STRAPPED DOWN MY BED, FEET COLD AN EYES RED I'M OUT MY HEAD, AM I ALIVE, AM I DEAD? CAN'T REMEMBER WHAT THEY SAID

utorak, 15.11.2005.

ou gaaaaaaaaaaad

..eto ovako..opet neam puno vremena..totalno gotta go..ali ipak..nadam se da se ovaj dizajn vise svidja tako nekim osobama..iz 3. razreda..c i a ako se ne varam..i nema sanse da maknem ove animacije ili kako god se to zvalo..ova prva to je totalno me..totalno Lola..a ova druga..ah sto da kazem moj najdrazi lik iz crtića..brijem da je jednom davno i vladivoj volio malu sirenu..ma brijem da smo svi...enivej..kasnije kad uletim..cu stavit neke fotke..(nadam se da ce mi uspijeti)..nasla sam tako pwekwasan background..ali nemrem ga namjestiti..jer mi ide jedno preko drugog ili pola pola..ili mi se pogube svi stupci.. :((( khm..mozda bi mi marko mogao objasniti sto mi je ciniti.. s obzirom da je njegov blog s nekim cudnim dizajnom..i btw.ne svidja mi se bas..malo mi je pre industrial..ali ok..kako vam se svidja moja Lola..lijevo??

- 18:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga


Linkovi

Every move you make...I'll be watching you

something mine...

  • Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    my favorite place on earth.. at dusk Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    u Japanu..bilo mi je najkul
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    uuu njega volim jako...Free Image Hosting at www.ImageShack.us