STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

utorak, 06.12.2005.

kako sam ispushila..svjetski!!

da..ono..naslov se odnosi na kladishu..tako sam lijepo savrseno ispusila samo zbog jebenog liverpoola..o Boze..niije to fer.moj decko dize ful cesto..i nerjetko mu ja namjestim parove..ali kad ja igram..nemam sanse ali nikakve..znalo mi se dogodit da iz zajebancije odigram 14 parova i onda na kraju falim samo jedan jebeni..luuuuuuuuuda..masu puta me sjebo inter..i psv i sad sam luda....pa mislim da ja nikad bas nemrem dignut!!!!pa makar 5 kn..samo da znam da sam uspijela!!
Dalje..tako sam bila hepi..nisam bila masu vani pogotvo u tom nekom tocka djiru i danas se cijeli dan dogovarala za taj cetvrtak i brm i sad sam bas ful zapela da ocu ic akad ono..aura u komi(ok..tu je sebicno skroz da sad mislim na sebe jer stvarno..skroz lose to sto se dogodilo),pa onda..Diesel mi je lansirao odjeb i mala isto..i sta da sad ja radim..svi su me napustili..decko nece ic samnom nema sanse..on je malo kompliciran po tom pitanju..tinka i ako ide.necu joj se uvaljivat iako znam da joj nebi bas smetala..ali ipak..ima ona svoju ekipu..nemrem samo tako ljude iskoristavat kad meni trebaju..i tako odjednom sve u kurcu!!
No...ipak..u cetvrtak ce bit pozitvno ako nis drugo,onda to sto cu bit na radiju agen..pa cem se malo folirat..:)))ako slucajno budete slusali pa cujete neke spice-ice i te neke varijante..it's me nostalgic as always..heh!
I jos je danas bilo fora situacija..naravno na njemackom sam sjedila s Aurom (a ne s Dorijanom kao inace) i osim sto smo kasnile jos smo kasnije umirale od dosade i neznanja pa sam ja naravno bila strashno aktivna u pricanju..i onda ja naravno uvijek najebem..iz zadnje klupe nesto mrmorim sebi u bradu ali profka ima radar za mene..ne bi se cudila ni da mi sad cuje misli..ali sve u svemu bar smo se zajebavale..no ono sto mi je danas oraspolozilo jutro je komunikacija s jednim deckom s godine za kojeg sam ful bila uvjerena da me ni ne dozivljava a kamo li da ce jos i pricati samnom..malo je zhbaljio u mene na engleskom (valjda slucajno..ali 2 puta sam ga ulovila!!!----damn..valjda ne cita ovo sad)..ajmo ga nazvat NATHAN!!! i onda smo kasnije nesto malo pricali i bas je simpica..ah..kjut zbunjolica..prosao bi za iskoristit..kiding...!!!
I kupila sam Luki shibu (eh di je sad un like da mi malo otpjeva istoimenu pjesmu!!!bas bi mogao u cetvrtak malo u brm napraviti show s tim!!) i bash je lijepa..s plavim mashnicama i malim plavim zvoncicem i srebrnim srcem.. i totalno je kjut..ali nakon pomnijeg promatranja..malo sam se zamislila nad komentarom najdrazeg mi kiknija ili gilliana kakovam drago (aurin decko,legenda,kolega s faksa) koji mi je onako njezno dao do znanja da je njemu osobno malo gejasta..al kaze luka da mu je kjut i da ce proc na tu varijantu..i da ne misli da je gejasta pa ajde..iako da se razumjemo..gej iz okej..ali ipak bilo bi jako lose hodati s gejem..ha???tako da..lakse mi je sad..i sad cu bas pozdravit jednu moju su(patnicu)pjevacicu..koja mi uvijek sere..kako mi se da iznosit tako svoju intimu na netu..ma boli me zivo..bas mi je ovo fora..lijepo se istresem i gotovo..i pozdravit cu Diesela ali onim cviljenje nacinom:hnhn....hn..hn..iznevjerio!!!hn..isto ide i maloj..a un likeu zelim da me ugleda medju ruljom u brm(joj bas sam postena!)i da otpjeva tu prigodnu shibu!!!a enigma me opet ne voli..nis se ne javlja..a vjerojatno ce i on uputit odjeb..i Auri,Tinki,Gillianu,Dorijanu(ako cita)i Nathanu(koji sigurno ne cita) big big pozz..ovi ostali..ko vas jebe...kiding..luv ya all!

- 23:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us