STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

ponedjeljak, 12.12.2005.

there is a boy..infact..there are many..but..

evo ovako..neda mi se sad puno pricat o radiju al cu samo reci da mi je danas bio ful stresan dan..ali i uspjesan..ono "bacili su me u vatru" i pustili da se koprcam..bila sam skroz sama i morala se brinut za 100 stvari..usput sam vodila vijesti dosta opsezne po pitanju Gotovine i ubijala se s Nizozemskim nazivima..i odradila 2 intervjua s nekim njuskama koji se masu kuze u politiku i haag,jedan je isao u sklopu vijesti,a drugi je kao bio toliko dobar i kako su rekli "istovremeno profi i simpa" da su ga odlucili pustit bas kao zasebnu emisiju..tako da sam mislila umrijet..i sva sam jos pod dojmom i shakeing i neam pojma..uglavnom..napokon sam dosla na svoje i pustala sve moje omiljene rock laganice pocevsi s Iris od GOO Goo Dollsa koja mi je jebacka stvar..i totalno sm sucker za te varijante!!!
Ajmo dalje,vezano za naslov.malo je debilana..ali svi koji su top dozivjeli znaju o cemu prican..dakle..there is a boy..vidimo se u busu stalno..i svaki put takvo blejanje jedan u drugog da je to strasno..mislim nije da sam ja nesto nevjerna al zanimljivo mi je to..i uvijek sjedimo na istim mjestima..ono..ako sam ja vec u busu kad on uđe onda sjedne preko puta mene jedno sjedalo iza i zuji..a akoje on prvi u busu onda ja tako..i vec smo se sreli u gradu..ja prosla s lukom a on s curom..i kao ja kazem luki:ovaj tip mi je iz busa i nonsalantno se okrenem..kad ono i on se okrenuo i to curi preko ramena..hehh..aj tink ajm distrbd...ali gust mi je ..i onda ja obicno izlazim stanicu prije njega pa onda on meni baca neke smajlice iz busa kad izadjem..al danas sam ga odlucila malo zeznut pa nisam izasla..a on mi je bio okrenut ledjima i nije skuzio..tek kad je vidio da me nema vani poceo se okretat po busu..heh..i tako..mislila sam da cemo se zaskocit kad izađemo iz busa.al samo smo se pogledali pa onda jos jednom..i presli jedan drugom preko puta sa obzirom da idemo u drugim smjerovima..ah neznam zasto me to privlaci..sha cu kad sam avanturistica..a kad si 2 god.u vezio malo pomalo se uzbuđenje smanjuje..pa sam valjda malo nostalgicna...damn!
e onda..ko se sjeca i ko ne..rekoh da mi je kjut basista soul damage-a i onda sam otkrila da i on ima blog(vauuuu koji sam ja genijalac) i poostavljala mu par komentara..i vec kad sam pomislila da ne trza..evo njega..i sad sam bas hepi!!
e a sad ono sto me malo muci..a sta cu kad sam sentimentalka..e pa svi znate da ja jako volim Diesela..al malo me nanervirao..a i ja njega ..bili smo malo prgavi međusobno iako brijem da on to nece bash nikako priznat i tako..ima neku stavcinu ono::cuj bejbe..ja sam ti macak..a ti si sitna riba..al to je koliko iritantno toliko i pozitivno..volim decke koji imaju stavcinu..al ne bi da ju imaju bas uvijek..i tako..odmah mi je podjelio da sam bahata..i uobrazena cini mi se i tako..a ja luuuda..al ono kazem,koliko me iznervirao toliko mi je i bio.....je li ....NAPET..da znam totalno wierd..al ono mislim da me prokuzio i sad me lagano prca..i izludjuje..tako da hm..ma neznam..neznam ni zasto ovo pisem..sad ce me jos vise prcat i nevoljet...:(( e i onda,ja u busu i razmisljam o njemu..i o tome svem,u i zakljucim da se necu zivcirat i da necu vise razmisljat o njemu jer me rastuzio..i taman to mislim sprovest u djelo..kad ono udje tip u bus i na jakni mu lajk ooooogromnim slovima pise Diesel..đizs...kakva jebada..ja sam umrla od smjeha i onda me ostatak ljudi gledalo kao:sha je ovoj glupaci,alo curo je si pukla malo?!tako da ono neam pojma..
i da Nathan mi je komentirao blog :)) ..neznam ko se sjeca kad sam o tome pisala..a brijem da on to prije nije citao..al sad bi mogao..al boli me briga..
sutra cijeli dan :fax,radio,fax,proba..jeeeei ono od 8 ujutro do 23 me nema mado..ooou ajm gona daj..ae pozdravite se svi sami..ionako znate kome idu pozdravi..sve kao i obicno..

- 22:37 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us