Nobody else,just me

18.05.2006., četvrtak

Ovo je prilično dug post pa čitajte ako vam se da!

Kak' ste mi vi ljudi????????Evo ja sam sada upravo naučila sve za sutra pa se malo zejb...Jučer sam bila na plesu i morali smo joj tamo plesati i polagati te plesove pa nam je ona dala ocijenu a sljedeći put će anm dati i diplome na kojima piše naša ocijena...a to znači da sam položila i da sljedeće godine prelazim u stariju grupu...yeee....Največa ocijena je bila +5 a ja sam normalno toliko i dobila....hehe..pa moram se ja malo hvaliti...hahahaha...loool...Nažalost Hana i Natali nisu bile na plesu iako su rekle da će doći...killat ću ih(danas već jesam Hanu...hehehe...)..ali ko im kriv...sada će morati tamo posebno polagati i ako ne polože nemaju više mogućnosti za ispravak...loool....Ajde sada malo dosta o plesu idemo mi na prokletu školu....dakle....Bilo je ok u školi(naravno na odmoru a ne u klupi)...I Hana zna zašto je bilo tako strava na odmoru...hehehe...loool....
Nažalost Hana i Saranda su otišle sa zadnja dva sata zbog nečega..(nije važno)ali biti će im žao jer su propustile pravu zabavu...zadnji sat smo imali sro....akod nas vam je na sro-u ...bolje da ne znate...to se svi svađaju,deru....itd...a razrednica nam samo ludi od nas....hehehe....A ja vam se pogotovo volim svađati i žestoko raspravljati neke teme na
sro-u...jer ja vam nisam onaj tip osobe koji samo preplašeno stoji i šuti nego meni kada mi neš smeta ja vam se počnem žaliti i boriti da to bude bolje...tako da sam sve u svemu jako borbena(naravno za pravdu)i svadljiva osoba...mislim ne svadljiva sa frendovima nego za to za šta se treba izboriti....A nije ni čudo kada sam po horoskopu lavica...hehehe...lool...Ljudi odoh ja sada....cya..
- 19:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me:

Slikice: