STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

utorak, 06.12.2005.

heh..te dvojbe..

EVo ovako..danas ja na faxu i pricam s frendovim/kolegama od kojih jedan pjeva u asa-i a drugi mi je rekao u kojem je bendu..neshto sa ska..ali zaboravih..uglavnom oni imaju probe u istoj garazi gdje i soul damage..i tako smo malo pricali o tome..zapravo oni su pricali a ja slusala..sto je vjerujte mi totalno bizarna situacija.NO,uglavnom..frendica me taman nagovorila da odem s njom u cetwrtak u big rock..a nagovorila me najvise zato sto cu moci poslusat napokon taj soul damage..da vidim ja sta je to..i na putu doma ja se sjetim:a joooj taj dan je i parni valjak u dvorani mladosti..hm i sad totalna dvojba SOUL DAMAGE ILI PARNI VALJAK..U prilog Soul Damage-u ide to sto taj isti jebeni dan imam ja probu do nekih 22:30 a oni kasnije pocinju od Parnog Valjka..bar mi tako kaze frendica(molim ovlastene osobe da mi to potvrde ili odtvrde..hvala!),a u prilog Valjku ide to sto ih poprilicno volim (a soul Damage brijem da nije bas moj djir..makar ne sumnjam u kvalitetu..nije bas lak taj gothic whatever)i to sto cu u big rocku biti totalni outsider..i potrudit cu se obuc u nesto prigodno crno ili malo tamnije nego inace..u svakom slucaju necu doc u rozoj majici ali crvena vec..hm..neznam i strah me da me tamo jos neko ne izmlati..mene jadnu malu slatku..ah!al kaze moj frendica (Aura) da ce me cuvat ona i njenih 100 gorila)pa kaj ja znam stef..uglavnom helpajte mi rjesit dvojbu:
SOUL DAMAGE ili PARNI VALJAK

- 13:32 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us