ce se opet pokvarit pa ga necu puno hvalit..i tako..po cijele dane sam okolo..veceras proba pa FUK a sutra radio pa Tocka..e da..stvarno se nadam da je Goran ozdravio..i da ce Mala ic s njim u "." i da Diesel nece zabit noz opet i tako..
Evo upravo vidjeh na rtl-u na najavi za vijesti da je u hrv.najtrazeniji pojam na netu Sex...haha..ma nasoj naciji je najbitnije da su prvi u Durexovom istrazivanju..ili koji vec..uglavnom pred samim vrhom ako ne i prvi...a to je takva laz...mislim ako nije..ono..di su ti muski???zasto ja ne poznajem takve.
E skoro zaboravih.. bas sam se lijepo druzila jucer s Nathanom za vrijeme doooosadne informatike..neznam da li me cita i da li je skuzio ovo Nathan ali nije mi josh nista kenjao po tom pitanju..i tako...ukocilo me u ledjima..neznam zasto..nisam se vozila na motoru....golih ledja..niti ishta slicno..mozda od naglog trzaja kad sam se jucer shokirala kad sam gledala jebene jingle bells in reverse kod Diesela...(na blogu,naravno)i neznam..neda mi se vise..ono..sha ja znam...E da..Zlajo (Soul Damage),ako me citas..pustila sam Lolu od Kinksa na radiju pa sam se tebe sjetila..da cujem..kako ide skidanje te pjesme???(ja sam to tvoje shvatila za ozbiljno!!)
uglavnom pozdravi:Auri,ice-u,maloj,un_like-u(bolje ti je da si ozdravio!!),delphu i naravno Dieselichu
luv ya all

- 16:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us