dance,dance,yea..

dance

*...This time was different
Felt like I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life
Now I'm in this condition
And i've got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
But no matter what
You'll never see me cry...*


HEARTS

*...Everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby...*


kiss

*...I can be you hero baby
I can kiss away the pain
I will stand by you forever
You can take my breath away...*


dance....

break dance


Dora :-)

Image Hosted by ImageShack.us


EvO mAlO SiIkIcA...=)


Ja i Dana=)

Image Hosted by ImageShack.us


Ja=) hehe...

Image Hosted by ImageShack.us





< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


…kOmEnTaRI…On/Off

design by: …ZaLjUbLjEnA…

kostur by × BloG MasteR ×

¨°o.O...SlIkIcE...O.o°

kiss


KISS


heart

LINKOVI

matea,lola i draga

buubee

kiki

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

O MENI....

..ej ljudi ovo sam ja...
Image Hosted by ImageShack.us


..zovem se karla talajić..
..imam 12 god i živim u opuzenu...
..idem u O.Š u opz u 6 a razred...
..inače se bavim plesom..
..već dugo vremena idem u plesnu školu..
..imam krasnu ooobitelj..
..i da ne zaboravim 2 peseka..
..jedna mutava zvana yam..
..i jedna manje mutava zvana dora..

Image Hosted by ImageShack.us


..inače pekinezeri..
..volim:
-ples
-more
-zajebavat prijatelje
-dizat svojima tlak
-prijatelje
-moj mob
-komp
-internet(kad sestre nema doma)..
..mrzim:
-školu
-kad je sestra doma
-umišljene osobe
-kad majka ide na informacije
-kad neko prdne u razredu
-sve nastavnike
-i neda mi se dalje...
Eto mislim da bi to za sad bilo sve..
ako metrebate obratite se na:
happy-girl-95@hotmail.com
ili na
0989261257
pusek =)


Image Hosted by ImageShack.us


MoJa NaRcY:-)

Image Hosted by ImageShack.us



MoJ NaJbOljI PrIjAtElj..MaTaN:-)

Image Hosted by ImageShack.us


A MoJ RoĐaK GaRaLdA :-)

Image Hosted by ImageShack.us


A oVo VaM jE JoPa:-)

Image Hosted by ImageShack.us


A oVo Je AnA :-)

Image Hosted by ImageShack.us


nedjelja, 23.03.2008.

*...:::...SrEtAn UsKrS...:::...*

ejjjjjjj!!!!!pa za početak...SRETAN USKRS!!!!!!!!!!!
eo nisan dugo pisala post pa da vam se javim,
a i neki su ga tražili....no da počnem...
ja sam vam do prije 4 dana bila u zagrebu!!!!!!!!!!
bilo je odličnoooooooooooooooooooooooooooo!!!
pada je i snjig al ništa nije ostalo...kme...kme...kme
no nema veze.važno je da san se ja vratila doma...weee
u mene nema ništa novo...hehehhe.....hehhe...heheh...
našoj mayi je brzo rođendan....weeeeeeeeeeeeeeeee
jedva čekam....hehe....i tako neznam šta vas još zanima...
a ja i matan isto brzo slavimo rođendan.....hhehehe....
bit če cooll...svi ste pozvani hehe...bit če nas ooko 50.
a imamo problem nemamo ga di lavit...di će nas 50 stat...uu
heh,ma snać ćemo se mi,nebrinite....
eo jučer san s majkon bojala jaja....hahaha....
moran ić u matana tuckat se,..hehe,....i jaje mu odnit
haha,ajme vi mi komentirajte,ja ću se sad posvetit ovom blogu(malo)
hha,neebi li imala više komentara,a vi znate šta van je radit
hahah,...e i umalo san zaboravilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ZA Uskrs san dobila zekuuuuu zove se PAFIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
HEHE,...kako je sladak,..eto sad mi komentirajte.i još jednom:


SRETAN USKRS!!!


easterbunny



| …KoMeNtIrAj… (36) | …PrInTaJ… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.